۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

مراحل کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو چیست؟

مراحل کاشت ابرو چیست؟

مراحل کاشت ابرو؛ مراحل کاشت ابرو و تعریف شکل ابروی مد روز در طول سال‌ها بسیار تغییر کرده است.  در سال‌های اخیر، داشتن ابروهای کمانی نازک تر مد روز بود. با این حال، روند اخیر کاملا متفاوت است. زیبایی ابروها با کاشت ابرو حفظ و ظاهر شده است و درمان‌های موقت و نیمه‌دائمی مانند لمینیت ابرو و میکروبلیدینگ برای افزایش حجم و فرم نیز ظهور کردند. اما اگر به دنبال راه حل دائمی‌تری برای بهبود شکل و اندازه ابروهای خود هستید، کاشت ابرو به شما کمک خواهد کرد. موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی رشد می‌کنند. آنها ابروهای شما را پرتر نشان می‌دهند و قادر هستید به هر شکلی به آنها فرم دهید.

روش کاشت ابرو به طور فزاینده‌ای محبوب است، اما برخی از افراد این روند را به طور کامل درک نمی‌کنند. امروز قصد داریم در این مقاله، مراحل کاشت ابرو را از قبل تا بعد از درمان و همه موارد مربوط به آن را ارائه دهیم. در کلینیک کاشت مو و ابروی ما، از شما می‌خواهیم قبل از اینکه تصمیم به کاشت ابرو بگیرید، به مطالعه خود ادامه دهید و مراحل کاشت ابرو را درک کنید.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو روشی مشابه کاشتن مو است که برای ترمیم ابروهای شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرآیند با برداشتن موهای اهدا کننده از پوست سر و پیوند آن به ابروها برای پرتر شدن آنها انجام می‌شود. دو روش برای ترمیم ابرو وجود دارد که قادر هستید یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی جدیدترین روش کاشت ابرو و مراحل کاشت هر یک از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

استخراج واحد فولیکولی  (FUE)

در روش استخراج واحد فولیکولی، هر فولیکول با استفاده از پانچ رباتیک، پانچ پاور و پانچ دستی از محل اهدا کننده استخراج می‌شود. عدم وجود اسکار خطی، بهبود و ریکاوری سریعتر و احتمال کمتر عفونت از مزایای اولیه انجام این روش است. با این حال، برای تکمیل FUE لازم است چندین بار به کلینیک کاشت ابرو مراجعه کنید. استخراج تک تک فولیکول‌های مو به زمان بیشتری نیاز دارد.

پیوند واحد فولیکولی  (FUT)

مشابه روش کاشتن مو، نواری از مو ( معمولا از پشت سر ) برداشته می‌شود. فولیکول‌ها از نوار استخراج می‌شوند و به صورت استراتژیک در ابروهای بیمار کاشته می‌شوند. روند استخراج سریعتر از FUE است، و ابروهای کاشته شده در مقایسه با موهای استخراج شده از طریق FUE دارای مدت زمان طولانی‌تر است. با این حال، لازم است توجه داشت که کاشت ابرو به روش FUT باعث ایجاد اسکارهای خطی و معمولا زمان بهبودی طولانی‌تر است. با این حال، این اسکار به طور کامل توسط مو پوشانده می‌شود. تصمیم بین FUT و FUE طبق گفته متخصصین زیبایی در کلینیک مو بستگی به افراد و موارد دیگر دارد.

کاندیدهای ایده آل برای کاشت ابرو عبارتند از

قبل از اینکه بخواهیم در ارتباط با مراحل کاشت ابرو بیشتر صحبت کنیم، بیاید کمی در ارتباط با کاندیداتوری کاشت بگوئیم. به طور کلی افرادی می‌توانند کاشت ابرو داشته باشند که شرایط زیر را داشته باشند.

  • افرادی که به دلیل زخم یا کندن بیش از حد، دچار ریزش مو هستند.
  • افرادی که به طور طبیعی ابروهای نازک‌تری دارند.
  • افرادی که ابروهای خود را به دلیل بیماری از دست می دهند.

آیا می‌دانید چرا ابروهای شما ریخته است؟ ریزش ابرو

مراحل کاشت ابرو چیست؟کاشت ابرو چه مراحلی دارد؟

از جنبه‌های مهم دیگر عمل، مراحل کاشت ابرو است. اگر قصد انجام این جراحی را دارید و می‌خواهید ابروهایی زیبا و خوش فرم داشته باشید، لازم است کلینیک یا مرکز کاشت مویی را انتخاب کنید که مجهز و دارای گواهینامه‌های لازم باشد. در مورد این موضوع حتما تمایز قائل شوید زیرا برای سلامتی شما ضروری است و ممکن است خطرساز باشد.

