۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

روش تقویت ابروهای کاشت شده

تقویت ابرو کاشت شده

تقویت ابرو کاشت شده

تقویت ابروهای کاشت شده چگونه انجام می‌شود؟ بعد از کاشت ابرو، شما قادر هستید که بلافاصله تاثیر پیوندها را روی ظاهر خود مشاهده کنید. فقط تک فولیکول‌های مو در ابروها قرار می‌گیرند و ظاهری کاملا طبیعی ایجاد می‌کنند

تقویت ابروهای کاشت شده

 حدود ۷۵ درصد از بیماران ما فقط یک بار برای کاشت ابرو مراجعه می‌کنند و بقیه افراد برای تراکم بیشتر نیازمند یک جراحی ثانویه هستند. شایع ترین عوارض جانبی تورم و کبودی اطراف چشم تا ۵ روز بعد از عمل است. به گفته برخی از جراحان کاشت مو در بسیاری از موارد بعد از یک هفته، معمولا هیچ مدرکی دال بر انجام عمل به جز موهای جدید ابرو وجود ندارد. بیشتر موهای ابروی کاشته شده در طول دوره استراحت و خواب زمستانی دچار ریزش می‌شوند. این در کاشت مو نیز دیده می‌شود. آنها در حدود ۳ الی ۴ ماه بعد شروع به رشد مجدد می کنند. ۵۰% از نتیجه نهایی در حدود ۶ ماه بعد از کاشت دیده می‌شود و نتیجه نهایی معمولا در ۱۲ ماهگی قابل مشاهده است و ابروهای کاشته شده از ابروهای معمولی قابل تشخیص نیستند.

تقویت ابرو کاشته شده

اما سوال مهم متقاضیان کاشت ابرو این است که آیا ابروهای کاشته شده می‌ریزند؟ در این مقاله قصد داریم به ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو و روش تقویت ابروهای کاشت شده بپردازیم.

چرا تقویت ابروها ضروری است؟

بعد از کاشت ابرو، فولیکول‌ها بسیار ضعیف شده و به راحتی می‌ریزند. به همین دلیل مراقبت از آن‌ها برای تقویت فولیکول‌ها برای جلوگیری از ریزش ابرو بسیار مهم است. در واقع ریزش پس از کاشت ابرو طبیعی است، اما با روش‌های اصلاح و تقویت می‌توان ریزش را به حداقل رساند؛ بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که بعد از کاشت ابرو، تقویت ابرو ضروری است.

آیا ریزش مو بعد از کاشت ابرو طبیعی است؟

ریزش موی ابرو بعد از کاشت ابرو امری بدیهی است و جای نگرانی ندارد. ریزش ابرو چند هفته بعد از کاشت کاملا طبیعی است. اما بعد از گذشت حدود ۶ ماه، موهای جدید رشد خود را آغاز می‌کنند. البته این امکان وجود دارد که فولیکول های موی جدید دوباره رشد نکنند و نیاز به کاشت ابرو مجدد احساس شود.

۳ دلیل اصلی برای ریزش ابرو بعد از کاشتن ابرو وجود دارد. مهمترین عامل ریزش موی ابرو بعد از کاشت ابرو، فاز طبیعی رشد مو است. مراحل رشد مو چندین ماه به طول می‌انجامد. این ریزش مو هیچ درمانی ندارد و کاملا طبیعی است و جای نگرانی نیست. اما عوامل دیگری نیز هستند که ممکن است موجب ریزش مو شوند که لازم است نگران آن‌ها باشید. برخی از دلایل مربوط به مراقبت بعد از ایمپلنت و سبک زندگی است. موارد دیگر شامل کاشت ابرو یا کاشتن مو است. این ۲ دلیل آخر نگران کننده و قابل پیشگیری هستند.

مشاوره ۲۴ ساعته

09127300790

در ادامه هر ۳ علت را بیشتر بررسی می‌کنیم.

  • ابروهای ضعیف بعد از کاشت

همانطور که گفتیم دلیل تقویت ابروهای کاشت شده جلوگیری از ریزش آنها بعد از کاشت است. اما دلیلی ریختن چیست؟! یکی از دلایل ضعف ابروها بعد از کاشت است. موهای کاشته شده در ابرو بسیار ضعیف هستند و قدرت رشد کافی را ندارند. ۱۰ الی ۱۲ روز بعد از کاشت ابرو، این ریزش اتفاق می‌افتد و کاملا طبیعی است. در این نوع ریزش مو ریشه آن‌ها هنوز سالم است، فقط موهای ریخته شده ساقه ابرو است. بعد از کاشت، در صورت رعایت دستورات پزشک و تقویت ریشه ابرو، موهای کاشته شده دوباره رشد می‌کنند و جای نگرانی نیست.

  • مراقبت مناسب بعد از کاشت ابروتقویت کردن ابرو بعد از کاشت

اگرچه کاشتن ابرو یک روش غیر تهاجمی است، اما این یک نوع جراحی است. زمانی که قصد کاشت ابرو دارید، لازم است زمان کافی برای مراقبت از ابرو جدید داشته باشید. ریزش بعد از کاشت ابرو کنترل می‌شود. دوره نقاهت ابرو طولانی نیست اما باید در عرض چند روز به اندازه کافی از بدن خود مراقبت کنید. روزهای طلایی بعد از کاشت، اولین روزهایی است که نباید اشتباه کنید. یکی از ویژگی‌های یک پزشک و متخصص کاشت ابرو خوب این است که بهترین و دقیق‌ترین توصیه‌ها را قبل از کاشت و بعد از کاشت و همچنین مشاوره و پشتیبانی قابل اعتماد برای شما دارد. در چند روز اول، محل پیوند ممکن است کمی متورم شود و احساس درد و سوزش داشته باشید. اما جای نگرانی نیست که این موارد با تجویز داروهای مناسب توسط پزشک قابل کنترل و درمان هستند.

اما در هر صورت ابروهای خود را دستکاری نکنید و محل پیوند را همیشه تمیز نگه دارید. زیرا از عفونت در محل کاشت جلوگیری می‌کند و سلامت موهای کاشته شده را حفظ می‌کند. همچنین از فعالیت هایی که موجب عرق کردن ابروها است، از جمله ورزش اجتناب کنید. رعایت همه این موارد موجب تقویت ابروهای کاشت شده و جلوگیری از ریزش آن‌ها است.

  • ابروهای خود را اصلاح کنید

فولیکول‌های مو در اثر تراشیدن ابرو با موچین آسیب می‌بینند. در کاشت ابرو از فولیکول‌های مو استفاده می‌شود، به همین دلیل بهتر است ابروها نیز مانند مو اصلاح شوند. بعد از کاشت ابرو، پزشکان توصیه می کنند که تا چند ماه از اصلاح و برداشتن موهای خود با موچین خودداری کنید. این کار را تا زمانی که مو کاملا ثابت شود به تعویق بیندازید.

  • مداد کشیدن ابرو

ریشه موی ابرو در اثر رنگ های شیمیایی به شدت آسیب می‌بیند. به خصوص اگر فرد از رنگی که روی موهایش می‌گذارد برای ابروهایش هم استفاده کند. بهتر است بعد از کاشت ابرو، برداشتن ابرو را مدتی به تعویق بیندازید. به خصوص زمانی که رشد ابروها کامل نیست و موهای کاشته شده پایدار نباشد. بهتر است برای جلوگیری از ریزش بعد از کاشت ابرو حتی بعد از دوره نقاهت و اتمام درمان با فاصله زمانی طولانی این کار را انجام دهید و حتما از رنگ‌های مخصوص ابرو بهره ببرید.

مداد کشیدن بعد از کاشت ابرو

  • شیردهی و بارداری در زمان کاشت

تغییرات هورمونی در دوران بارداری رخ می‌دهد و این تغییرات موجب ضعیف شدن موها است. به همین دلیل بسیاری از زنان در دوران بارداری دچار ریزش مو و ابرو می شوند. کمبود مواد مغذی در بدن مادر در دوران شیردهی نیز باعث ضعیف شدن و ریزش مو است. اگر فردی قبل از بارداری ابروهای خود را بکارد، موهای کاشته شده به طور طبیعی می‌ریزند. بعد از این مدت، ابروها به حالت طبیعی باز می‌گردند. اما در برخی موارد ممکن است نیاز به درمان مجدد باشد. پزشکان توصیه می‌کنند زمانی که قصد بارداری ندارید، کاشت ابرو انجام دهید.

