۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو برای پیشانی بلند

کاشت مو برای پیشانی بلند

کاشت مو برای پیشانی بلند

کاشت مو برای پیشانی بلند؛ پیشانی بلند یکی از مسائلی می‌باشد که امروزه باعث شده افراد از ظاهر خود رضایت نداشته باشند. اما با کاشت مو در تهران برای پیشانی بلند یکی از متدهایی می‌باشد که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به ویژه در زمینه زیبایی طرفداران زیادی را به خود جذب نموده و همچنین نسبت به گذشته با راحتی هرچه بهتر انجام می‌شود.

کاشت مو

قبل از بررسی کاشت مو برای پیشانی بلند بهتر است با خود مبحث کاشت مو آشنا شویم. در گذشته‌های دور متدهای مناسبی برای کاشت مو بدون جراحی وجود نداشت. اما خوشبختانه با پیشرفت در این زمینه متدهای جدیدی کشف شده است که به راحتی میتوان این کار را انجام داد. شاید هنگامی که اسم کاشت مو به گوشتان بخورد فک‌کنید از آن فقط برای رفع کچلی و طاسی استفاده میشود.

کاشت مو برای پیشانی بلند

در حالیکه باید گفت این یک فکر اشتباه میباشد. چه بسا افراد زیادی وجود دارند که طاس نیستند اما از کاشت مو استفاده میکنند. سوالی که ممکن است برایتان ایجاد شود این است که بجز طاسی و کچلی برای چه میتوان از کاشت مو استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال شما باید گفت که افراد زیادی هستند که موهای زیاد و پرپشتی دارند. اما دارای پیشانی بلند میباشند. در نتیجه به زیبایی آنان خلل وارد میشود. لذا با استفاده از کاشت مو میتوان این مشکل را حل نمود. یا حتی ممکن است شخص دچار ریزش مو و طاسی باشد و مضافا اینکه پیشانی بلند نیز داشته باشد.

آیا کاشت مو برای پیشانی بلند تاثیری در زیبایی دارد؟

در پاسخ به این سوال کلیدی که کاشت مو برای پیشانی بلند تاثیر دارد؟ و مهم باید گفت که که همانطور میدانید صورت و مو یکی از مهمترین اجزا در نشان دادن زیبایی می‌باشد. همچنین برای تکمیل بودن این زیبایی لازم است که بین پیشانی و مو ارتباط درستی برقرار باشد. برای مثال اگر پیشانی شما زیاد از حد بلند بوده و همچنین مو کم پشتی داشته باشید این تعادل برهم میخورد. لذا به این دسته از افراد توصیه میشود که با کاشت مو تعادل میان پیشانی و سایر اجزا را برقرار کنند.

مزایای کاشت مو چیست؟

  • ایجاد تعادل بین پیشانی و سایر اجزای صورت
  • تعادل بین پیشانی و مو
  • زیبایی بیشتر
  • رفع نقص های موجود در پیشانی
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون نیاز به بیهوشی

به طور کلی باید گفت علاوه بر مزایای بیان شده بسته به اینکه شما از چه نوع روشی برای کاشت استفاده کنید مزایا متغیر خواهد بود.

 

مشاوره کاشت مو برای پیشانی بلند

09127300790

 

کاشت مو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت مو برای پیشانی بلند یا به عبارت دیگر کوتاه سازی پیشانی به روش های متعددی انجام میشود. هرکدام مزایای مخصوص به خود رل دارد اما به طور کلی باید گفت که به این صورت انجام می‌شود.

در وهله اول باید به چهره فرد توجه شود و چهره فرد در کوتاه سازی پیشانی اهمیت بسزایی دارد. لذا بایدبه نسبت تناسب چهره فرد خط رویش طراحی  شود. پس از طراحی خط رویش که از اصلی ترین مراحل کاشت مو پیشانی بلند میباشد. فولیکول موی پشت سر افراد که مقاومت بیشتری را دارد را برداشت میکنند. با ظرافت هرچه تمام تر در قسمت جلوی پیشانی پیوند می زنند. با این کار پیشانی فرد کوتاه شده و آن حالت تعادل استاندارد را بدست میاورد.

همچنین بخوانید درباره: کاشت مو در شقیقه

چرا به این عمل زیبایی کوتاه سازی پیشانی می‌گویند؟

دلیل اینکه به این عمل کاربردی کوتاه کردن پیشانی میگویند این است که با انجام کاشت مو پیشانی فرد کوتاه تر میشود و عوارض کاشت مو ندارد. همچنین خط رویش مو پایین تر آمده فلذا دیگر مثل قبل شخص دارای پیشانی بلند نخواهد بود. با این کار دارای زیبایی دوچندان میشود.

کاشت مو برای پیشانی بلند

روش‌های کاشت مو برای پیشانی بلند

به طوری کلی باید گفت که کاشت مو به روش های متعددی از قبیل FIT, FUT ,SUTو … انجام می‌شود. هرکدام مزایای خاص خود را دارا میباشند. اما با توجه به مطالعات انجام شده و تحقیقات به عمل آمده بنظر میرسد روش SUTنسبت به سایر روش ها برای این نوع کاشت مناسب تر میباشد چرا که در آن از پیشرفته ترین راه ها استفادل شده و در نهایت نتیجه کار مطلوبی خواهد داشت.

در ابتدا لازم است به اختصار توضیحاتی راجع به روشFIT,FUT بدهیم و سپس به بررسی روشSUTخواهیم پرداخت.

در ابتدا سخن لازم است به این موضوع اشاره شود که دو روش فوق الذکر روش های سنتی و قدیمی تری میباشند. امروزه به دلیل اینکه علم و فناوری پیشرفت روز افزونی داشته است از این دو روش کمتر استفاده می‌شود. روش های بهتر و پیشرفته تری همچون SUTجایگزین آنها شده است.

ادامه مطلب  ساختار فولیکول مو چیست؟

دو روش فوق الذکر به این صورت میباشد که یک نوار در پشت سر و حد فاصل گوش راست و گوش چپ ایجاد میکنند. سپس با دست مو را از این قسمت برداشت کرده و در پیشانی کاشت میکنند.
مزایای این دو روش این است که نیازی به استفاده مواد شیمیایی مضر ندارد خونریزی ندارد و …

روش SUT: همانطور که در مطالب فوق بیان شد این روش یکی از بهترین و کاربردی ترین روش ها برای انجام این نوع کاشت مو برای پیشانی بلند میباشد. چرا که این روش با دقت بیشتر و همچنین سرعت عمل بالاتری انجام میشود. در این روش نیز مانند دو روش قبلی یک برش نواری شکل در پشت سر ایجاد میکنند و طول این برش از گوش راست تا گوش چپ میباشد.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام من یک دو سال میشه که ریزش مو دارم دونه پیدا شده بعد از استفاده از شامپوی سلنیوم سولفید یک کم خوب شد حالا باز ریزش مو گرفته

  2. از نظر من دکتر کلینیک مو و ابرو
    فوروشزاده بهترینن

  3. چه قرص تقویتی برای ابروها و موها بخوریم بخصوص برای بعد از کاشت ابرو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو برای پیشانی بلند

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)