کاشت ابرو توسط پزشک متخصص برای درمان یا کاشت مو انجام می شود. مراحل کاشت ابرو مستلزم ایجاد یک برنامه عملیاتی سفارشی بر اساس نیازهای منحصر به فرد بیمار است. عمل کاشت ابرو شامل ۴ مرحله به شرح زیر است.

  1. مشاوره و برنامه‌ریزی
  2. استخراج گرافت‌ها
  3. کاشت گرافت‌های مو
  4. ریکاوری و پیگیری

از آنجایی که به طور متوسط ۲۰۰ الی ۳۰۰ گرافت برای کاشت ابرو مورد نیاز است، این عمل به طور معمول حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد. ۳ مرحله اول در روز جراحی و مرحله چهارم روز بعد از عمل است. در زیر شرح مختصری از این مراحل آورده شده است.

 

پس از اینکه افراد برای حصول نتیجه ای کاملاً طبیعی و داشتن ابروهای قابل رشد تصمیم جدی برای انجام عمل کاشت ابرو گرفتند باید بهترین روش را انتخاب کنند. زیرا در یک روش خوب دقت لازم در انجام مراحل عمل کاشت ابرو بخرج داده میشود تا افراد پس از عمل و مشاهده نتیجه کاملاً راضی باشند و بدانند که پس از عمل برای همیشه ابرو های زیبا با تراکم مناسب دارند.

در اقدامات ابتدایی برای انجام عمل کاشت ابرو قالب کاشت ابرو ها طراحی می شود تا پس از برداشت تارهای مو در یک قالب مشخص کاشته شوند. طراحی این قالب برای کاشت ابرو ها با دستگاههای بسیار دقیق به صورت کاملاً قرینه انجام می‌شود و سلیقه خود فرد همچنین تناسب قالب ابرو ها با سایر اعضای چهره سنجیده می شود.

لازم به ذکر است که در سایر روش ها برای ترمیم ابرو مانند تاتو هاشور یا سایه ابرو ها قالبی که می توان در آن تزریق رنگ کرد محدود است و نمی توان این اعمال را برای هر فرد منحصر به خودش انجام داد. در حالیکه نتیجه عمل کاشت ابرو برای هر کس متناسب با چهره او خواهد بود تا نتیجه به آنچه می خواسته نزدیک تر باشد.

در مرحله بعد باید تارهای مناسب مو از ناحیه پشت گوش برداشته شود تا بتوان آنها را در ناحیه ابروها کاشت در این مرحله اگر از روش ال اچ ای برای کاشت ابرو ها استفاده شود نیاز به ایجاد هیچ برش جراحی نیست. بنابراین تارهای مو بدون ایجاد هیچ زخم یا خونریزی برداشته می شوند تا به ساده ترین روش عمل برای متقاضیان انجام شود و پس از عمل هم هیچ عوارضی به وجود نیاید.

داشتن اطلاعات کافی درباره کاشت ابرو طبیعی و مراحل انجام آن + بهترین روش LHE نشان می‌دهد که استفاده از این روش برای عمل کاشت ابرو ها بسیار مطمئن است زیرا حصول نتیجه تضمینی خواهد بود. در مرحله کاشت ابرو ها از دستگاه ایمپلنتر استفاده می شود تا خواب مناسب در ایده آل ترین حالت برای تارهای طبیعی‌ مو ایجاد شود و پس از دوران بهبودی و در مرحله رشد مجدد، ابروها با زاویه ای کاملا خوابیده نسبت به پوست صورت رشد می کنند.

1. مشاوره و برنامه ریزی

طراحی ابروها در معاینه فیزیکی مشخص می‌شود. در این مرحله، پزشک یک برنامه عملیاتی ایجاد می‌کند که ویژگی‌های صورت و نیازهای فردی بیمار را در نظر می‌گیرد. پزشک ناحیه گیرنده و موهای ناحیه اهداکننده را ارزیابی می‌کند. مشاوره و برنامه ریزی یکی از مهمترین مراحل کاشت ابرو در کلینیک ترانسپلنت، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، زیر نظر کلینیک ماه زر می‌باشد.

2. استخراج گرافت

این مرحله اول جراحی از مراحل کاشت ابرو است. شما قادر هستید با استفاده از روش تراشیده نشده که معمولا برای افرادی است که دارای موهای بلند هستند، گرافت‌ها را اهدا کنید. تعداد کمی از گرافت‌های مورد نیاز نیز انجام این روش را آسان می‌سازد. برداشت گرافت با استفاده از روش تراشیده نشده فقط به تراشیدن ناحیه کوچکی در پشت سر نیازمند است. ( بنابراین قسمت ” تراشیده نشده ” این اصطلاح به این واقعیت اشاره دارد که بقیه موهای شما یک ناحیه تراشیده شده کوچک را می‌پوشاند. ناحیه تراشیده شده‌ای که گرافت در آن کشیده شده است برای دیگران قابل مشاهده نیست.) هنگام برداشتن فولیکول‌های مو. فقط موهای تکی برداشته می‌شود، در حالی که سایر روش‌های کاشت، پیوندهای چندین مو را در اولویت قرار می‌دهند. درباره ابروها، تنها موهای تکی قادر هستند ظاهر زیبایی شناختی طبیعی داشته باشند. قبل از عمل استخراج، یک بی حس کننده موضعی در ناحیه اهدا کننده تزریق می‌شود.

ادامه مطلب  کاشت ابرو طبیعی در 1 جلسه

3. عمل کاشت شروع می‌شود

پس از استخراج گرافت نوبت به مرحله سوم از مراحل کاشت ابرو یعنی عمل کاشت می‌رسد. ناحیه دریافت کننده ( ابروها ) نیز به صورت موضعی بی حس می شود. قلم ایمپلنت برای کاشت فولیکول‌های مو با در نظر گرفتن زاویه و جهت مناسب رشد مو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرآیند برای دستیابی به ظاهر زیبایی نیز ضروری است.

4. ریکاوری و مراقبت‌های بعدی

در  FUE، بیمار قادر است بعد از اتمام عمل کاشت ابرو طبیعی، کلینیک را ترک کند. قرمزی و پوسته‌های کوچک در اطراف موهای کاشته شده در طی ۵ روز بعد از عمل طبیعی است. برخی از بیماران ممکن است کبودی و تورم خفیف در اطراف چشم داشته باشند. این بدون مداخله فروکش می‌کند.

در  FUT، بخیه‌های ناحیه اهداکننده در عرض چند هفته جذب می‌شوند و یک اسکار کوچک از آن ایجاد می‌شود. در FUE، فولیکول‌های مو جدا می‌شوند و در صورت عدم بخیه، جای زخم پدید نمی‌آید. ابروها بعد از ۲ الی ۳ هفته به خوبی رشد می‌کنند. اما موهای کاشته شده می‌ریزند که طبیعی است. موهای جدید از فولیکول‌های موی پیوند شده در عرض ۴ ماه پس از عمل رشد می‌کنند. ابروها در عرض ۶ ماه شروع به ضخیم شدن می‌کنند. موهای کاشته شده در چند ماه اول سریعتر رشد می کنند و نیاز به نظافت بیشتری دارند.

کاشت ابرو بدون عوارض در کلینیک ترانسپلنت

 نظارت بر نتایج بعد از انجام مراحل کاشت ابرو

روند رشد ابروهای تازه پیوند شده مانند روش کاشت ابرو است. در عرض ۱۵ روز بعد از عمل، بیمار ممکن است یک وضعیت موقتی به نام از دست دادن ابرو و شوک را تجربه کند. طی ۳ ماه آینده، بیمار متوجه رشد قابل توجه مو خواهد شد. نتایج را قادر هستید ۸ الی ۱۲ ماه بعد از عمل مشاهده کنید. بعد از عمل کاشت ابرو و انجام مراحل کاشت ابرو شما بایست یک سری از توصیه‌ها را در نظر بگیرید. مشاورین ما این توصیه‌ها را در مقاله ” مراقبت بعد از کاشت ابرو ” برای شما شرح داده‌اند.

مشاوره رایگان کاشت ابروقبل و بعد کاشت ابرو

کاشت ابرو یک راه دائمی برای پر کردن و تغییر شکل ابروها است. همانند کاشت موی سر سنتی، این شکل از ترمیم مو شامل برداشتن فولیکول‌ها یا نوارهای جداگانه از ناحیه اهداکننده برای کاشت به ابرو است. بیشتر افرادی که به دنبال کاشت ابرو هستند به دلیل وراثت، ضربه یا بیماری، قوس‌های نازک‌تری دارند. در حالت ایده‌آل، بیماران لازم است موهای اهداکننده‌ای داشته باشند که با موهای فعلی‌شان مطابقت داشته باشد، و مراقبت‌های معمول باید وجود داشته باشد، زیرا موهای پیوند شده سریع‌تر از ابروهای طبیعی رشد می‌کنند.

با کسب اطلاعات درباره مراحل کاشت ابرو شما عزیزان می‌توانید از طریق فرم زیر برای کاشت ابرو درخواست مشاوره دهید. با تکمیل فرم مشاورین ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    برنامه عمل بر اساس نیازها و شرایط منحصر به فرد هر بیمار سفارشی می شود چهار مرحله کاشت ابرو عبارتند از:

    • مشاوره/ برنامه‌ریزی

    پزشک معاینه فیزیکی را برای تعیین وضعیت سلامت کلی بیمار انجام می‌دهد. طراحی ابرو بعد از مشاوره با بیمار بر اساس این فاکتورهای تعیین می‌شود: ضخامت ابروی طبیعی –  در دسترس بودن فولیکول‌های سالم از محل اهدا کننده – فرم صورت – یک طرح جراحی بر اساس وضعیت کلی سلامت و راحتی بیمار ایجاد می شود. –  پزشک متخصص ناحیه گیرنده و محل اهدا کننده را معاینه خواهد کرد.

    • استخراج گرافت

    قبل از شروع عمل، بی‌حسی موضعی در محل اهدا کننده اعمال می‌شود. در FUT، نوار کوچکی از پوست سر با فولیکول‌های سالم برداشته می‌شود. ممکن است پزشک برای کاشت ابرو به تعداد زیادی فولیکول مو نیاز نداشته باشد. بنابراین، یک نوار باریک از پوست سر برداشته می شود. در  FUE، تک تک فولیکول‌های مو برداشته می شوند. قسمت کوچکی از سر قبل از برداشتن فولیکول‌ها تراشیده می‌شود. بنابراین، موهای باقی مانده قادر است محل اهدا کننده را بپوشاند. تیمی از متخصصان گرافت‌ها را زیر میکروسکوپ آماده می‌کنند. پزشک جهت و زاویه گرافت‌ها را بعد از قرار دادن گرافت‌ها در محل‌های گیرنده تعیین می‌کند. محل اهدا کننده بعد از اتمام عمل استریل و بانداژ می‌شود.

    • کاشت

    محل دریافت کننده استریل می شود و فرآیند شیار کردن بر اساس قطر فولیکول های مو انجام می شود. هنگامی که کانال ها برای کاشت مناسب هستند، گرافت ها با دقت قرار می گیرند. هر بار یک گرافت گذاشته می شود و بسته به تعداد گرافت ها، ممکن است این روش 1 الی 4 ساعت به طول می‌انجامد.

    • ریکاوری / پیگیری

    روز بعد از عمل کاشت مو پانسمان انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که فولیکول های مو به درستی به بافت پوست می چسبند و از سایر عوارض پزشکی جلوگیری می شود. ما به شما مراقبت مناسب از موهای تازه کاشته شده را اطلاع خواهیم داد و برای هر عادت یا رفتاری که لازم است در هفته ها یا ماه های آینده رعایت کنید، برنامه ای تنظیم می کنیم. ( برای مثال به مدت 2 ماه از تابش مستقیم نور خورشید به ناحیه خودداری کنید و در ماه اول از کوتاه کردن یا مالش بیش از حد خودداری کنید ). اگر میخواهید بدون عوارض کاشت ابرو داشته باشید، نیازمند اطلاعات بیشتری هستید، می توانید با متخصصین مجرب ما تماس بگیرید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    12 پاسخ

    1. سلام من بانک مو ندارم روشی وجود نداره که کاشت انجام بدم ؟

      1. سلام دوست عزیز. آیا پزشکی شما را معاینه کرده است؟ تشخیص بانک مو باید توسط پزشک متخصص انجام شود. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم برای معاینه با ما تماس بگیرید.

    2. جالب بود نمیدونستم پیوند مو بدون جراحی هم میشه. این روش دائمی هست کدوموتوصیه می کنید

      1. با روش‌های متعددی می‌توان این روش را انجام داد. پیشنهاد میکنیم برای دریافت مشاوره بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

    3. سلام وقتتون بخیر
      روی ابروهای کاشت شده رو میشه لیفت و لمینت انجام داد

      1. شما با کاشت ابرو به ندرت نیاز به لیفت و لمینت خواهید داشت. اما در صورت نیاز پس از گذراندن دوران نقاهت بله امکان پذیر است.

    4. سلام. تکنیک hrt در ترمیم مو به چه صورت هست و آیا توسط مرکز شما انجام میشه؟

      1. سلام با استفاده از دستگاه‌های کاملا روبوتیک است. بله برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

    5. پروتز مو انجام دادم راستش زیاد راضی نبودم از این روش

      1. دوست عزیز شما از مراجعین ما نیستید. برای دریافت مشاوره با مشاورین ما در تماس باشید. راه‌های بهتری نسبت بع پروتز وجود دارد.

    6. سلام وقتتون بخیر
      میخواستم بدونم بعد از کاشت ابرو جای بخیه هاش نمیمونه؟

      1. با سلام بسته به روش می‌تواند وجود داشته باشد و یا محو باشد. ما در مرکز کاشت ابرو ماه زر بدون درد و عوارض ظاهری کاشت را برای شما انجام می‌دهیم.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله مراحل کاشت ابرو

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)