۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

بهترین روش و زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت

بهترین روش و زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت

بهترین روش و زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت

اصلاح ابرو بعد از کاشت باید چگونه باشد؟ پزشک به شما توصیه می‌کند که ۱ و ۲ هفته پس از جراحی ابروهای خود را دستکاری و اصلاح نکنید یا به ابروهای خود فشار وارد نکنید. احتمال ریزش ابرو در این دوران وجود دارد. در هفته اول پس از گرافت‌های موی ابرو، پیوند ضعیفی با پوست برقرار می‌کنند و تنها دلیل باقی ماندن آن‌ها روی ابروها لخته شدن خون است؛ بنابراین تماس یا فشار روی موهای کاشت شده در این مدت باعث از بین رفتن رشد طبیعی می‌شود؛ بنابراین اصلاح ابرو بعد از کاشت باید در زمان مشخصی انجام شود.

کاشت ابرو از نظر اندازه و شکل با ابروهای طبیعی بسیار متفاوت است، به همین دلیل متقاضیان ممکن است برای اصلاح ابروهای خود عجله کنند و به نتیجه دلخواه نرسند. پس از ۱۰ روز، این گرافت‌ها توسط زنجیره‌های کلاژنی جدید در ناحیه پیوند شده ثابت می‌شوند و احتمال فروپاشی و جابجایی آن‌ها کاهش می‌یابد؛ بنابراین بهترین زمان ” اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو “ ۱۰ روز تا ۱ ماه بعد از این جراحی است. همچنین کلینیک ماه زر یکی بهترین مراکز کاشت ابرو در تهران می‌باشد. درواقع شما با مراجعه به این کلینیک می توانید روش جدید کاشت ابرو بدون جراحی را تجربه کنید.

بهترین زمان اصلاح ابروها بعد از کاشت

بهترین زمان اصلاح ابروها بعد از کاشت چه موقع است؟ کاشت ابرو یکی از راه‌های دائمی برای ترمیم موهای از دست رفته ابرو است. در جراحی کاشت ابرو، مواد مو مشابه است، بنابراین موهای پشت یا کنار گوش برداشته شده و به ابرو پیوند زده می‌شوند. پس از کاشت ابرو، پس از مدتی باید ابروها به درستی صاف شوند تا ابروها ظاهر مناسبی داشته باشند. کاشت ابرو یک روش زیبایی است که به طور دائم ابروهای از دست رفته را ترمیم می‌کند. این جراحی نیز مانند ابروهای طبیعی نیاز به اصلاح گاه به گاه ابرو پس از مدتی و پس از کاشت ابرو بدون جراحی دارد. به خاطر داشته باشید که صاف کردن ابرو پس از کاشت ابرو نباید به فولیکول‌های موی کاشته شده آسیب برساند. اصلاح ابرو بعد از کاشت ابرو طبیعی باید زیر نظر پزشک متخصص باشد. انتخاب روش صحیح اصلاح ابرو بعد از کاشت نیز بسیار مهم است و می‌تواند در زیباتر شدن نتایج بسیار موثر باشد.

در ادامه این مقاله مناسب‌ترین روش‌های اصلاح ابرو بعد از کاشت را به شما معرفی خواهیم کرد. برای دریافت مشاوره بیشتر می‌توانید با تکمیل فرم زیر از مشاورین ما در مرکز کاشت ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    روش‌های مناسب جهت اصلاح ابرو پس از کاشت

    بهترین گزینه برای اصلاح ابرو پس از کاشت قیچی ابرو است. فقط به جهت خواب ابروهای خود توجه کنید. از یک شانه برای وسط ابروها استفاده کنید و ابروهای اضافی را کوتاه کنید. ابروها را از مرکز به سمت دم تنظیم کنید. در مقاله Researchgate در مورد ساختار ابرو خواندم: ابروها به سه قسمت تقسیم می‌شوند. قسمت اول: قسمت داخلی ۰.۵ – ۰.۷ سانتی متر به سمت بالا است. برخی از افراد نمی‌خواهند روی این بخش تاکید کنند. قسمت بدن: قسمت مرکزی ۲.۵ سانتی متر که متراکم‌ترین و پهن‌ترین آن است. در قسمت داخلی، موها رو به بالا و به پهلو هستند و قسمت پایین ابرو که به سمت پایین رشد می‌کنند.

    اصلاح با قیچی بعد از کاشت ابرو

    بهترین راه برای اصلاح و زیبایی ابروهای پیوند شده استفاده از قیچی ابرو است. رشد این ابروها نسبتا زیاد است و برای کوتاه کردن ابروها باید قیچی ابروی خوبی در خانه داشته باشید. ابروهای کوتاه زیباتر و منظم‌تر هستند، به خصوص برای کاشت ابرو که ابروها می‌توانند بسیار بلند شوند. همچنین مراقب باشید ابروهایتان را خیلی کوتاه نکنید.

    اصلاح با موچین پس از کاشت

    مقاله ipsy می‌گوید: ممکن است ابروهای خود را بیش از حد با موچین اصلاح کنید. برای جلوگیری از افراط در این کار، آن را به تدریج بردارید و به طور منظم یک قدم از آینه به عقب بروید تا زیبا به نظر برسد. همچنین هنگام اصلاح با موچین از آینه بزرگ‌کننده استفاده نکنید. البته اصلاح ابرو با موچین برای ابروهای کاشت شده بسیار اشتباه است، زیرا ممکن است این ابروها ترمیم یا رشد نکنند.

    اصلاح با بند بعد از کاشت ابرو

    اصلاح با بند برای ابروهای کاشته شده مناسب نیست. البته در اطراف ابروها موهای کوچکی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را با بند اصلاح کنید، اما باید مراقب باشید که هنگام اصلاح به ابروهایتان آسیب نرسد. اگر نمی‌توانید این کار را انجام دهید، آن را به یک متخصص زیبایی ماهر بسپارید.

    اصلاح با وکس بعد از کاشت

    اصلاح با وکس مانند اصلاح با بند برای موهای ریز اطراف ابروها و موهای صورت استفاده می‌شود. اصلاح با وکس راحت‌تر از اصلاح با بند است، اما اگر دور ابروهای خود را وکس بزنید، مقداری از وکس می‌تواند به ابروهای شما بچسبد و آن‌ها را بکند. به همین دلیل در استفاده از این ماده باید دقت زیادی کرد. اگر تا به حال با وکس اصلاح نکرده‌اید یا در اصلاح با این ماده مهارت ندارید، توصیه می‌کنیم به متخصص زیبایی مراجعه کنید.

    ادامه مطلب  کاشت ابرو در چند جلسه انجام میشود؟

    آیا می‌توان ابروی کاشته شده را اصلاح کرد؟

    کاشت ابرو مانند هر جراحی دیگری نیاز به مراقبت‌های بعد از عمل دارد و با مراقبت‌های خوب بعد از عمل، به ابروها آسیب نمی‌رساند. با این حال، اگر مراقبت‌های پس از کاشت را دنبال نکنید، ممکن است مشکلاتی در ابروهای پیوند شده داشته باشید؛ بنابراین توصیه می‌شود بعد از کاشت ابروها را ترمیم و اصلاح کنید و از آن‌ها غافل نشوید.

    بهترین روش اصلاح بعد از کاشت ابرو چیست؟

    همانطور که در این مقاله ذکر شد، بهترین راه برای اصلاح ابرو کاشت شده استفاده از قیچی ابرو است. روش‌های دیگری مانند بند، وکس و موچین فقط در اطراف ابروهایی با موهای ظریف و اضافی مناسب هستند، زیرا ابروهای پیوند شده ممکن است رشد نکنند. به همین دلیل در طراحی فریم ابرو توصیه می‌شود به مدل ابرو توجه زیادی داشته باشید تا برای اصلاح یا تغییر مدل ابرو نیازی به اصلاح دوباره ابرو نداشته باشید. بهترین مدل ابرو برای هر فرد، مدلی است که متناسب با فرم صورت و چشم باشد. علاوه بر این، توصیه می‌شود ابروها را بیش از حد صاف نکنید و ابروهای مناسب برای کاشت را طراحی کنید.

    اصلاح ابرو بعد از کاشت

    جمع بندی

    کاشت بدون عوارض کاشت ابرو این امکان را برای بسیاری فراهم کرده است که ابروهایی زیبا، خوش فرم و دائمی داشته باشند. بسیاری از خانم‌ها از آرایش مداوم ابروهای خود رها شده‌اند و همیشه ابروهای زیبایی دارند. همچنین اصلاح آن بسیار آسان است زیرا نیازی به مراجعه به متخصص زیبایی نیست و می‌توانید ابروهای خود را با قیچی کوتاه کنید و از ابروهای زیبا لذت ببرید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    6 پاسخ

    1. سلام من ده ماهه کاشت ابرو انجام دادم و امروز هنگام اصلاح صورتم یکمی از تاچ ابرو هام هم برداشته شد
      ایا امکانش هست دوباره رشد کنه؟؟؟؟

    2. بعد از کاشت ابرو چقدر نیاز داریم که استراحت کنیم؟

    3. سلام وقت بخیر
      من دلم میخواد کاشت انجام بدم اما خب یک سری ترس ها دارم خیلی تحقیق کردم تا به سایت شما رسیدم و خیلی خوب راهنمایی کرده بودین .. جالبه یکی از دوستان هم کلینیک شما رو برای کاشت ابرو بهم پیشنهاد داده بود

    4. سلام وقتتون بخیر
      من اگر بخوام پیرسینگ بزنم در سه ماه کامل پیرسینگ را در نمیارم
      اما برای مدارس در روز شش ساعت پیرسینگ و را در میارم و بعد دوباره میزنمش
      آیا جای سوراخ بسته میشه؟
      و یا زخمی در این مدت ایجاد میشه؟

    5. سلام و وقت بخیر.
      خواستم بابت زاویه سازی که برای دخترم انجام دادید ازتون تشکر کنم. واقعاً قبلش خیلی نگران بودم اما دیگه خیالم راحت شد. خیلی خیلی ازتون تشکر میکنم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بهترین روش و زمان اصلاح ابرو بعد از کاشت

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو