۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو به روش fit

کاشت ابرو به روش fit

کاشت ابرو به روش fit

کاشت ابرو به روش fit در اصل پیوند دهنده فولیکول‌های مو از ناحیه پشت سر یا به اصطلاح بانک مو می‌باشد که ذخیره‌سازی مو به صورت فردی یا گروهی با استفاده از تعدادی نگهدارنده انجام می‌شود. البته این کاشت ابرو به روش FIT معمولاً نیازی به جراحی ندارد و تعداد زیادی فولیکول مو را می‌توان تنها در یک جلسه برداشت و در قسمت ابرو پیوند زد که به همین دلیل به آن روش ( FIT ) می‌گویند. طی چند سال گذشته مراکز مختلف تخصصی کاشت ابرو در تهران با هزینه‌های مقرون به‌صرفه انجام می‌شود. یکی از بهترین مرکز کاشت ابرو کلینیک ماه زر می‌باشد که بر اساس سابقه‌ای که دارد بسیار خوش درخشیده است.

کاشت ابرو یک راه حل دائمی برای کسانی است که به دلایل مختلف ابروهای کم پشت و خالی دارند. اگرچه این روش یک نوع جراحی در نظر گرفته می شود، اما نیازی به برش یا بخیه ندارد. پس از عمل هیچ اثر قابل مشاهده و تحریک کننده ای وجود ندارد. زمان بهبودی ۷ تا ۱۰ روز است. احتمال خونریزی بسیار کم است. زیرا، بریدگی یا بخیه در کاشت ابرو به روش FIT وجود ندارد. همچنین می‌توان آن را با ریشه‌های به دست آمده از قسمت های مختلف بدن پیوند زد.

این کاشت ابرو به روش fit می‌تواند در سایر نواحی بدن مانند ناحیه ریش و لب بالایی نیز اعمال گردد. این یک راه‌حل دائمی به ویژه برای مردانی که مشکلات ریش و سبیل دارند ارائه می‌شود. کاشت ابرو به روش FIT هنگامی که توسط پزشک مخصوص انجام شود، ظاهر بسیار طبیعی به دست می‌آورد. این یک درمان دائمی در برابر ریزش ابروها است.

کاشت ابرو به روش FIT چیست؟

کاشت ابرو به روش fit یک روش بسیار دائمی و سودمند است. دستگاه‌ها و ابزارهای مورد استفاده در کاشت ابرو به روش FIT ممکن است با توجه به ترجیح پزشک و تکنیک عمل متفاوت باشد. اصولاً برای کاشت ابرو با باز کردن کانال از ابزاری به نام شکاف جانبی استفاده می‌شود. ابتدا در کاشت ابرو به روش FIT یک ابزار تیغ تیز اما کوچک با نوک آن ۱ تا ۲ میلی متر حفره‌ای ایجاد می‌شود که برای باز کردن کانال‌های روی پوست استفاده می‌شود. فولیکول‌های مو گرفته شده از ناحیه دیگری به این کانال‌های باز شده منتقل می‌شود و فرآیند کاشت انجام می‌شود.

 

مشـاوره ۲۴ ساعته کاشت ابرو FIT

09127300790

 

البته در این فرآیند می‌توان زاویه ابرو را تعیین کرد، همچنین روش قلم نیز را می‌تواند بنا به سلیقه بیمار و مشورت دکتر انجام می‌شود. این فرآیند کاشت ابرو به روش fit نسخه فعلی روشی به نام DHI است. ابزار مورد استفاده مانند یک خودکار است و منطقه‌ای که باید کاشته انجام شود با قلم سوراخ می‌شود اما کانالی باز نمی شود. مزیت کاشت ابرو به روش FIT این است که می‌توان زاویه موهای ابرو را تعیین کرد. از دست دادن قسمت بزرگی از ابرو به دلایلی می‌تواند نتایج نامطلوبی در حالت چهره ایجاد کند. کسانی که این مشکلات را دارند ممکن است کاشت ابرو را ترجیح دهند. دلایل به شرح زیر می‌باشد.

  • جراحات
  • سوختگی ها
  • نازک شدن و بدشکل ژنتیکی ابروها

علاوه بر این ها، کم پشتی ابروها باعث می‌شود فرد خسته به نظر برسد و چشم‌ها و زیبایی پنهان شود، در نتیجه استفاده نادرست از لوازم آرایشی نیز می‌تواند شکل ابرو را نامطلوب کند. استرس و اختلالات تغذیه‌ای نیز منجر به ریزش مو و ابرو شود. افرادی که چنین مشکلاتی دارند ممکن است کاشت ابرو را برای نتیجه دائمی‌تر و طبیعی‌تر ترجیح دهند. اگر چه کاشت ابرو یک کاربرد ظاهری است، اما صد در صد جراحی زیبایی محسوب نمی‌شود.

مزایای کاشت ابرو به روش fit

مزایای کاشت ابرو به روش FIT

علت ریزش و نازک شدن ابرو شما هر چه باشد، یک مجموعه خوب مانند مرکز کاشت ابرو ماه زر برای این مشکل کاشت ابرو به روش FIT را پیشنهاد می‌دهد که یک نوع کاشت ابرو بدون جراحی است، تا به چشمان شما فرم بهتری بدهد. در حالی که شما همیشه می‌توانید ابروهای خود را با یک مداد ابرو پر کنید، هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه ابرو طبیعی و واقعی به شما احساس اعتماد به نفس بدهد!

با ابروهای پرپشت، زاویه دار زیبای و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ابروها برای حالات چهره جهت ارتباط انسان بسیار مهم است و این واقعیت شناخته می‌باشد که ابروها نقش مهمی در نشان دادن حالات چهره دارند. کاشت ابرو به روش fit می‌تواند حالت مشخص‌تری را با شکل و زاویه مناسب شما بدهد تا به زیبای شما کمک کند.

کاشت ابرو به روش FIT می‌تواند کمکی به شما در دستیابی به ابرو طبیعی باشد که در کل می‌تواند شما را زیباتر و جذاب‌تر کند. کاشت ابرو هنگام شرکت در مهمانی ها یا رویدادهای رسمی می‌تواند به شما کمک کند که دیگر وقت اضافی جهت آرایش آنها صرف نکنید و بدون اینکه دردسر و بی نظمی در پر کردن ابرو با محصولات گران قیمت ابرو داشته باشید به طور کاملا راحت با ابروهای طبیعی خود ظاهر شوید.

کاشت ابرو برای شما دائمی باقی می‌ماند و تا سالیان سال از آن لذت می‌برید. این کاشت ابرو به روش FIT منحصر به فردترین روشی است که به طور شگفت انگیزی برای پنهان کردن جای زخم و سوختگی در اطراف ناحیه ابرو کاربرد دارد. با استفاده از این کاشت ابرو به روش fit می‌توانید با افزایش تراکم ابروها، اصلاحات ظریفی در شکل کلی یا طول ابروها ایجاد کنید.

هزینه کاشت ابرو FIT چقدر است؟

کاشت ابرو معمولاً به دلیل این که یک روش زیبایی محسوب می‌شود، هرگز تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرد. با این حال، به گفته برخی افراد اگر کاشت ابرو را از نظر پزشکی ضروری باشد و اگر ریزش ابرو و مو دائمی ناشی از بیماری است و باید حتما آسیب را اصلاح کند. در مشاوره اولیه، پزشک مشخص می‌کند که آیا بیمار کاندید کاشت ابرو است؟یا خیر و در مورد ظاهر و فرم مورد نظر صحبت خواهد کرد. هزینه دقیق کاشت ابرو به روش FIT بر اساس چند عامل متفاوت است.

  • منطقه‌ای که شما زندگی می‌کنید.
  • چه تعداد پیوند مورد نیاز است.
  • مشخصات جراحی، مانند زمان صرف شده در یک مرکز مراقبتی و بیهوشی مورد نیاز.
  • وجود هزینه‌های پیش‌بینی نشده.
  • بیمه شما تمام یا بخشی از جراحی را پوشش می‌دهد؟ یا خیر.

برای اطلاع دقیق‌تر از هزینه‌ها می‌توانید مطلب ” هزینه کاشت ابرو ” را نیز مطالعه کنید.

کاشت ابرو به صورت fit چه عوارضی دارد؟

پس از کاشت ابرو به روش fit پوسته‌های ریزی در ناحیه کاشت ابرو اعمال مشاهده می‌شود که در طول دوره بهبودی، منطقه کاشت را نباید با دست لمس کرد. در روز پانزدهم پس از کاشت ابرو به روش FIT، روند ریزش مو با شوک طبیعی آغاز می‌شود. در ماه سوم که موهای شوک از بین می‌روند، ابروی کاشته شده دوباره شروع به رشد می‌کند. ابرو که در مراحل اولیه بسیار سریع رشد کرده، زمانی که با مکان جدید خود سازگار شود با سرعت طبیعی رشد می کند. کاشت ابرو باید توسط پزشک مجرب و حاذق در محیطی مناسب با شرایط بهداشتی انجام شود. به این ترتیب می‌توان خطرات را به حداقل رساند. سایر عوارض کاشت ابرو به روش FIT معمولاً موقتی و مورد انتظار هستند که به شرح زیر می‌باشد.

  • لکه یا قرمزی
    انتظار می رود که قرمزی جزئی در ناحیه ابرو به مدت ۳ تا ۴ روز پس از عمل ایجاد شود. انتظار می رود که این امر در مدت زمان مشخص شده خود به خود بگذرد.
  • ظاهر غیر طبیعی
    ظاهر غیر طبیعی اغلبئکاشت نکردن فولیکول های مو در زاویه مورد نیاز است که باعث رشد عمودی موهای ابرو می‌شود.
  • درد
    پس از کاشت ابرو در ناحیه مورد نظر انتظار نمی‌رود که درد احساس شود. از آنجایی که در حین عمل از بی حسی موضعی استفاده می شود، دردی احساس نمی شود. احتمال کمی وجود دارد که درد حس شود.
  • عوارض بیهوشی
    در کاشت ابرو فقط از بی حسی موضعی استفاده می‌شود. با این حال، بیماران مبتلا به آلرژی به این مواد باید این اطلاعات را با پزشک در میان بگذارند. بنابراین، می‌توان اقدامات احتیاطی لازم را انجام داد.
  • عکس العمل های آلرژی
    واکنش های آلرژی یک عارضه جانبی نادر است. اینها می‌توانند ناشی از بی حسی موضعی یا پمادهایی باشند که پس از آن استفاده می‌شود.
  • عوارض روانی
    عدم تشکیل تصویر مورد انتظار پس از عمل یا به دست آوردن نتایج غیر طبیعی ممکن است از نظر روانی بر بیمار تأثیر بگذارد. از آنجایی که ابروها در ناحیه ای به شدت قابل مشاهده هستند، می توانند زندگی اجتماعی بیمار را تحت تاثیر قرار دهند.

برای دریافت نوبت کاشت ابرو به روش fit و مشاوره رایگان می‌توانید از طریق فرم زیر اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جمع بندی

    در نهایت وقتی نوبت به کاشت ابرو می‌رسد، انتخاب جراحی که بتواند با ایمن‌ترین، جدیدترین و مؤثرترین اقدامات ابروهای کاملاً مشخص را به شما بدهد و تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. مزایای زیادی وجود دارد که کاشت ابرو می‌تواند برای مردان و زنانی که به دنبال راه حلی دائمی برای نازک شدن ابرو یا ریزش موی ابرو هستند، ارائه دهد. بخاطر داشته باشید! آنچه بیش از همه مهم است این است که از نتایج نهایی خوشحال و راضی هستید یا خیر؟

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو به روش fit

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه