۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو در جای شکستگی سر امکان پذیر است؟

کاشت مو روی شکستگی سر

کاشت مو روی شکستگی سر

کاشت مو در جای شکستگی سر نیز امکان پذیر است! بسیاری از بیماران که به کلنیک ماه زر یکی از بهترین مرکز کاشت مو در تهران مراجعه می‌کنند و بیشترین سوالی که دارند این است که آیا کاشت مو در جای شکستگی سر امکان پذیر است؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که بله،
کاشت مو در هر ناحیه‌ای که در معرض آسیب و سوختگی بوده، می‌توان روند درمانی کاشت مو را انجام داد؛ البته اینکه شرایط انجام کاشت مو را داشته باشد. به طور کلی در جلسه ابتدایی، معاینه اولیه پزشک محل آسیب دیده را مشاهده می‌کند و مراحل کاشت مو روی شکستگی سر را برای شما شرح می‌دهد. به طور کلی کاشت مو روشی است که در آن پزشک فولیکول‌های مو را از ناحیه بانک مو به ناحیه دریافت کننده سر منتقل می‌کند و معمولاً بانک مو قسمت‌های پشت یا کنار سر هستند.

کاشت مو در جای شکستگی سر

کاشت مو در جای شکستگی سر چگونه انجام می شود؟

کاشت مو را می‌توان به عنوان راه حل دائمی برای بخشی از قسمت‌های فاقد مو تعریف کرد. کاشت مو را می توان به طور کلی یک روش زیبایی دانست که در یک محیط استریل در کلینیک ماه زر مرکز کاشت مو تهران انجام می‌شود و معمولا این روند درمانی را کاشت مو بدون جراحی می‌دانند که فاقد سایر عوارض کاشت مو با تکنیک‌های قدیمی است. کاشت مو یک راه حل موثر و دائمی برای افرادی است که به دلیل عواملی مثل سوختگی یا شکستگی موهایشان مجدد رشد نکرده است و از  بخش طاسی سر رنج می‌برند.

روند کاشت مو در جای شکستگی سر به دلیل نقش موثری که پزشک دارد، باید در یکی از بهترین مرکز کاشت مو انجام شود تا فرآیند درمان بسیاری سریع‌تری داشته باشد. کاشت مو در کل گزینه‌ای مناسب برای رشد طبیعی مجدد مو در مکان‌های آسیب دیده از زخم یا شکستگی است و در این مقاله هر آنچه که مربوط به روند کاشت مو در جای شکستگی سر را ارائه خواهیم داد.

ابتدا لازم است بدانید بر اساس تشخیص پزشک شما یکی از پیشرفته‌ترین تکنیک‌ها را در روند کاشت مو خود انجام می‌دهید. امروزه برای افرادی که از عدم رشد مجدد مو رنج می‌برند، می‌توان با جدیدترین فناوری مدرن و استاندارد موها را ترمیم کرد. تفاوت اصلی در استفاده از روش‌های کاشت مو این است که هیچ جای زخمی بر جای نمی‌گذارد و زمان بهبودی متفاوتی دارند.
البته توجه داشته باشید که میزان موفقیت عملیات کاشت مو بدون جراحی با وجود تجهیزات پزشکی پیشرفته مورد استفاده افزایش یافته است. امروزه دیگر می‌توان تمام تکنیک‌ها را با استفاده از ابزارهای مختلف انجام داد. تکنیک‌ها و روش‌هایی که برای کاشت مو روی شکستگی سر در کلینیک ماه زر انجام می‌گیرد، به شرح زیر هستند.

کاشت مو در جای زخم و بخیه امکان پذیر است؟

کاشت مو به دلیل توانایی در حل بسیاری از مشکلات مربوط به رشد یا ریزش مو از طریق تکنیک‌های مختلف، یک راه حل دائمی موثر است. کاشت مو در جای شکستگی سر و زخم یکی از زمینه‌هایی بوده که برای ارائه نتایح بهتر و طبیعی‌تر ، همچنین افزایش ماندگار دائما در حال پیشرفت است.

این فرآیند کاشت مو ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج آن ظاهر شود، اما پس از ظاهر شدن نتایج شما شاهد موهای طبیعی و رضایت بخش هستید. بسیاری از نظرسنجی ها ثابت کرده‌اند که 95 درصد از افرادی که تحت فرآیندکاشت مو قرار گرفته‌اند، از نتیجه کاملا راضی هستند.

ادامه مطلب  نتیجه کاشت مو به روش RHT

کاشت مو در جای زخم و بخیه کاملا به این بستگی دارد که  درجه زخم چقدر باشد. بعضی از زخم‌های جزئی  هستند و روی رشد مو تأثیری ندارند، اما در مورد زخم‌هایی که لایه پوستی سر را تحت تأثیر قرار می‌دهند و برای روند درمانی زخم نیاز به بخیه بوده تاثیر قابل توجهی بر روی فولیکول های مو و آسیب به آنها می گذارد که منجر به توقف رشد مو می‌شود و ممکن است به مرور زمان برخی از حفره‌های طاسی بر روی سر ظاهر شود.

هزینه کاشت مو در جای شکستگی سر

هزینه کاشت مو روی شکستگی سر به طور کلی از کشوری به کشور دیگر و با توجه به شرایط فرد و تعداد فولیکول‌هایی که کاشته می‌شود متفاوت است، اما در مورد کاشت مو در مرکز کاشت مو تهران در محل زخم یا بخیه موضوع تا حدودی متفاوت است و هزینه آن نیز به دلایلی مانند نوع و سطح زخم، میزان تأثیر آن بر رشد مو، تعداد فولیکول های مورد نیاز برای پوشش اثرات زخم و همچنین نوع زخم، با فرآیند کاشت موی معمولی متفاوت است.

هزینه کاشت مو در ایران کاملا متغیر است و هزینه آن با توجه به نوع تکنولوژی مورد استفاده، تعداد فولیکول‌های کاشته شده، همچنین مساحت سطح کاشت متفاوت است. ارائه خدمات زیبایی رقابتی در بین مراکز کاشت مو درصد موفقیت بالای کاشت مو در تهران را نسبت به قیمت آن دائما در حال تغییر است. مزایای زیاد عملیات کاشت مو در کلنیک ماه زر به شرح زیر است.

  1. وجود تعداد زیادی فناوری و دستگاه‌های مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجهیزات کاشت مو با دقیق ترین نتایج.
  2. حضور بهترین پزشکان ماهر و با تجربه.
  3. تهران یکی از شهرهای بزرگ ایران است که هزینه پایین کاشت مو را با سطح بالای خدمات پزشکی ارائه می‌کند.

چگونه روش کاشت مو را روی سر شکسته انتخاب کنیم؟ بهترین تکنیک کاشت مو

بهترین روش برای کاشت مو در جای شکستگی سر

تکنیک‌های مورد استفاده در فرآیند کاشت مو در جای شکستگی سر بر اساس سطح زخم در سر متفاوت است و سطوح زخم در پوست سر به 4 سطح تقسیم می شود.

  • سطح اول این است که یک ناحیه از پوست سر بدون مو باشد.
  • سطح دوم وجود بیش از یک ناحیه بدون مو در پوست سر است.
  • سطح سه وجود یک منطقه بزرگ و کامل بدون مو.
  • سطح چهارم پوست سر کاملاً عاری از مو است.

شکی نیست که فرآیند کاشت مو در محل بخیه و  زخم، به دلیل تکنیک‌های متفاوتی که برای هر مورد با توجه به درجه زخم استفاده می‌شود، یک روند درمانی پیچیده است و این به پزشک معالج  بستگی دارد. بنابراین، پزشک معالج باید با دقت انتخاب شود تا بهترین تکنیک را انتخاب کند و برای بررسی محل و اندازه آسیب و ماهیت پوست، معیارهایی وجود دارد که پزشک معالج باید آنها را در نظر بگیرد، مانند:

  • میزان آسیب و میزان تأثیر آن بر ریشه و رشد مو
  • میزان تراکم موهای قبلی در آن ناحیه قبل از آسیب
  • چقدر پوست نرم است و چه زمانی زخمی شده
ادامه مطلب  عکس قبل و بعد کاشت مو

کاشت مو روی سر شکسته در کلینیک ماه زر

کلینیک ماه زر دارای بهترین مشاور‌ها و جراحان پلاستیک و ترمیم است که هر کدام یکی از ماهرترین و بهترین جراحان پلاستیک در زمینه کاشت موی طبیعی در جای شکستن سر می‌باشند که بیش از هزاران عمل زیبایی را با موفقیت بالای 96% انجام داده‌اند. پزشکان با سابقه بر اساس معاینه اولیه شما می‌توانند تمام اطلاعات کافی را به شما ارائه دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام وقتتون به خیر. آیا کاشت ابرو در یک جلسه انجام میشه؟

  2. سلام مرسی از مقاله خوبتون
    کلینیک شما دستگاه های ساپورت کننده روش sapphire رو داره؟
    و در آخر اگه ممکنه توضیح بدین میکروگرافت تراکم بیشتری به همراه داره یا این روش؟

  3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو در جای شکستگی سر امکان پذیر است؟

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)