۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو روی تاتو چندرنگ

قبل کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ حتما باید این مقاله را با دقت بخوانید. پس باید ابرو که یکی از کلیدی‌ترین عنصر‌هایی می‌باشد که نقش مهمی را در صورت ایفا می‌کند نهایت زیبایی را دارا باشد و اگر به دلایل متفاوتی از قبیل ریزش ابرو مشکلات ژنتیکی سرطان و … افراد ابروهای خود را از دست داده‌اند آن را با کاشت در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران جبران کنند.

بر خلاف آنچه در گذشته دیده‌ایم، جهان امروز به معنای سادگی و چهره‌های طبیعی است. این بدان معناست که هرچه ابروهای شما پهن‌تر و پرپشت‌تر باشد، زیباتر خواهید بود. با این حال، عوامل مختلفی می‌توانند باعث نازک شدن و ریزش ابروها شوند. به عنوان مثال، افزایش سن، بیماری‌ها و عوامل ارثی تاثیر زیادی بر حجم ابرو دارند. “کاشت ابرو روی تاتو” یکی از روش‌های رایج افزایش ضخامت و حجم ابرو است. کاشت ابرو روشی جدیدتر از تاتو ابرو است. در گذشته بسیاری از افراد از تاتو ابرو برای تغییر شکل ابروهای خود استفاده می‌کردند، اما امروزه کاشت ابرو نسبت به تاتو محبوبیت بیشتری دارد. به همین دلیل، بسیاری از افرادی که در گذشته حتی تاتو ابرو داشته‌اند، اکنون کاشت ابرو انجام می‌دهند. کلینیک ترانسپلنت یکی از بهترین مراکز کاشت ابرو بدون جراحی در تهران است که شما می توانید تمامی کارهای زیبایی از جمله کاشت ابرو خود را در این کلینیک انجام دهید. در این مقاله نکات گسترده‌ای در مورد نحوه تاتو کردن ابروها به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

آیا می‌توان روی تاتو کاشت ابرو انجام داد؟کاشت ابرو یک جلسه ای

اگر شما از تتو خود راضی هستید و نمی‌خواهید آن را پاک کنید، خوشبختانه برای کاشت ابروهای خود نیازی به پاک کردن تاتو ندارید. خبر خوب این است که نه تنها نیازی به برداشتن تتو ابرو نیست، بلکه پزشکان و متخصصان زیبایی کاشت ابرو در تهران روی همان تاتو را توصیه می‌کنند. در واقع می‌توان گفت که نه تنها هیچ تناقضی بین کاشت ابرو و تاتو وجود ندارد، بلکه تجربه و شواهد علمی نشان می‌دهد که تاثیر کاشت ابرو بر روی تاتو بسیار بهتر از پاک کردن آن است.

کاشت ابرو روی تاتو مزیت خاصی برای متقاضی کاشت دارد. نتایج نهایی زمانی طبیعی‌تر به نظر می‌رسند که فردی ابرو را روی تتو کاشته کند. دلیل این امر این است که وقتی گرافت‌ها از بانک مو جدا می‌شوند و در ناحیه اطراف ابرو کاشته می‌شوند، برخی از این گرافت‌ها نمی‌توانند به درستی تغذیه شوند و بنابراین ریزش در برخی از نواحی ابرو مشاهده می‌شود. استفاده از تتو به این معنی است که این نواحی پوشیده شده و پوست در نواحی ریخته دیده نمی‌شود.

استفاده از تتو قبل از کاشت تاثیر زیادی بر زیبایی، پر شدن ابروها و جلوه طبیعی‌تر کاشت دارد؛ بنابراین اگر قبلا تتو کرده‌اید، نه تنها نیازی به پاک کردن این تتو ندارید، بلکه توصیه می‌کنیم این تتو را رها کنید تا بتوانید کاشت موفق‌تری داشته باشید. با این حال، گاهی اوقات افراد از تاثیرات تتو خود راضی نیستند و آن را مناسب با سلیقه و خواسته خود نمی‌دانند. برای اینکه اثر کاشت ابرو بدون جراحی مطابق با ترجیحات شما باشد، ابتدا باید تاتو را پاک کنید.

کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ امکان پذیر است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بله شاید شما از تاتو به طور موقت برای ایجاد ابرو استفاده کرده باشید اما از آن پشیمان شده باشید و بخواهید آن را ترمیم کنید و یا حتی از ترمیم مجدد آن خسته شده باشید چرا که تاتو از مواردی می‌باشد که دائماً نیاز به ترمیم و تکرار دارد فلذا شما می‌توانید به‌راحتی از کاشت ابرو بر روی آن استفاده کنید، همچنین باید افزود کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ نه تنها معایبی ندارد بلکه دارای مزایای بیشماری می‌باشد.

که در ادامه بیشتر راجع به آن توضیح خواهیم داد به طور کلی باید گفت همه افراد زیبایی را دوست دارند و به آن اهمیت میدهند و اگر آن را از دست داده اند دائمت در حال تلاش هستند تا آن را به دست آوردند و در این میان تفاوتی زن و مرد، پیر و جوان نیست چرا که همانطور که ذکر کردیم همه افراد زیبایی را دوست دارند.

مزایای کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ چیست؟

قبل از اینکه به مزایای کاشت ابرو روی تتو چند رنگ بپردازیم بهتر است ابتدا شما را با تاتو آشنا کنیم تاتو یک عمل زیبایی می‌باشد که افراد به طور موقت از آن استفاده می کنند برای مثال در رابطه با تاتو ابرو باید گفت مقداری رنگ اعم از قرمز مشکی قهوه‌ای و غیره به ابرو تزریق شده و از طریق آن ابرو را کلفت تر از آن چیزی که می‌باشد نشان می‌دهند.

حال ممکن است شما با روش کاشت ابرو بدون جراحی و مزایای بیشمار آن آشنا نبوده و ابتدا تاتو ابرو را انجام داده باشید و پس از مدتی خواهان انجام کاشت ابرو باشید اصلاً نباید نگران باشید چرا که این کار خللی در روند کاشت ابروی شما ایجاد نمی کند بلکه دارای مزایای بی شماری می باشد برای مثال می‌توان گفت از آنجایی که تاتو دارای مواد رنگی است که توسط هاشور بر روی پوست منتقل می‌شود.

 

مـشاوره کاشت ابـرو

09127300790

 

می تواند در زمان کاشت ابرو مفید واقع شود و پروسه کاشت را راحتتر کند همچنین باید افزود که ایجاد تاتو قبل از کاشت ابرو می تواند نواحی آن را به خوبی پوشش دهد پس به این دلیل کاشت ابرو بر روی تاتو می تواند نتیجه بخش تر باشد و مطابق آمار های به دست آمدت رضایت بیشتری را برای مخاطبان ایجاد کرده است. علاوه بر آن از دیگر مزایای کاشت ابرو بر روی تاتو باید گفت که رنگدانه هایی که در تاتو بر روی پوست ابرو ایجاد شده می تواند در رفع این مشکل به افرادی که دچار ریزش بعد از کاشت ابرو شده اند کمک زیادی کند.

ادامه مطلب  هاشور ابرو چیست و کجا به کار می‌آید؟

آیا برای کاشت نیاز به پاک کردن تاتو قبلی میباشد؟

ممکن است هنگامی که شما قصد انجام کاشت ابرو را داشته باشید قبل از آن تاتو های چند رنگ زیادی را انجام داده باشید همانطور که در بالا ذکر نمودیم تاتو را می‌توان به رنگ‌های مختلفی از قبیل مشکی قرمز سبز قهوه‌ای و غیره انجام داد و محدودیت رنگی وجود ندارد.

و به طور کلی باید گفت که اکثر این رنگ ها به سختی پاک می شوند و گاهی اوقات حتی پاک کردن آن امکان ناپذیر است و حال ممکن است وقتی می خواهیم این کار را انجام دهید با این دغدغه روبرو باشید که چگونه این تاتو را پاک کنید؟
در پاسخ به این سوال شما باید گفت که برای کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ اصلاً نیازی به پاک کردن تاتو قبلی نبوده و کاشت ابرو بر روی همین تاتو انجام میشود.

زیرا یکی از عوارض کاشت ابرو که بعد از کاشت ابرو برای آن ذکر شده است ریزش موقت ابرو برای مدتی کوتاه می باشد فلذا هنگامی که این رنگدانه هایی که توسط تاتو ایجاد شده است باقی مانده باشد از زیبایی افراد نخواهد کاست تا رمانیکه به مرور زمان موی واقعی ایجاد شود.

همچنین بخوانید درباره: کاشت ابرو روی تاتو به روش LHE

نحوه کاشت ابرو بر روی تتو

حال پس از اینکه متوجه شدید به راحتی می‌توان کاشت ابرو را بر روی تاتو چند رنگ انجام داد ممکن است این سوال برایتان پیش آید که اصلاً کاشت را چگونه انجام می‌دهند؟

در پاسخ به این سوال شما باید گفت کاشت ابرو را به روش ها و متدهای گوناگونی انجام می‌دهند از گذشته‌های دور تاکنون همواره از متدهای گوناگونی استفاده شده. اما متدهای امروزی پیشرفته تر بوده و در آن هیچ درد و خونریزی وجود نداشته و نیازی به هیچگونه پانسمان و مراقبت های سخت پس از عمل نمی باشد، به طور کلی باید گفت در کاشت ابرو از قسمت پشت سر حد فاصل میان دو گوش یک شکافی نسبتاً باریک ایجاد می‌کنند و بانک مو را از این قسمت برداشته و با استفاده از دستگاه‌های مخصوص آن را آماده کرده و در نهایت آن را در قسمت ابرو کاشت میکنند.

کاشت ابرو روی تاتو

سوالات متداول

در ادامه ۲ مورد از مهم‌ترین پرسش‌های شما عزیزان در رابطه با کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ را برای شما عزیزان پاسخ داده‌ایم. در صورت نیاز به مشاوره بیشتر می‌توانید فرم زیر را تکمیل کنید.

  • آیا کاشت ابرو روی تاتو معایبی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت از آنجایی که در کاشت ابرو از موی طبیعی خود افراد استفاده می‌شود لذا امکان وجود عارضه هایی مانند حساسیت های پوستی وجود نخواهد داشت همچنین باید افزود به دلیل اینکه از دستگاه های فوق العاده پیشرفته استفاده می شود هیچ گونه جای خراش و زخمی ایجاد نخواهد شد. لذا امکان ایجاد عفونت اصلاً وجود ندارد همچنین باید افزود کاشت مو بر خلاف سایر عمل‌های زیبایی نیاز به مراقبت های سخت پس از عمل نداشته و همچنین نیازی به پانسمان نمی باشد فلذا شما پس از عمل به راحتی میتوانید وارد اجتماع شوید.

  • کاشت ابرو روی تاتو باعث ریزش ابروها می‌شود؟

کاشت ابرو باعث ریزش مو و ریزش موی ابرو نمی‌شود، اما نتیجه آن روی تاتو کمی متفاوت است. همانطور که اشاره کردیم در تاتو سوزن‌ها را با سوزن روی ابرو می‌سازند و جوهر یا رنگ به زیر پوست تزریق می‌شود. این باعث می‌شود پوست غیر طبیعی شود. به لطف این، حتی چند سال پس از انجام تتو، هنوز جای زخم روی پوست باقی می‌ماند. در پوست آسیب دیده، خون سطحی و عروقی دیگر شبیه پوست سالم نیست. به همین دلیل تاثیرات نهایی کاشت ابرو بر روی تاتو و رسیدن به تراکم مطلوب کمی متفاوت خواهد بود. برخی از فولیکول‌های مو در واقع می‌توانند آسیب ببینند، اما بدون شک پس از کاشت ابرو همچنان تراکم خوبی خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در وب سایت کلینیک ماه زر تماس بگیرید. با مشاوره کارشناسان این مجموعه شب‌هات خود را برطرف کنید.

  • چرا کاشت بر روی تاتو در میان افراد رایج شده است؟

تاتو ابرو یکی از رایج‌ترین روش‌هایی است که افراد برای زیبایی ابروهای خود استفاده می‌کنند. متأسفانه این روش برای همه جواب نمی‌دهد و از عوارض کاشت ابرو می‌توان به بی‌اثر بودن آن در بعضی مواقع اشاره کرد که بیشتر افراد از آن راضی نیستند؛ زیرا شکل غیر طبیعی آن بر روی صورت کلی فرد تاثیر خواهد گذاشت. یکی از راه‌های زیباسازی ابرو کاشت بعد از مرحله تاتو ابرو است، کاشت مو در ناحیه ابرو به پرپشت شدن تارهای مو در ابروها کمک می‌کند و بدون شک تاثیر آن در زیبایی چهره غیر قابل انکار خواهد بود. می‌توان گفت که کاشت و تاتو استخوان ابرو می‌تواند مکمل یکدیگر باشند و برخی از گیره‌های مو در قسمت‌های خاصی از کاشت در حین کاشت از کار می‌افتند و تاتو ابرو به خوبی می‌تواند عیوب این نواحی را بپوشاند و زیبایی بیشتری به چهره بدهد. برعکس آن نیز امکان‌پذیر است و با کاشت تاتو می‌توانید اثرات شگفت انگیزی را بر روی صورت خود مشاهده کنید.

  • کاشت ابرو روی تاتو شرایط خاصی دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی مهمی می‌باشد که نیاز به تخصص و مهارت پزشک دارد و فلذا اگر پزشک شما دارای مهارت زیادی باشد شرایطی که در آن نباید کاشت ابرو را انجام دهید به شما گوشزد کرده و در نهایت نتایج مطلوبی نصیب شما خواهد شد. به طور کلی باید گفت برای کاشت ابرو روی تاتو چند رنگ محدودیت خاصی وجود ندارد و افراد می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که بلافاصله پس از تاتو نمی‌توان کاشت ابرو را انجام داد و اگر بلافاصله پس از تاتو کاشت ابرو انجام داده شود نتایج مطلوبی حاصل نخواهد شد.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جمع بندی

    انتخاب یک کلینیک معتبر برای انجام هر یک از تکنیک‌های زیبایی تاثیر زیادی در نتیجه نهایی دارد. کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، با استفاده از روش‌های جدید و دستگاه‌های پیشرفته به مشتریان گرامی خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه با کمک پزشکان و متخصصان معتبر قادر به کاشت ابرو روی تتو بدون کوچکترین آسیبی است. این مجموعه همچنین می‌تواند تاتوهای نامناسب را بدون آسیب رساندن به بافت پوست پاک کند و کاشت ابرو را متناسب با صورت شما بسازد. پیشنهاد می‌کنیم با بهره‌گیری از زمان مشاوره با کارشناسان این مجموعه بهترین تصمیم را بگیرید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    6 پاسخ

    1. سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا با برداشتن فولیکول‌های بانک اون قسمت سر کم پشت تر میشه؟

    2. سلام
      میخواستم بدونم چه جوری میتونم هزینه دقیق پی آر پی مو رو بدونم ؟ و اینکه تاثیر روی ریزش موی ارثی داره؟

    3. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

    4. این کلینیک عالی است! آنها خدمات عالی را با دستگاه های با کیفیت بالا ارائه می دهند. تکنسینن بسیار مهربان و حرفه ای هستند. خدمات عالی است، به خصوص اگر از شهر دیگه اومده باشید توصیه می کنم

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو روی تاتو چندرنگ

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو