۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

روش های پرپشت کردن ابروها در سریعترین زمان

پرپشت کردن ابرو

پرپشت کردن ابرو

پرپشت کردن ابرو و روش‌های آن؛ آنچه زیبایی چشم‌های افراد را چندین برابر می‌کند، داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. در حقیقت هرچه ابروها پرپشت‌تر باشد چهره افراد جوان‌تر به نظر می‌رسد و سن افراد بسیار پایین‌تر از سن طبیعی دیده می‌شود، بسیاری از افراد برای اینکه ابروهای آن‌ها پرپشت‌تر دیده شود. از لوازم آرایشی و ریمل‌های حجم‌دهنده ابرو استفاده می‌کنند، استفاده زیاد از لوازم آرایش برای پرپشت کردن ابروها شاید برای چند ساعت مناسب باشد، اما به مرور زمان همین وسایل آرایشی باعث ریختن موهای ابروهای شما می‌شود. یکی از بهترین درمان‌های طبیعی برای پرپشت کردن ابرو استفاده از روغن‌های طبیعی است، کاشت ابرو در بهترین مرکز کاشت ابرو سریعترین روش برای پرپشت کردن ابروها است. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع روش‌های پرپشت کردن ابرو آشنا شوید.

روش های فوری برای پرپشت کردن ابرو

برای پرپشت کردن ابروها راه‌های زیادی وجود دارد، اما اگر شما میهمانی و یا مناسبتی را در پیش رو دارید و می‌خواهید ابروهای شما سریع پرپشت و زیبا شود از روش‌های دیگری مانند هاشور، کاشت ابرو و یا میکروبیلدینگ نیز می‌توانید استفاده کنید.

از میان روش‌های گفته شده کاشت ابرو معمولاً نتایج بهتری دارد، کاشت ابرو بدون جراحی است و عوارض کاشت ابرو نسبت به سایر روش‌ها کمتر است. کاشت ابرو در تهران در کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب تهران، با بهترین پزشکان متخصص و مجرب و در محیطی کاملاً بهداشتی و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود. معمولاً کاشت ابرو باعث می‌شود صورت جوان‌تر و زیباتر به نظر برسد.

روش های پرپشت کردن ابرو

روغن کرچک برای پرپشت کردن ابرو

یکی از مهمترین ترکیبات اکثر محصولات تولید شده برای رشد و پرپشت کردن ابرو و ضخیم شدن آن روغن کرچک است. شما می‌توانید چند قطره از این روغن برروی انگشتان خود بریزید و موهای ابرو را با آن ماساژ دهید و بعد از نیم ساعت با آب ولرم بشوئید.

این روغن علاوه بر اینکه خود دارای فواید زیادی برای پوست است، دارای ویتامین E می‌باشد که از عوامل مهم رشد موهای ابروها است. از مزیت‌های استفاده از این روغن جذب سریع و فوری آن است. روغن کرچک علاوه بر تحریک رشد موهای ابروهای شما، با آبرسانی عمیق به پوست ناحیه ابرو و تقویت آن زمینه رشد بیشتر ابرو را فراهم می‌آورد.

پرپشت کردن ابرو با روغن زیتون

فواید این روغن به حدی زیاد است که از آن برای پخت و پز استفاده می‌کنند. این روغن نه تنها برای تغذیه در سراسر جهان استفاده می‌شود، بلکه فواید زیادی نیز برای پوست و مو نیز دارد. روغن زیتون مالشی دارای ویتامین‌های A و E است که با تحریک رشد مو و تقویت فولیکول‌های مو باعث رشد موهای ابروها می‌شود. طرز استفاده از این روغن نیز دقیقاً مانند روغن کرچک است. با این تفاوت که چربی این روغن نسبت به سایر روغن‌ها بیشتر است. این روغن را می‌توانید با سایر روغن‌ها نیز ترکیب و برای موهای ابروها استفاده کنید.

لیمو برای پرپشت کردن ابرو

لیمو ترش نیز مانند روغن زیتون نه تنها مصرف خوراکی دارد، بلکه برای پوست و مو نیز بسیار مفید است. از مهمترین مواد موجود در لیموترش ویتامین سی است؛ که از عوامل رشد و تحریک ابروها محسوب می‌شود. حتما قبل از استفاده از لیمو تست حساسیت را انجام دهید، چون بعضی از افراد پوست آن‌ها به لیمو حساسیت دارد.

بعد از اینکه متوجه شدید پوست شما به لیمو حساسیت ندارد، چندقطره از آب لیمو را برروی موهای ابرو خود بزنید و حدود ۱۰ دقیقه بگذارید بماند و بعد با آب ولرم بشوئید. در صورت نداشتن حساسیت به صورت روزانه می‌توانید از آن استفاده کنید.

روغن نارگیل برای پرپشت کردن ابرو

از گذشته تا کنون در کشور هند برای پرپشت کردن موهای ابرو و سر از روغن نارگیل استفاده می‌شده است. روغن نارگیل در بین هندی‌ها برای پرپشت کردن ابرو محبوبیت زیادی دارد. از مهمترین خواص روغن نارگیل این است که با تقویت فولیکول و ریشه مو باعث جلوگیری از ریزش موهای ابروها می‌شود و شما بوضوح شاهد ضخیم شدن و پرپشت شدن موهای ابرو خود بعد از استفاده مدام خواهید بود. طریقه استفاده از روغن نارگیل برای پرپشت کردن ابرو به این صورت است که هنگام خواب ابروها را با چند قطره روغن نارگیل ماساژ داده و بگذارید این روغن روی پوست بماند و صبح با آب ولرم بشوئید.

پرپشتی ابرو با تغذیه سالم

داشتن تغذیه مناسب نه تنها برای داشتن بدن سالم، بلکه برای داشتن موها و ابروهایی پرپشت نیز ضروری است. ویتامی‌ها مخصوصاً ویتامین‌های گروه ب بهترین درمان برای افرادی است که از ریزش مو و ابرو رنج می‌برند. بیوتین نیز از مهمترین موادی است که برای درمان ریزش مو و ابرو استفاده می‌شود. بیوتین و ویتامین‌های گروه ب معمولاً به صورت مکمل در بازار موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای پرپشتی ابرو و مو استفاده کنید. علاوه بر همه این‌ها مصرف پروتئین‌های مفید بدون چربی مانند ماهی، مرغ، انواع آجیل و انواع غلات از ریزش ابرو و مو جلوگیری می‌کند.

دانه شنبلیله برای پرپشت کردن ابرو

دانه شنبلیله دارای مقادیر زیادی ویتامین و پروتئین است که نه تنها برای کل بدن مفید است، بلکه عامل مهمی در افزایش سرعت موی ابرو و مژه است. برای استفاده از این دانه پرارزش باید ابتدا این دانه را در آب خیس کنیم؛ و خمیر بدست آمده را می‌توانید با یک روغن مخلوط کرده و برروی ابروها مالیده و سپس با آب بشوئید. هفته‌ای چندین بار می‌توانید این ماسک را برروی موهای ابرو قرار دهید.

همچنین بخوانید درباره: خواص روغن آرگان برای ابرو چیست؟

پرپشت کردن ابرو با آلوئه ورا

آلوئه‌ورا از مهمترین گیاهان در تقویت مژه و ابرو است؛ و از ژل آن برای پرپشت کردن ابرو استفاده می‌شود، ژل این گیاه سرشار از انواع ویتامین است و همین ویتامین‌ها و خاصیت آبرسانی این گیاه باعث تقویت و رشد موهای ابرو می‌شود. نحوه استفاده از این گیاه به این صورت است که می‌توانید ژل گیاه را به تنهایی و یا همراه با سایر روغن‌های دیگر مخصوصاً روغن زیتون استفاده کنید. این ژل باید حدود 20 دقیقه برروی ابروهای شما بماند بعد از ۲۰ دقیقه باید ایروهای خود را بشوئید. هرروز می‌توانید از این ژل استفاده کنید.

