۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی؛ داشتن ابروهای پهن و پر تراکم با حالتی زیبا یکی از مهمترین فاکتورهای زیبایی در چهره هر فرد به حساب می آید. داشتن ابروهای پر تراکم باعث زیبایی بیشتر سایر اعضای چهره هم می شود. کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی است تا در عمل کاشت ابرو هیچ برش جراحی ایجاد نشود. برداشتن تارهای مو در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران با استفاده از دستگاهی باشد که نیاز به ایجاد برش جراحی ندارد.

ابروها اساساً عضو مهمی در چهره هستند و قالب صورت هر فرد را مشخص می‌کنند. اما متاسفانه علل زیادی باعث ایجاد مشکل در روند رشد آن ها می شوند. به همین علت افراد به فکر راه حلی خوب و دائمی برای ترمیم ابروهای خود می افتند. تا با استفاده از آن روش به دغدغه‌های خود راجع به ابرو ها پایان دهند و نتیجه مورد پسند خود را بگیرند.

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

زمانی که برای انجام عمل کاشت ابرو برش جراحی ایجاد نمی شود دوران بهبودی هم کوتاه می شود. افراد به سرعت می توانند نتیجه عمل را مشاهده کنند. در حالی که پس از عمل نیاز به مراقبت های جدی مانند پانسمان کردن هم نیست.

ابرو در اصل عضو بسیار مهمی در صورت است و به چهره قاب می دهند. این اهمیت هم برای خانم ها و هم آقایان محرز است و نمی توان آن را منکر شد. کاشت ابرو بدون برش جراحی با روش LHE از بهترین راه حل های کاشت، فرم دهی و زیبا سازی ابرو است. همیشه در عمل های این چنینی انتخاب مرکز کاشت ابرو در تهران و روش مناسب با خطر پذیری کمتر اولین و مهم ترین دغدغه ی متقاضی است.

به عبارتی هر چه عمل بر روی عضو مهم تری انجام شود نگرانی نسبت به نتیجه بیشتر می شود. نیاز است که متقاضی از طریق تجربه‌ی دیگران یا خوش نامی کلینیک و غیره اطمینان خاطر کامل به دست بیاورد. تا با کمترین ریسک اقدام کند و از حصول نتیجه‌ی مطلوب مطمئن باشد.

کاشت ابرو بدون برش جراحی با روش LHE پیشرفته ترین و بهترین نوع کاشت ابرو تا زمان حال است. ابرو بسیار عضو حساسی در صورت همه ی انسانها است. به هیچ وجه نمی توان با سهل انگاری یا مسامحه کاشت ابرو بدون جراحی را انجام داد. این عمل نیازمند مجهز ترین کلینیک ها، متبحر ترین پزشکان و در اختیار داشتن دستگاه ها و علم روز دنیا است.

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی با استفاده از دستگاه های مناسب کاشت تارهای مو را با حداکثر تراکم و بدون ایجاد هیچ درد یا خونریزی انجام می دهد. اساساً متقاضیان عمل کاشت ابرو خواستار نتیجه‌ای کاملاً طبیعی هستند. چیزی فراتر از نتیجه روش‌های دیگر ترمیم ابرو می‌خواهند. زیرا ایجاد نتیجه‌ای کاملاً طبیعی در روش هایی مانند تاتو یاهاشور ممکن نیست. فقط از تزریق رنگ برای ترمیم ظاهر ابرو ها استفاده می‌شود.

ویژگی کلینیک خوب برای کاشت ابرو ال اچ ای

یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید در یک کلینیک کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی وجود داشته باشد استفاده از جدیدترین روشهای ارائه شده برای عمل کاشت ابرو است. تا با استفاده از آن نیاز متقاضیان بهتر و بیشتر بر طرف شود. زیرا معمولاً روش های جدیدی که برای عمل وجود دارد معایب روش های پیشین را از بین برده و مزایای بیشتری دارد. تا با ساده ‌ترین روش به نتیجه طبیعی عمل کاشت ابرو برسیم.

علاوه بر این که در یک کلینیک خوب متخصصان مربوط حضور دارند و عمل تحت نظر آنها انجام می شود خود سابقه و خوشنام بودن این متخصصان هم مهم است. خود تضمینی برای حصول نتیجه به حساب می آید.

در یک کلینیک خوب باید تمام تجهیزات به اندازه کافی برای انجام عمل وجود داشته باشد. تا با استفاده از دستگاه های دقیق و کاربردی انجام عمل راحت تر شود و نتیجه به بهترین شکل حاصل شود.
ویژگی مهم دیگر در یک کلینیک خوب این است که روند نوبت دهی بسیار طولانی نشود. افراد در یک مدت زمان مغول بتوانند خدمات مربوط به عمل کاشت ابرو را اخذ کنند و عمل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. زیرا اگر پرسنل یا دستگاه‌های کافی در یک کلینیک برای ارائه نوبت در زمان مناسب به متقاضیان وجود نداشته باشد رفته‌ رفته مراجعه کنندگان آن کلینیک می شوند.

یکی از مهمترین مزایای عمل کاشت ابرو نسبت به سایر روش های ترمیمی این است که این عمل در محیطی کاملا استریل ضدعفونی شده انجام می‌شود. بنابراین ریسک ابتلا به بیماری های عفونی وجود ندارد. در حالی که سایر روش ها معمولاً در آرایشگاه‌ها انجام می‌شود و اگر ط کاملا تمیز نباشد ریسک انتقال بیماری‌های عفونی افزایش پیدا می‌کند. چرا که در اکثر این روش‌ها خونریزی هم وجود دارد.

فواید انجام عمل کاشت ابرو بدون جراحی

  • ترمیم دائمی ابرو‌ها
  • قابلیت رشد و رنگ پس از دوران بهبودی
  • داشتن ابروهایی زنده پس از عمل
  • قیمت مناسب نسبت به نتیجه‌ای که حاصل می‌شود
  • سرعت انجام عمل و سرعت بهبودی

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی است که در انجام آن به تمام نکات برای طبیعی تر شدن نتیجه توجه می شود. کاشت ابرو ها به نحوی انجام می شود تا پس از دوران بهبودی تار های کاشته شده با خواب مناسب رشد کنند. پس از عمل کاشت ابرو تار های کاشته شده رشد می کنند و مانند ابروهای طبیعی نیاز به کوتاه کردن و اصلاح دارند. همچنین پس از دوران بهبودی می‌توان آن‌ها را رنگ کرد و در ظاهر آنها تنوع ایجاد کرد.

کاشت ابرو بدون جراحی به روش LHE

اساسا عمل کاشت ابرو در سال های اخیر بسیار محبوب و معروف شده است و خوشبختانه اطلاعات عمومی نسبت به آن هم افزایش پیدا کرده اما همچنان هم لازم است که اطلاع رسانی های بهتر به مردم انجام شود و آن ها از جدیدترین متد ها آگاه شوند. در واقع با توجه به مزیت ها و نکات مثبت فراوان و ریسک پذیری پایین عمل کاشت ابرو تقاضا ها نسبت به آن هر روز افزایش پیدا می کند و این افزایش تقاضا به متخصصان هم کمک می کند که با تجربه تر شوند و در پی رفع حداکثری نیاز مراجعه کننده باشند.
کاشت ابرو بدون جراحی به روش LHE یک شیوه ی بدون عوارض است، با سریع ترین حالت ممکن عمل انجام می شود و فرد بعد از آن می تواند کاملا به فعالیت های روزمره اش بپردازد و نیاز به مراقبت های ویژه مثل باند، پانسمان و استفاده از دارو های زیاد هم ندارد.
همه ی ما اگر بخواهیم برای زیبا تر شدن چهره یا از بین بردن عیوب آن کاری انجام دهیم ترجیحمان این است که مسیر مطمئن تر را انتخاب کنیم که البته به سرعت هم نتیجه بدهد و لازم به گذشتن یک دوره ی طولانی تا نتیجه دهی نباشد.
کاشت ابرو بدون جراحی به روش LHE همان مسیر مطمئن است که عمل بدون درد و خون ریزی انجام می شود نیازی به بخیه هم در انتهای کار نیست. از بهترین و با کیفیت ترین ابزار های موجود در این روش استفاده می شود تا دستیابی به نتیجه ی مطلوب مسلم باشد.

چرا کاشت ابرو از عمل های زیبایی محبوب است؟

جدا از اینکه زیبایی ابرو و مرتب بودن آن در زیبایی صورت و ایجاد جلوه خوب در نظر بیننده همچنین حس اعتماد به نفس در خود فرد بسیار موثر است اما روش هایی غیر از کاشت ابرو وجود دارد که نتایج مساعدی نمی‌ دهند و از نظر کاربرد همچنین داشتن حالت طبیعی به پای روش کاشت ابرو نمی‌ رسند.
برای مثال روشهای تاتو یا هاشور برای ابرو وجود دارند اما از همان ابتدا جلوه‌ای اولیه و خوب موی طبیعی را ندارند حتی پس از مدتی ممکن است کیفیت خود را از دست بدهند. اما در کاشت ابرو در واقع مو با اجزایی در محل ابرو کاشته می‌شوند که قابلیت رشد دارند حذف کاملا شبیه ابروهای طبیعی نیاز به مرتب کردن و کوتاه کردن دارند.

متقاضیان کاشت ابرو بدون جراحی به روش LHE

چه کسانی متقاضیان کاشت ابرو بدون جراحی به روش LHE می‌شوند؟ به دلایل مختلفی ممکن است افراد خواستار ترمیم و باز سازی ابروی خود شوند البته اکثر متقاضیان کاشت ابرو به روش lhe خانم هایی هستند که در اثر برداشتن و کندن زیاد یا نادرست ابروهای خودشان در طول زمان آن حالت و رشد دلخواه را از دست داده‌اند در نتیجه به دنبال ترمیم آن هستند.

ممکن است در اثر استرس، تغذیه نامناسب، شیمی درمانی در اثر سرطان و یک بریدگی یا زخم مرهم نیافته هم قسمتی از ابرو دیگر رشد نکند یا بسیار کم تراکم شود که در این حالات هم فرد به فکر ترمیم ابرو می افتد.
برخی بیماری های تیروئیدی و ارثی هم می توانند در رشد ابرو اختلال ایجاد کنند. پس از تصمیم به ترمیم و زیباسازی ابرو مرحله بعد انتخاب روش آن است یکی از روش های شناخته شده بین مردم تاتو است این روش با اینکه در اکثر آرایشگاه ها عرضه می شود و دم دستی است اما چون با زخم و خونریزی همراه است اگر از تجهیزات استریل استفاده نشود یا در آرایشگاه های نامعتبر انجام شود امکان انتقال انواع بیماری ها وجود دارد. از طرف دیگر تاتو طی مدت زمانی تغییر رنگ می دهد و تیره می شود در نتیجه ممکن است برای برگرداندن رنگ اول نیاز به تزریق دوباره ی رنگ روشن تری باشد. محتمل است حساسیت و اگزما پس از انجام تاتو یا هاشور به وجود آید و اگر هم با دارو مدتی بهبودی حاصل شود امکان عود دوباره ی آن حساسیت هست.

از دیگر معایب روش هایی مثل تاتو یا هاشور این است که حالت آنها تقریباً غیر قابل تغییر است و کمتر می توان با آرایش در آن تنوع ایجاد کرد. در حقیقت پس از تاتو یا هاشور باید حالت ابرو را همانطور که ایجاد شده برای مدت طولانی پذیرفت اما در کاشت ابرو به علت اینکه شبیه ابروهای طبیعی رشد میکند و نیاز به مرتب کردن دارد فرد می تواند هر دفعه همانطور که باب میل خودش است این کار را بکند مضافاً بر اینکه کاملاً با آرایش کردن قابلیت فرم دهی دارد.

خوب که نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اگر هم هزینه کاشت ابرو نسبت به سایر روش ها بیشتر است اما کاملاً ارزش انجام دارد و درصد پشیمانی بعد از آن تقریبا صفر است چرا که آزادی انتخاب حالت یا رنگ ابرو بعد از کاشت همچنان وجود دارد، حالت طبیعی دارد و حس زیبایی و آسودگی خاطر را به فرد هدیه می دهد.لازم به ذکر است که مسائل مختلفی در تعیین هزینه عمل کاشت ابرو موثر است؛ صرف نظر از این که عمل کاشت ابرو نسبت به سایر روش های ترمیمی بسیار تخصصی تر است و حتماً توسط پزشک انجام می شود در نتیجه پایان کار فوق‌العاده تری هم دارد مسائل دیگری هم در هزینه ی کاشت ابرو تاثیر گذار هستند که از جمله آنها می‌توان به چند مورد اشاره کرد. یکی از آنها پزشک متصدی عمل است که با توجه به سابقه کار و مهارت و مدرک تحصیلی او هزینه متغیر است. دستگاه های مورد استفاده در حین عمل و کلینیک ارائه دهنده این خدمت هم می‌ توانند روی هزینه تاثیر بگذارند در حقیقت هر چه قدر کلینیک خوش سابقه تر باشد و تجهیزات به روز تر و با کیفیت تر باشند هزینه عمل افزایش می یابد و در مقابل نتیجه دهی مطمئن تر است.

ادامه مطلب  ریمل ابرو چیست؟

نحوه کاشت ابرو بدون جراحی به روش LHE

در کاشت ابرو بدون برش جراحی به روش LHE تار های بلند مو دانه دانه با وسیله ای برداشت می شوند که نیازی به برش در محل های به اصطلاح بانک مو نیست درد و خونریزی هم ندارد.

متخصصان انجام عمل کاشت ابرو با دستگاه ها ی دقیق فرم و حالت مناسب ابرو را روی چهره طراحی می‌ کنند سپس در آن قالب طراحی شده با زاویه کاملاً خوابیده روی پوست و تراکم خوب کاشت مو انجام می‌ شود. البته زاویه کاشت در سر، تنه و دم ابرو متفاوت است برای مثال در قسمت ابتدایی ابرو معمولاً حالت تارهای مو ایستاده و کم رنگ است و تراکم کمتری دارند. اما در قسمت تنه که وسط ابرو است تراکم ابروها بیشتر است و حالت زاویه دار تری نسبت به سر ابرو دارند.

این روش بدون جراحی و برش است. در نتیجه درد ندارد و نیاز به بخیه هم نیست. در واقع هیچ عارضه‌ای بعد از این عمل به وجود نمی‌ آید و بهبودی کامل حداکثر ظرف ۴۸ ساعت حاصل می‌شود. ابرو پس از طی این زمان کوتاه قابلیت رنگ کردن و آرایش هم خواهد داشت. در روش LHE تار های بلند مو بدون نیاز به برش جراحی در پشت گوش یا پشت گردن با وسیله ای برداشت می شوند. با دستگاه implanter آن تار های برداشت شده کاشته می شوند.

این روش برای اولین بار در دنیا انجام می شود. جهت کاشت ابرو در واقع همان فرم و قالب نهایی مورد نظر متقاضی است که قصد دارد در نهایت ابرو بدان شکل باشد. اما منظورمان از زاویه کاشت زاویه بین موی ابرو با پوست است که باید به حالت خیلی خوابیده کاشته شود. تا حالت طبیعی ابرو حفظ شود و قابلیت شانه پذیری و حالت‌ دهی هم وجود داشته باشد.

سایر روش های زیبا سازی ابرو همه در یک دوره زمانی مشخص نیاز به ترمیم دوباره خواهند داشت تا عوارض کاشت ابرو را به همراه نداشته باشد. تا جلوه ی اولیه را به دست بیاورند. اما روش کاشت ابرو دائمی‌ست. با یک بار انجام دادن آن از طریق روش مطمئن تا آخر عمر دغدغه ی از بین رفتن، از دست دادن شکل ظاهری مطلوب و ریزش از بین می رود.

کاشت ابرو بدون جراحی به روشLHE با هدف کسب رضایت مندی حداکثری متقاضیان با به روز ترین دستگاه ها مثل implanter کاشت می کند و ابرو را با ارگان هایی می کارند که قابلیت رشد دارند. هیچ جای زخم و اسکاری بر جای نمی گذارد زیرا نیازی به برش جراحی و بخیه نیست پس درد هم نخواهد داشت. برای دریافت مشاوره از مشاورین کلینیک کاشت ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    کاشت ابرو بدون برش جراحی LHE

    کاشت ابرو بدون برش جراحی LHE قدمی رو به جلو در صنعت کاشت ابرو: هدف هر انسانی از اقدام به عمل زیبایی برطرف کردن ضعف یک عضو است پس لازم است که قبل از اقدام به عمل از نتیجه دهی و مثمر ثمر بودن آن مطمئن باشیم.

    هرچه در یک عمل زیبایی بتوان سریع تر همچنین با دردسر کمتر عمل را انجام داد علاقه‌‌مندان به انجام این عمل بیشتر می ‌شود. در همه عمل های کاشت ابرو لازم است که ابتدا برای برداشتن تارهای مو برشی در ناحیه پشت سر ایجاد شود تا بتوان تارها را برداشت کرد و در ناحیه ابرو کاشت. اما در روش LHE که نوظهور ترین روش کاشت ابرو است این مرحله حذف شده و با دستگاهی تارهای بلند مو برداشته می‌ شوند که نیازی به برش جراحی نیست.

    البته عدم نیاز به برش جراحی فقط حذف یک مرحله ساده نیست بلکه با نبودن برش در حین عمل نیازی به بخیه زدن جای برش هم نیست پس احتیاج به مراقبت های پس از بخیه هم نیست. مهمتر از همه اینکه فرد در حین عمل متحمل درد نمیشود و خونریزی هم نخواهد داشت.

    مراحل کاشت ابرو بدون برش جراحی LHE: این عمل تحت نظر متخصص انجام میشود و تقریباً شبیه کاشت موی سر است دقیقا به همان صورت موها با ارگان‌ هایی کاشته می شوند که قابلیت رشد دارند.
    در اولین مراحل نحوه و قالب کاشت ابرو با توجه به سلیقه ی فرد خواستار عمل طراحی می‌ شود تا نوع ابروی آن با توجه به سلیقه خودش باشد برای مثال نازک بودن یا کلفت بودن ابرو، کوتاهی یا بلند بودن آن و تیز بودن دم ابرو و غیره همه و همه با سلیقه فرد پیش می رود.
    در مراحل بعدی تارهای بلند مو با وسیله ای برداشته می شوند و در قالب از پیش طراحی شده کاشته می شوند با زاویه کاملا خوابیده نسبت به پوست و تراکم مناسب.

    ادامه مطلب  بهترین روش و زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت

    از دیگر مسائلی که در کاشت ابرو باید مورد توجه قرار بگیرد جهت کاشت تارهای ابرو است. در ناحیه ی سر ابرو جهت تارهای مو ایستاده هستند و روبه بالا اما در وسط ابرو کمی خوابیده تر می شود و در ناحیه دم ابرو هم که تقریباً تارهای مو رو به پایین متمایل هستند. همه این مسائل مو به مو رعایت می شود تا ظاهر ابرو کاملا شبیه ابروهای طبیعی باشد و نشانی از عمل کاشت ابرو نماند. معمولا نارضایتی های پس از انجام دیگر روش های زیبایی ابرو ناشی از این موضوع است که نهایتا ظاهری که به دست می آید طبیعی نیست و کاملا قابل تشخیص است که فرآیندی روی ابرو انجام شده است.

    پس از کاشت نیازی به مراقبت‌ های ویژه از ابرو نیست و تار های کاشته شده دچار ریزش هم نمی شوند. ابرو ها برعکس حالتی که تاتو یا هاشور به ما می‌ دهند کاملاً طبیعی هستند. ابرو ها را پس از کاشت می توان رنگ کرد و حتی نیاز به مرتب کردن و کوتاه کردن هم دارند. در حقیقت جمع همه این موارد در یک عمل همان چیزی است که فرد از عمل زیبایی ابرو انتظار دارد و رضایت او با طیب خاطر کسب می‌ شود.

    کاشت ابرو بدون برش جراحی LHE عملی است که نتیجه ی آن به صورت دائمی باقی خواهد ماند و نیاز به ترمیم های گاه و بی گاه ندارد در این صورت عمل می تواند اولین و آخرین اقدام هر فرد برای ترمیم ابرو های خودش باشد و از نگرانی های ناشی از ظاهر نامناسب آن ها خلاصی یابد.

    دستگاه implanter چیست و چه کمکی به کاشت ابرو می کند؟

    این دستگاه یکی از مهمترین پیشرفت های علم پزشکی در این حوزه است. بدون ایجاد زخم و درد کاشت و پیوند مو را انجام می دهد. علاوه بر آن با سرعت بخشیدن به عمل هم مدت زمان تحت جراحی بودن بیمار را کم می کند. هم باعث می شود موها پس از کاشت قوام بیشتری داشته باشند.

    کاشت ابرو بدون برش جراحی با روشLHE در زمان بسیار کمی انجام می شود. هیچ عارضه ای در پی نخواهد داشت. لازم به ذکر است که دوره نقاهت بسیار کوتاهی هم دارد. حداکثر ظرف مهلت دو روز کاملاً بهبود یافته و فرد می تواند بدون نیاز به مراقبت و پانسمان به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

    به طور خلاصه …

    کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی جدیدترین و بهترین روش موجود برای عمل کاشت ابرو است. در آن بهترین و طبیعی ترین نتیجه برای مراجعه‌کنندگان ایجاد می‌شود. تا ابروها پس از دوران بهبودی در خواب و جهت مناسب رشد کنند. هیچ عوارض کاشت ابرو پس از عمل وجود نداشته باشد این عمل با روش ال اچ ای در کلینیک کاشت ابرو ماه زر با بهترین تجهیزات برای افراد انجام می‌شود.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. چند ساله که ازین دستگاهها در ایران استفاده میشه؟

    2. سلام آقای دکتر
      من قصد انجام تزریق چربی صورت را دارم. دیروز در محل کار در موردش با دوستم صحبت میکردم که دوستم شما را به من معرفی کردن. خواستم یک وقتی ازتون بگیرم.

    3. سلام چجوری میتونم توسط خود اقای دکتر ویزیت بشم؟؟؟

    4. یا سلام
      من یک ماه میشه کاشت انجام دادم
      و هفته قبل نیز عمل گوش انجام دادم و دکتر تاکید کرد حتما هد بند استفاده کن.
      از طرفی با توجه به اینکه مرتب روعن سیاهدانه برای موها استفاده میکردم
      احساس می کنم پوست سرم خیلی نرم شده و مواد بیحسی زیر پوست که حالت ژله مانند هستند وقتی باند کشی روی سرم بستم صبح احساس دو فرو رفتگی در پوست سرم نزدیک پیشانی کردم
      این مواد تا چه زمان کامل دفع می شوند؟
      ایا این فرو رفتگی درمان می شود؟
      در ضمن داروی سفالکسین و نوافن واناهیل استفاده کردم.
      باتشکر

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)