ادامه مطلب  فواید روغن بادام تلخ برای ابرو

روش تقویت ابروهای کاشت شده

برای اینکه بعد از کاشت ابرو نگران ریزش نباشید، بهتر است ابروهای کاشته شده شما به خوبی تقویت شوند. بعد از کاشت، کمبود موهای مورد نیاز یا کمبود مواد مغذی ممکن است موجب ریزش مو شود. البته توجه داشته باشید که قبل از کاشت ابرو، تغذیه مناسب برای تامین مواد مغذی رشد مو مهم است. زیرا کمبود دائمی این مواد موجب ریزش دائمی مو است و حتی بعد از کاشت نیز تاثیرگذار است.

اگر به نمونه کاشت‌های کلینیک دکتر تاتو در مطلب ” عکس قبل و بعد کاشت ابرو ” سر بزنید خواهید دید که بعد از کاشت بدون ریزش ابرو‌ها سر جای خود هستند. مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم راه های تقویت ابرو کاشته شده هستند.

با این حال می‌توانید با تکمیل فرم مشاوره برای دریافت راهنمایی بیشتر با مشاورین کلینیک دکتر تاتو، زیر نظر کلینیک ماه زر، در ارتباط باشید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    • تقویت ابروها با روغن‌های گیاهی

    یک روش تقویت ابروهای کاشت شده، مصرف روغن بادام، روغن درخت چای، خواص روغن آرگان برای ابرو، روغن نارگیل و روغن‌های گیاهی روی ابروها است. این روغن‌ها به تقویت ریشه مو، رشد بیشتر و ضخامت مو کمک می‌کنند و موهای کاشته شده را پرپشت‌تر می‌سازند. این روغن‌ها لازم است با مشورت پزشک مصرف شوند. شما این امکان را دارید که قبل از کاشت با روغن‌های گیاهی ابروهای خود را نیز تقویت کنید. این روغن‌ها را روی موهای تازه کاشت شده خود خیلی آرام و با احتیاط ماساژ دهید که آسیبی به آن‎ها وارد نشود.

    تقویت ابروها با روغن های گیاهی

    • رژیم غذایی حاوی آهن و قرص زینک و آهن

    مصرف قرص آهن از کم خونی جلوگیری می کند و خون رسانی به ابروهای تازه کاشته شده را بهبود می‌بخشد. اکسیژن رسانی کافی به فولیکول‌های مو از طریق خون رسانی تامین می‌شود و به تقویت ابروهای کاشت شده کمک شایانی می‌کند. توجه فرمایید که حتما درباره دوز قرص آهن با پزشک خود مشورت کنید. زیرا سایر قسمت‌های بدن شما در اثر مصرف زیاد آهن آسیب می‌بینند.

    ادامه مطلب  هزینه کاشت ابرو بدون جراحی چقدر است؟

    • نوشیدن الکل و سیگار را ترک کنید

    چرا بعد از کاشت ابرو نباید سیگار کشید؟ ابروهای تازه کاشته شده بسیار حساس هستند. الکل، سیگار و قلیان موجب ریزش سلول‌های مو است و به آن‌ها آسیب می‌رساند. مصرف این مواد موجب ضعف بیشتر و ریزش آن‌ها می‌شود. برای تقویت ابروهای کاشت شده، بهتر است قبل از کاشت از این مواد استفاده نکنید و بعد از آن مدتی سراغ این مواد نروید.

    • مزوتراپی ابرو

    مزوتراپی شامل تزریق موضعی تونیک‌های خاصی است تا اثرات کاشت ابرو را سریع‌تر مشاهده کنید و ابروهای قبلی و کاشته شده را تا حدودی تقویت کنید.

    • داروهای تقویتی بعد از کاشت ابرو

    همانطور که در قسمت داروهای تقویتی کاشت ابرو اشاره کردیم، داروهای تقویت‌کننده ابرو متعددی در بازار ایران وجود دارد، اما به دلیل شرایط آشفته در ایران، ممکن است برخی از برندها به مرور زمان از دسترس خارج شوند یا به بازار ایران اضافه شوند. برندهایی که در زمان‌های مختلف و در شرایط مختلف حضور با ثبات‌تری در بازار ایران داشته‌اند، تجربه شخصی شما و یا مشاوره با کارشناسان دیگر برندها با شرایطی بهتر از موارد معرفی شده توسط شما، استفاده از آن‌ها بلامانع است.

    لازم به ذکر است که تاثیر این داروها تنها بر رویت نتایج کاشت ابرو در اسرع وقت است و استفاده یا عدم استفاده از آن‌ها تاثیر مستقیمی بر کیفیت نتایج نهایی کاشت ابرو نخواهد داشت. نکته دیگر این است که جدا از تسریع در درک نتایج، اگر این داروها اثر ترمیمی داشته باشند، فقط تا زمانی که به طور مرتب مصرف شوند، وجود خواهند داشت و با قطع داروها، وضعیت به روال قبلی باز می‌گردد.

    ادامه مطلب  دوران نقاهت بعد از کاشت ابرو چقدر است؟

    کلام آخر

    ریزش مو بعد از کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد. ابروهای ضخیم را می‌توان با استفاده از روش‌های مختلف به دست آورد. کاشت ابرو بهترین راه برای درمان ابروهای ریخته و رسیدن به مدل ابروی دلخواه است. در کاشت ابرو، فولیکول‌های مو از قسمت اهداکننده سر یعنی بانک مو توسط دستگاه‌های مخصوص برداشته می‌شود و با روشی مناسب در محل گیرنده کاشت می‌شود.

    کاشت ابرو یک کار تخصصی است و لازم است توسط پزشک متخصص و ماهر و با تجربه انجام شود. روش‌های مختلفی برای تقویت کاشت ابرو وجود دارد، اما همه روش‌ها برای همه مناسب نیستند. قبل از انتخاب کاشت ابرو، جراح سابقه پزشکی شما را بررسی می‌کند تا مطمئن شود که بیماری زمینه بیماری ندارد. این بررسی‌ها در کلینیک دکتر تاتو، بهترین کلینیک کاشت ابرو شهرک غرب، نیز انجام می‌شود.

    در برخی موارد بعد از یافتن علت ریزش ابروها و قبل از کاشت، پزشک ممکن است مواردی را توصیه کند یا از برخی داروها برای تقویت ابروهای کاشت شده استفاده کند.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    12 پاسخ

    1. سلام.
      دقیقا هزینه تزریق چربی به صورت برای رفع گودی زیر چشم چقدر میشه؟ بعد از تزریق باید چند وقت یکبار دوباره این تزریق انجام بشه؟

      1. برای کسب اطلاعات درباره تزریق چربی باید به وبسایت تزریق مجموعه به نشانی اینترنتی https://drlaghari.com/ مراجعه کنید.

      1. کاشت ابرو کاملا بدون عوارض بوده و از گرافت‌های موی خودتان است.

      1. برای کسب اطلاعات درباره تزریق فیلر باید به وبسایت تزریق مجموعه به نشانی اینترنتی https://drlaghari.com/ مراجعه کنید.

    2. سلام و وقتتون بخیر.
      من قصد انجام تزریق چربی رو دارم اما نمیدونم ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدر هست. در مورد هزینه هم راهنمایم کنید ممنون میشم.

      1. برای کسب اطلاعات درباره تزریق چربی باید به وبسایت تزریق مجموعه به نشانی اینترنتی https://drlaghari.com/ مراجعه کنید.

    3. سلام اقای دکتر من ۱۱ ماه میشه که کاشت انجام دادم ولی یه جاهایی از ابروهام خالی هست تقویت کنم در میاد تا از وقتش گذشته ؟؟و اینکع کربوکسی انجام بدم یا با سرم سریتا میتونم تقویت کنم .ممنون میشم راهنمایی کنید

      1. با سلام مشخصه کاشت را پیش ما انجام ندادید … چون ما مزوتراپی را در مرحله اول به شما پیشنهاد میکنیم. با این حال بهتر است با مشاورین ما تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی بشید.

    4. عالی بود. متشکرم بابت راهنمایی کامل شما.
      سایت خیلی خوبی دارید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله روش تقویت ابروهای کاشت شده

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)