۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE؛ معمولاً پیش از انجام هر عملی حسب مورد خود فرد متقاضی یا اطرافیان او از نحوه انجام عمل اطلاعاتی که ست می کنند. معمولاً در عمل کاشت ابرو که یک عمل زیبایی هست هم  افراد مایل هستند که پیش از انجام عمل اطلاعات لازم را داشته باشند.

به علت نتیجه خوب و طبیعی عمل کاشت ابرو این عمل از ابتدا با استقبال خوبی مواجه شد. با گذشت زمان همچنین پیشرفت علم روش های بهتری برای آن ارائه شد. روش ال اچ ای بهترین و آخرین روش ارائه شده برای عمل کاشت ابرو است.با بهترین و کاربردی ترین وسایل انجام می شود. تا نتیجه بهتر از سایر روش های کاشت ابرو حاصل شود.

برای مشاهده بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران به لینک clinichairtransplant.net بروید

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE یعنی بدانیم که این روش چه تفاوتی با سایر روش ها دارد. حصول نتیجه در این روش چقدر مطمئن تر از سایر روشرها است. این که برای انجام عمل کاشت ابرو با استفاده از این روش به چه کلینیک هایی می توان مراجعه کرد.

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE در ادامه بحث خواهد شد. تا هم بدانیم پیش از انجام عمل چه اطلاعاتی لازم است داشته باشیم. هم آگاهی های لازم و کاربردی را از این روش جدید که برای اولین بار در ایران و دنیا اعمال می‌ شود داشته باشیم. یکی از مهمترین سوالاتی که قبل از اقدام جدی برای عمل کاشت ابرو باید پرسیده شود این است که کلینیک مورد نظر ما با چه روشی عمل کاشت ابرو را انجام می دهد.

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

مراحل کاشت ابرو LHEکاشت ابرو در کلینیک ماه زر-همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

اولین موضوع در همه چیز درباره کاشت ابرو LHE مراحل انجام آن است. یکی از با اهمیت ترین قسمتهای دانستن همه چیز درباره کاشت ابرو ال اچ ای این است که بدانیم چه مراحلی در انجام کاشت ابرو به این روش تهیه می ‌شود تا با عوارض کاشت ابرو مواجه نشویم. تجهیزات پیشرفته چه تاثیری در ساده تر شدن مراحل کاشت ابرو به این روش دارند.

مرحله اول: در کاشت ابرو که در واقع یکی از مزیت های مهم عمل کاشت ابرو هم هست این است که نحوه کاشت ابرو ها و اینکه در نهایت چه جلوه ای داشته باشند. یا در چه قالبی باشند به سلیقه خود افراد است. متناسب با چهره های هر فرد کاشت ابرو بدون جراحی به صورت کاملاً منحصر به فرد برای او انجام می شود.
در واقع این مزیت در روش های دیگر برای زیبا سازی ابرو وجود ندارد. قالب ها برای طراحی ابرو ها محدود هستند. اما در عمل کاشت ابرو سلیقه فرد مورد نظر قرار می‌ گیرد و محدودیتی وجود ندارد. زیرا در هر چهره متناسب با اجزای صورت قالب خاصی از کاشت نیاز است.

مرحله دوم: برداشتن تارهای مناسب مو با ارگان های قابل رشد برای کاشت است. در واقع وقتی از روش ال اچ ای استفاده میکنیم مراحل ایجاد برش جراحی و کوتاه کردن یا تراشیدن مو هایی که می‌ خواهیم آن ها را برداشت کنیم حذف می شود. زیرا به هیچ وجه نیازی به ایجاد برش جراحی نیست. با دستگاهی تارهای مو بدون آسیب برداشته می ‌شوند. حتی نیاز به کوتاه کردن تارهای مو هم نیست و تارهای بلند با دستگاه برداشت می شوند.
حتی برای برداشتن تارهای مو با استفاده از دستگاه های پیشرفته بهترین تار ها انتخاب می شوند. تا در زمان کاشت به مشکل نخورند و پس از عمل کاشت ابرو هم تار ها کاملاً مقاوم باشند.

مرحله سوم: کاشت تار های مناسب مو در ناحیه مشخص شده برای ابرو با استفاده از دستگاه ایمپلنتر است. این دستگاه کاشت ابرو را با حداکثر تراکم به صورت دانه ای و با خواب مناسب انجام می دهد. تا پس از عمل ابروها کاملاً طبیعی رشد کنند. تارهای موی کاشته شده در سر و تنه و دم ابروها جهت مناسب داشته باشند. هیچ تفاوتی با ابروهای طبیعی نخواهند داشت.

ادامه مطلب  دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو

کلینیک مناسب برای کاشت ابرو به روش LHE

حال که مزیت های این روش نسبت به سایر روش ها و همچنین مزیت های عمل کاشت ابرو نسبت به سایر اعمال برای ترمیم ابرو ها را می دانیم مهمترین سوال این است که:

چه مرکزی عمل کاشت ابرو را به این روش انجام می دهد؟

خوشبختانه در کشور ما با توجه به پیشرفت علوم پزشکی و همچنین وجود متخصصان خوش سابقه اعمال زیبایی به راحتی انجام می‌ شوند. کلینیک های متعددی هم در تهران هم در شهرستان ‌ها وجود دارد. اما با توجه به اینکه روش ال اچ ای بسیار جدید است در حال حاضر کلینیک کاشت ابرو ماه زر به این روش عمل را انجام می دهد.

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

با مراجعه به این کلینیک یا حتی استفاده از مشاوره های تلفنی با پرسنل حاضر می‌ توان همه چیز درباره عمل کاشت ابرو LHE را پرسید و اطلاعات کافی را از قیمت و روزی که امکان نوبت دهی وجود دارد به دست آورد. همچنین مشاهده عکس های کسانی که قبلا تجربه این عمل را با این شیوه داشته ‌اند. مقایسه ابروهای آنها پیش از عمل و بعد از عمل و اینکه چقدر عمل نتیجه بخش بوده است. در مدت کوتاهی نتیجه فوق‌ العاده‌ ای حاصل شده میتوان تصمیم جدی تری گرفت.

نکته: با اینکه عمل کاشت ابرو امروزه بسیار پیشرفت کرده و روز به روز هم ساده تر و راحت تر شده است. اما لازم است که پیش از عمل از کلینیک و مناسب بودن روشی که برای انجام این عمل استفاده می کنند اطمینان حاصل کنیم. حتی اگر امکانش هست از کسانی که در آن کلینیک عمل را انجام داده‌اند پرس و جو کنیم.

برای انجام عمل کاشت ابرو به روش ال اچ ای در کلینیک ماه زر نی که در ابروهای خود و رشد آنها اختلال احساس می‌ کنید درنگ نکنید. مطمئن باشید که نتیجه کاملا رضایت بخش خواهد بود. برای همیشه به نگرانی‌ های خود در مورد ابروهای تان پایان خواهید داد.

همه چیز درباره کاشت ابرو LHE به اختصار در فوق بیان شد. تا بدانیم که این روش نسبت به سایر روش ها چه مزیت هایی دارد و چگونه می توان عمل کاشت ابرو را به این روش انجام داد. البته همان طور که ذکر شد برای اطلاعات کامل تر می توان به کلینیک مراجعه کرد.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. من برای فک زاویه سازی انجام دادم و بسیار راضی هستم. کارتون خیلی عالی هست. صرفا خواستم از زحمات شما تشکر کنم.

  2. حدود شش ماه از کاشت مو من گذشته الان از چه شامپویی استفاده کنم ؟

  3. کمرم شکست از درک این همه مطلب واقعا ممنونم ازتون😂✋

  4. هر زائده ای در ناحیه تناسلی زگیل تناسلی هست؟

  5. سلام
    میخواستم بدونم چه جوری میتونم هزینه دقیق پی آر پی مو رو بدونم ؟ و اینکه تاثیر روی ریزش موی ارثی داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله همه چیز درباره کاشت ابرو LHE

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه