۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

پیوند ابرو بدون جراحی LHE؛ کاشت ابرو یکی از بهترین عمل‌های جراحی در حال حاضر است که همواره از ابتدای حضور مورد توجه مردم هم واقع شده برخی از روش‌های آن با توجه به عوارض و مشقت زیادی که داشتند به فراموشی سپرده شدند و به جای آن‌ها روش‌های بهتری جایگزین شده اند.

پیوند ابرو بدون جراحی LHE

این روز عمل های زیبایی با علم روز دنیا با بهترین تجهیزات انجام می‌شوند و خوشبختانه کشور ما هم این اعمال را برای متقاضیان انجام می دهد تا از نتایج آن بهره ببرند. با توجه به دسترسی به اینترنت اکثر مردم به راحتی می توانند از انواع عمل های زیبایی همچنین روشهای جدید برای انجام آن مطلع شوند و اگر در مرحله تصمیم گیری هستند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند.

پیوند ابرو بدون جراحی LHE

پیوند ابرو بدون جراحی LHE جدیدترین روش ارائه شده برای عمل کاشت ابرو از که لازم است اطلاعات مربوط به آن و شیوه انجام عمل برای علاقه‌مندان منتشر شود تا بتوانند از آن مطلع شوند. در واقع اکثر مردم پیش از اقدام و مراجعه جدی برای انجام عمل های زیبایی تحقیقات گسترده می کنند و حتی از کسانی که تجربه عمل را داشتند سوالاتی می پرسند تا در انتخاب عمل ریسک کمتری داشته باشند.

پیوند ابرو بدون جراحی LHE طی فرایندی تارهای مو را بدون ایجاد برش از پشت سر برداشت می کند و سپس با دستگاه ایمپلنتر در محل مشخص شده برای ابروها کاشت می کند. عمل کاشت ابرو به روش ال اچ ای برای هر فرد منحصر به خود او خواهد بود زیرا نتیجه ها به صورت متنوع برای افراد متناسب با حالت چهره آن‌ها انجام می‌شود طاهر کسب بهترین نتیجه را مشاهده کند.

نکات مهم در یک پیوند ابروی خوب

مهمترین مسئله در کاشت ابرو ها که البته مهمترین خواسته متقاضیان هم هست هرچه طبیعی تر بودن نتیجه است زیرا افرادی که برای عمل کاشت ابرو مراجعه می کنند نتیجه های فراتر از عمل های دیگر میخواهند.

هدف اولیه آنها این است که پس از انجام عمل کاشت ابرو نتیجه به قدری طبیعی باشد که هیچ کس متوجه انجام عمل کاشت ابرو نشود و ابرو های ایجاد شده هیچ تفاوتی با ابروهای طبیعی خود افراد نداشته باشند. با روندی که در پیوند ابرو بدون جراحی LHE پیش گرفته می شود تمام ویژگی‌های ابروهای طبیعی رعایت می‌شود حتی جهت و زاویه کاشت ابرو ها به طبیعی ترین حالت ممکن خواهد بود.

از دیگر ویژگی هایی که در یک عمل خوب برای کاشت ابرو ها می توان به آن اشاره کرد این است که عمل در زمان کمی انجام شود و وقت بسیار زیادی از متقاضیان نگیرد. که البته لازم به ذکر است امروزه عمل کاشت ابرو تنها در چند ساعت انجام میشود و حتی افراد پس از عمل هم می توانند به راحتی به فعالیت های روزمره خود برگردند و نیاز به مراقبت های پزشکی و روزانه نیست.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره بیشتر پیوند ابرو بدون جراحی ال اچ ای در کلینیک ماه زر، معتبرترین کلینیک کاشت ابرو روش lhe، با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ در تماس باشید.

کاشت ابرو بدون نیاز به جراحی با روش LHEکاشت ابرو بدون نیاز به جراحی با روش LHE

در عمل پیوند ابرو بدون جراحی LHE طراحی قالب ابروها باید کاملاً قرینه و متقارن باشد تا زیبایی ابروها تکمیل شود زیرا معمولا ابروهای طبیعی افراد هم کاملاً قرینه نیست اما در عمل کاشت ابرو این امکان وجود دارد که با وسایل اندازه گیری بسیار دقیق ابرو ها کاملاً قرینه باشند.

پس از رعایت تمام نکاتی که در بالا گفتیم مهمترین دغدغه‌های که برای متقاضیان انجام عمل کاشت‌ابرو وجود دارد این است که که عمل به نحوی انجام شود که عوارض پس از عمل به حداقل برسد. اگر در حین عمل زخم ایجاد شود یا از دستگاهها و تجهیزات نامناسبی استفاده شود پس از عمل محاسبه عوارض متفاوت و متعددی مواجه می شوند که برای آنها آزار دهنده خواهد بود.
روش هایی که می توان به حداقل رساندن عوارض را ندارند در طی زمان با استقبال خوبی مواجه نمی شوند و رفته رفته به فراموشی سپرده می شوند چرا که قابلیت برطرف کردن خواسته های مراجعان را ندارند. در پیوند ابرو بدون جراحی LHE تنها انجام عمل بدون هیچ برش جراحی انجام می‌شود بلکه از دستگاه‌هایی کاملاً ظریف استفاده می‌شود تا هیچ التهاب یا تورمی هم پس از عمل ایجاد نشود.

پس از انجام عمل هم دوره بهبودی بسیار کوتاه خواهد بود و افراد طی مدت زمان کوتاهی می‌توانند نتیجه عمل کاشت ابرو را مشاهده کنند و از داشتن ابرو هایی با قابلیت رشد لذت ببرند.

همچنین بخوانید درباره: کاشت ابرو LHE برای اولین بار در ایران

ویژگی‌های پیوند ابرو بدون جراحی به روش LHE

پیوند ابرو بدون جراحی به روش LHE تمام ویژگی های لازم که یک عمل کاشت ابروی خوب و رضایت بخش باید داشته باشد را دارد و اساساً هدف از ارائه این روش این بوده که نقاط قوت عمل کاشت ابرو حفظ شود و معایب روش های پیشین برطرف گردند.
در این روش پس از اینکه بدون هیچ برشی تارهای مو برداشته شدند در ناحیه مشخص برای ابروها با دستگاه ایمپلنتر کاشت می شوند. این دستگاه کمک می‌کند که تارهای مو کاملا خوابیده و با زاویه درست کاشته شوند تا پس از عمل هم با حالتی طبیعی رشد کنند.
عمل کاشت ابرو عملی منحصر به‌ فرد است:

یکی دیگر از مهمترین ویژگی هایی که عمل کاشت ابرو را بسیار محبوب کرده این است که این عمل برای هر فرد متناسب با چهره و اعضای دیگر صورت او انجام می‌شود تا بیشترین زیبایی را برای متقاضیان به ارمغان بیاورد.
در واقع در کاشت ابرو قالب های طراحی شده برای کاشت ابرو ها محدود نیستند و مطابق با سلیقه افراد همچنین حالت چهره آنها قالبی مناسب با دستگاه های بسیار پیشرفته طراحی می شود. قالب و ظاهر انتخاب شده برای نحوه کاشت ابروها برای اشخاص نامحدود است بنابراین نتیجه عمل کاشت ابرو به آنچه افراد می خواهند بسیار نزدیک می شود و امکان پشیمانی وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این ابروها پس از کاشت قابلیت رشد دارند و لازم است مانند ابرو های طبیعی آنها را اصلاح و مرتب کرد همچنین می‌توان ابروها را پس از پیوند طبیعی رنگ کرد تو در ظاهر آنها تنوع ایجاد شود. این در حالی است که نتنها معمولاً قالبهای تزریق رنگ در تاتوی ابرو ها محدوده است از بین بردن آثار آن هم هم تقریباً غیر ممکن است و ایجاد تنوع در آن ها ممکن نیست.

اما جای نگرانی وجود ندارد و حتی کسانی که از روشهای دیگری غیر از از کاشت ابرو استفاده کردند هم می‌ توانند برای پیوند ابرو بدون جراحی به روش LHE مراجعه کنند. این عمل برای این دسته از افراد هم به بهترین شکل ممکن انجام می شود و می توانند به راحتی با انجام یک عمل چند ساعته در کلینیک‌های معتبر سطح کشور ابروهایی کاملاً طبیعی و قابل رشد داشته باشند.

سایر نکات مهم در پیوند ابرو بدون جراحی LHE

برای انجام عمل کاشت ابرو حتماً به کلینیک‌های مراجعه کنید که خوشنام هستند و سابقه خوبی در این کار دارند زیرا این موضوع خود تضمینی برای حصول نتیجه خواهد بود و آرامش خاطر را برای شما به همراه دارد.
از مناسب بودن روشی که برای عمل کاشت ابرو در کلینیک استفاده می شود مطمئن شوید و بدانید که این روش حتما توسط متخصصان تحصیل کرده اعمال خواهد شد زیرا انتخاب روش مناسب برای عمل کاشت ابرو بسیار موثر در حصول نتیجه دلخواه است.

برای آگاه شدن و پرسیدن سوال های خود حتما به کلینیک مراجعه کنید و تمام نقاط ابهام را برطرف کنید حتی برخی کلینیک ها شماره‌های تماسی ارائه می‌دهند تا از طریق آن‌ها مشاوره های تلفنی بگیرید پس از آنها استفاده کنید و اگر سوالی دارید بپرسید تا همه چیز پیش از عمل واضح باشد.
با اینکه برای انجام این عمل امروزه روش های بسیار ساده و خوبی وجود دارد اما همچنان دست ساز و مهم است زیرا مربوط به ابروها است و اینقدر نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره هر فرد دارد.
به علت های مختلفی ممکن است ابروهای افراد دچار ریزش یا کم تراکم ‌شوند و ظاهر مناسب خودشان را از دست بدهند این مشکل در هر سنی هم در خانم ها هم در آقایان ممکن است به وجود بیاید. اما جای نگرانی نیست و افراد باید بدانند که پس از ایجاد چنین مشکلاتی یا حتی اگر بدون ایجاد هیچ مشکلی از حالت ابرو های طبیعی خودشان راضی نیستند با یک عمل ساده می توانند به تمام دغدغه های خود نسبت به این عضو پایان بدهند.

در آخر پیوند ابرو بدون جراحی LHE …

پیوند ابرو بدون جراحی LHE چند مرحله ای نخواهد بود و تنها در یک مرحله تمام فعالیت های لازم انجام می شود و پس از آن ابرو ها قابلیت رنگ و رشد دارند نتیجه حاصل شده از بین نخواهد رفت و به صورت دائمی باقی خواهد ماند.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .
Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)