۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو اقساطی

کاشت ابرو اقساطی

کاشت ابرو اقساطی

کاشت ابرو اقساطی در مرکز کاشت کلینیک ماه زر؛ افراد زیادی به دلایلی مختلفی کاشت ابرو انجام می‌دهند. اینکار باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی آن‌ها می‌شود. اما مسئله ای که وجود دارد هزینه کاشت ابرو می‌باشد. کاشت ابرو در کلینیک ماه زر به صورت اقساط انجام شده تا دیگر شما نگران هزینه کاشت ابرو نباشید. علاوه بر مزایای فوق الذکر باید افزود کاشت ابرو اقساطی بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران در تهران به دلیل اینکه قسط بندی می‌شود برای افرادی که توانایی مالی زیادی ندارند مناسب‌تر می‌باشد. چرا که این افراد بدون اینکه فشار اقتصادی زیادی را متحمل شوند می توانند به راحتی زیبایی از دست رفته خود را مجدداً به دست آورد و یا اگر نقصی در صورتشان به واسطه ابروها ایجاد شده است را ترمیم کنند.

کاشت ابرو قسطی

کاشت ابرو اقساطی چه مزایایی دارد؟

  • قیمت مناسبتر
  • انجام سریعتر
  • بدون درد وبدون سوزش
  • بدون تورم
  • طبیعی بودن نتایج عمل
  • قرینه کردن ابروهای نامتقارن
  • زیبایی و جذابیت بیشتر صورت
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی
  • انجام توسط تیم پزشکی حرفه‌ای
شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کاشت ابرو قسطی و یا هرگونه اطلاعات دیگر درباره کاشت در مرکز کاشت ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، از طریق فرم زیر با مشاورین ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید رضایت مراجعه کاشت ما را نیز در ویدیو زیر مشاهده کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    کاشت ابرو اقساطی به چه روش‌های انجام می‌شود؟

    کاشت ابروی اقساطی متنوع بوده و دارای روشهای متفاوتی می باشد و به یک صورت انجام نمی‌شود. لذا این یک پوئن مثبت بوده و پزشک به راحتی میتواند مطابق شخص روش مناسب را انتخاب کند. به طور کلی روش کاشت ابرو بدون جراحی به روش های زیر انجام می‌شود.

    • FIT
    • FUT
    • SUT
    • FUE
    • MICROGRAFT

    در تمامی متدهای فوق الذکر سه مرحله انجام می‌شود. این سه مرحله از مراحل اصولی و پایه میباشد که در تمامی کاشت مو استفاده می‌شود و این سه مرحله عبارتند از: برداشت/بررسی/کاشت. در ادامه قصد داریم به بررسی برخی از این روش ها بپردازیم.

    کاشت ابرو به روش FUE اقساطی

    در این روش مرحله برداشت به این صورت است که ابتدا یک نواری در پشت سر ایجاد میکنند. مو را از آن قسمت برداشت میکنند. نکته ای که لازم است به آن اشاره شود این است که هدف از این روش حفظ یک ظاهر طبیعی، ضخیم شدن و حفظ خطوط طبیعی و جهت رشد مو میباشد و از عوارض کاشت ابرو به دور می‌مانید.
    علاوه بر مزایایی که در بالا به طور کلی برای تمامی روش ها ذکر شد روش FUE دارای مزایای دیگری نیز میباشد که عبارت است از:

    • عدم وجود زخم خطی
    • عدم نیاز به مراقبت پس از عمل
    • ظاهر طبیعی
    • ناحیه بزرگ کاشت

    ادامه مطلب  لیفت ابرو: انواع روش‌های آن در سال ۲۰۲۳

    کاشت ابرو به روش FUT اقساطی

    در این روش اغلب از روش نوار FUT برای برداشتن تک نوار از بافت مو از پشت سر استفاده می‌شود. مزیتی که برای این روش ذکر شده است این است که به دقت تشریح شده است. تمامی سه مراحل کاشت انجام میشود اما دارای مزایای دیگری میباشد که عبارت است از:

    • بالاترین برداشت مو
    • کیفیت بهتر گرافت
    • استفاده از ابرو اهدا کننده
    • استفاده از نواحی اهدا کننده

    علاوه بر دو مورد فوق الذکر که توضیح دادیم روش های دیگری که ذکر کردیم نیز دارای مزای مشابهی نیز میباشند که از ذکر آن پرهیز میکنیم. علاوه بر تقسیم بندی فوق در مورد انواع کاشت ابرو باید گفت کاشت ابرو به دو روش سنتی و دستگاهی انجام می‌شود.

    روش سنتی کاشت قسطی ابرو

    در روش سنتی تمامی سه مرحله برداشت و بررسی و کاشت با دست انجام داده و از هیچ دستگاهی استفاده نمیشود. در رابطه با این روش باید گفت تمامی مراحل کاملا طبیعی بوده و نتیجه نیز طبیعی خواهد بود اما نکته ای که لازم است به آن اشاره شود این است که به دلیل اینکه از دستگاه استفاده نمیشود دقت عمل پایین بوده و امکان آسیب به پیاز مو و همچنین فولیکول مو وجود دارد.

    روش دستگاهی کاشت قسطی ابرو

    در روش دستگاهی همانطور که از نام آن پیداست بر خلاف روش سنتی تمام سه مرحله از طریق دستگاه انجام میشود و در نهایت دقت عمل در آن بالا میباشد و امکان آسیب اصلا وجود نخواهد داشت.
    به طور کلی فولیکول و پیاز مو از موارد مهمی میباشد که باید به آن توجه شود چرا که اگر به آن توجه نشود آسیب های جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت پس توصیه میشود اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید از متدهای دستگاهی استفاده کنید تا هیچ آسیبی به موی شما وارد نشود.

    سوالات متداول

    از متداول‌ترین سوالات مراجعین کاشت اقساطی ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

    • ماندگاری کاشت اقساطی ابرو چقدر است؟

    شاید عده ای از افراد گمان کنند که کاشت ابرو به دلیل اقساطی به دلیل اقساطی یا ارزان بودن معتبر نبوده یا نتیجه دهی مطلوبی ندهد اما این یک باور اشتباه میباشد و باید در رابطه با این باور اشتباه گفت تمامی مراحل کاشت ابرو که در حالت عادی اجرا میشود در روش اقساطی نیز انجام میشود فلذا معتبر بوده و نتیجه دهی یکسانی همانند سایر روش ها به همراه خواهد داشت .

    همچنین باید افزود کاشت ابرو اقساطی به‌دلیل اینکه توسط کلینیک های زیبایی انجام می‌شود. قاعدتاً نتایج زیانباری به همراه نخواهد داشت و همانند سایر روش ها دارای نتایج مفید و مطلوبی خواهد بود چرا که اگر نتایج آن درست نباشد اعتبار آنها به زیر سوال رفته و همچنین باید افزود این که از روش‌های اقساطی استفاده می‌کنند هم برای افراد مفید می‌باشد. چرا که از نظر اقتصادی تحت فشار نخواهد بود. اندک اندک هزینه‌های آن را پرداخت خواهند بود. هم برای کلینیکهای زیبایی و آرایشگاه ها نیز مفید خواهد بود چرا که با این کار افراد بیشتری را به خود جذب خواهند کرد.

    • دوام کاشت ابرو قسطی چه مدت می‌باشد؟

    به طور کلی باید از کاشت ابرو به عنوان یک عمل زیبایی دائمی یاد کرد اما عوامل متعدد زیادی می‌تواند در تاثیرگذاری آن دخیل باشد به عنوان مثال تخصص و مهارت پزشک شما روشی که انتخاب می کنید نوع مو و پوست شما میزان سلامت شما و … .

    همانطور که در مطالب قبلی ذکر شد عمل زیبایی کاشت ابرو به صورت اقساطی یک عمل زیبایی دائمی می باشد. دلیل اینکه این عمل زیبایی را دائمی قلمداد می‌کنند این است که از مواد شیمیایی که به صورت موقت در سایر عمل های زیبایی استفاده میشود در آن استفاده نشده فلذا از عناصر طبیعی از قبیل موی بدن خود شخص استفاده می‌شود پس دوام و ماندگاری آن بالاتر خواهد بود.

    کاشت ابرو قسطی

    • آیا کاشت ابرو نیاز به مراقبت پس از عمل دارد؟

    همانطور که میدانید هر عمل زیبایی پس از انجام نیاز به مراقبت های مخصوصی دارد. تا نتایج بهتری از آن حاصل شود. اما در رابطه با کاشت ابرو باید گفت یک عمل استثنایی بوده و از آنجایی که این عمل یکی از عمل هایی می باشد که به راحتی قابل انجام می باشد لذا نیاز به مراقبت های سخت و طاقت فرسا نداشته و شما پس از آنکه عمل را انجام دادید به راحتی می توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید.

    و در پایان …

    در پایان به عنوان نتیجه گیری کلی باید گفت امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و درآمد اندکی که برای افراد موجود است کاشت مو به روش اقساطی یکی از عمل های زیبایی می باشد که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و افراد زیادی به آن جذب شده اند.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام
      ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

    2. سلام من در کلینیک کلینیک مو و ابرو
      تزریق چربی انجام دادم و خیلی راضی ام
      ممنونم ازتون

    3. با درود و احترام
      آیا این روش برای اشخاصی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند ضرری ندارد؟

    4. سلام
      این تتو ها بعد از اینکه پاک شدن عوارض ندارن؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو اقساطی

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)