ماسک آلوئه ورا جهت استفاده در پرپشت شدن ابرو، مژه و مو

گیاه آلوئه ورا دارای خاصیت مرطوب کنندگی است. این گیاه فولیکول های ابرو، مژه و مو را تقویت کرده و باعث افزایش رشد و ضخیم تر شدن آن ها می شود. برای استفاده از آن ژل درون گیاه را از داخل برگ جدا کنید و بر روی ابروهای خود بمالید. پس از گذشت ۳۰ دقیقه می توانید ابرو های خود را با آب گرم بشویید.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو کلینیک ماه زر با تکمیل فرم زیر و یا تماس با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جمع بندی

    اگر شما هم از کم پشتی ابروهای خود رنج می‌برید و به دنبال راهی سریع و آسان برای پرپشتی ابروهای خود هستید، کاشت ابرو عالی‌ترین روش برای پرپشتی ابروهای شما است. کاشت ابرو بدون جراحی است و معمولاً عوارض کاشت ابرو نسبت به سایر روش‌ها بسیار کمتر است. کاشت ابرو در تهران در کلینیک ماه زر زیر نظر برترین متخصصان باتجربه صورت می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید با گرفتن وقت مشاوره در کلینیک ماه زر، به ابروهای خود جان دوباره‌ای ببخشید! و از داشتن چهره‌ای زیبا با ابروهای پرپشت لذت ببرید.

    سوالات متداول

    • آیا می‌توانم ابروهایم را پرپشت‌تر کنم؟

    بله، می‌توانید با استفاده از محصولات آرایشی مانند قلم ابرو یا جلوه‌دهنده ابرو، ابروهای خود را پرپشت‌تر نمایید.

    • آیا رنگ ابروهایم را می‌توانم پرپشت‌تر نمایم؟

    بله، با استفاده از رنگ ابرویی یا مدل‌هایی که حاوی الیاف هستند، می‌توانید ابروهای خود را پرپشت‌تر و طبیعی‌تر نشان دهید.

    • آیا پرپشت کردن ابروها به صورت موقت است؟

    بله، بسیاری از روش‌های پرپشت کردن ابروها موقتی هستند و با شستشو یا تماس با آب پاک می‌شوند.

    • آیا پرپشت کردن ابروها به طبیعیت ابروها آسیب می‌زند؟

    استفاده مداوم و نادرست از محصولات آرایشی ممکن است به طبیعت ابروها آسیب برساند، بنابراین استفاده معتدل و صحیح مهم است.

    • آیا پرپشت کردن ابروها به روش‌های طبیعی هم امکان‌پذیر است؟

    بله، می‌توانید با استفاده از روش‌های طبیعی مانند روغن‌های طبیعی یا ماسک‌های مخصوص ابرو، آن‌ها را پرپشت کنید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام ببخشید یه سوال داشتم آیا با برداشتن فولیکول‌های بانک اون قسمت سر کم پشت تر میشه؟

    2. با درود و احترام
      آیا این روش برای اشخاصی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند ضرری ندارد؟

    3. ایا مو های که در اثر خود ارضایی ریخته و اسیب دیده اند با ترک آن به حالت عادی برمیگردند و دوباره شروع به رشد میکنند؟

    4. سلام من تزریق چربی توسط دکتر مسعودی انجام دادم فوق العاده راضی هستم
      مقاله رو دیدم گفتم تجربیاتم رو مطرح کنم. توصیه میکنم سپاس

    5. سلام
      وقتتون بخیر
      میخواستم بدونم که میکرونیدلینگ درد هم داره؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله روش های پرپشت کردن ابروها در سریعترین زمان

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه قبل و بعد کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو