۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲

هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲

هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲

هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲ چقدر است؟ ریزش مو و طاسی یکی از مسائلی است که بسیاری افراد امروزه به خاطر سبک زندگی و رژیم غذایی ناسالم دچار آن می‌شوند. به خصوص در حال حاضر و در زمان شیوع کرونا، که سبک زندگی بسیار از افراد تغییر کرده است. زمان خواب و عادات غذایی به هم ریخته است. این معضل بیش از پیش خود را به جامعه ما نشان داده است.  اگر شما نیز یکی از متقاضیان عمل کاشت در بهترین مرکز کاشت مو هستید، احتمالا سوالاتی در این باره دارید که ما در این مقاله سعی می‌کنیم به این سوالات به طور کامل پاسخ دهیم.

هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۰

کاشت مو به چه صورتی انجام می‌شود؟

قبل از بررسی قیمت و هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲ باید اطلاعات اولیه درباره کاشت مو داشته باشید. به کمک عمل کاشت مو، می‌توانید زیبایی و اعتماد به نفس از دست رفته را به خود بازگردانید. در این عمل، گرافت های مو از پشت سر و بانک موی خود فرد برداشته می‌شود. به قسمت هایی از سر که دچار طاسی شده اند منتقل می‌گردد.

بنابراین کاشت مو برای افرادی که دچار طاسی کامل شده اند یا بانک موی ضعیفی دارند مناسب نیست. روش برداشت مو ها، با توجه به متد کاشت مویی که انتخاب می‌کنید و پزشک متخصص شما تشخیص می‌دهد می‌تواند متفاوت باشد و به روش های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک انجام گیرد. 

هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲

هزینه کاشت مو پاییز ۱۴۰۲ یکی از دغدغه هایی است که ذهن متقاضیان این عمل را به خود مشغول می‌کند. یکی از مسائل رایج که در جلسه مشاوره کاشت مو بدون جراحی درباره آن صحبت می‌شود، هزینه و قیمت کاشت مو است. 

این عمل جزو عمل های زیبایی محسوب می‌شود. معمولا شرکت های بیمه، هزینه ای بابت آن پرداخت نمی‌کنند. پرداخت هزینه های عمل کاشت مو، برعهده متقاضی عمل است. 

عوامل متعددی در تعیین هزینه کاشت مو تاثیر گذار هستند. در ادامه این مقاله، ما این فاکتور ها را تک به تک بررسی خواهیم کرد. 

البته برای تعیین هزینه دقیق کاشت مو، می‌توانید برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان از طریق شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ اقدام کنید. یا از طریق واتساپ شماره ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ با کارشناسان ما  در مرکز مو و ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب، در ارتباط باشید. 

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    عوامل موثر در هزینه کاشت مو پاییز ۱۴۰۲

    هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲ در افراد مختلف، با توجه به موارد مختلف می‌تواند متفاوت باشد. حتی کلینیک های مختلفی که برای کاشت مو به آن مراجعه می‌کنید نیز ممکن است قیمت های متفاوتی را به شما اعلام کنند. انتخاب کلینیک مناسب و داشتن اطلاعات درباره عوامل موثر در کاشت مو، می‌تواند به شما در پایین آوردن هزینه ها و مدیریت آن کمک کنند. 

    • میزان طاسی و بانک موی فرد

      همان طور که گفته شد، برای این که بتوانید عمل کاشت مو را انجام دهید باید دارای یک بانک موی قوی و مناسب باشد. بانک مو به قسمتی از بدن گفته می‌شود که مو های آن دارای استحکام بیش تری باشند. در برابر ریزش، مقاومت لازم را داشته باشند. معمولا قسمت هایی از پشت سر افراد به عنوان بانک مو برای کاشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
      وسعت طاسی شما، مساحت این ناحیه و این که نوع طاسی شما از کدام یک از دسته های طاسی است، میزان قدرت و استقامت بانک مو و این که این بانک مو تا چه حد می‌تواند نیاز شما را پاسخ دهد جزو عوامل موثر در تعیین هزینه کاشت مو هستند. 

    • تعداد جلسه هایی که برای کاشت مو نیاز دارید

      یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود هزینه های کاشت موی شما تغییر کند، تعداد جلسه هایی است که برای انجام این عمل نیاز دارید. در برخی از روش های کاشت مو مانند روش FIT تعداد محدودی از گرافت های مو در هر جلسه قابل برداشت و کاشت هستند. در صورتی که شما به داشتن مو های بیش تری علاقمند باشید باید تعداد جلسات بیش تری را بگذرانید. البته، خیلی افراد نیز علاقمند هستند که کاشت مو های خود را به دو جلسه تقسیم کنند. تا هزینه ای که پرداخت می‌کنند نیز به دو قسمت تقسیم شود تا آن را راحت تر بپردازند. 

    • تراکمی که مد نظر دارید

      تراکمی که برای مو های خود مد نظر دارید، تاثیر مستقیمی روی هزینه ای که برای کاشت مو می‌پردازید دارد تا با عوارض کاشت مو مواجهه نشوید. طبیعتا اگر تراکم موی بیش تری مد نظر شما باشد، باید هزینه بیش تری برای کاشت مو پرداخت نمایید. 

    ادامه مطلب  معایب کاشت مو به روش fit چیست؟
    • کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید

      همان طور که گفته شد، کلینیک های مختلف ممکن است قیمت های مختلفی را برای کاشت مو های شما پیشنهاد کنند. دستگاه ها و تجهیزاتی که در کلینیک های مختلف برای کاشت مو مورد استفاده قرار می‌گیرند تا حد خوبی در برآورد این هزینه موثر هستند. میزان تخصص پزشکان و مهارت و سابقه آن ها نیز در تعیین قیمت کاشت مو موثر است. البته، برخی کلینیک ها، هزینه هایی بسیار بیش از کیفیت ارائه شده برآورد می‌کنند. با شناخت کلینیک های معتبر و با قیمت مناسب، می‌توانید از هدر رفتن هزینه خود جلوگیری کنید.
      کلینیک سعادت آباد با سال ها سابقه کاشت مو، به وسیله مدرن ترین و پیشرفته ترین متد های کاشت مو، بهترین و مناسب ترین قیمت کاشت مو را به شما عزیزان ارائه می‌کند. 

    • سن کاشت مو

      یکی از معیار هایی که باید برای کاشت مو در نظر بگیرید سن شماست. اگر سن شما زیر ۲۵ سال باشد، باید این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است ریزش اصلی مو های شما هنوز آغاز نشده باشد. این موضوع احتمالا باعث می‌شود در دراز مدت مجددا مجبور به عمل کاشت مو شوید. طبیعتا هزینه بیش تری برای شما در پی خواهد داشت. 

    • منطقه جغرافیایی

      عمل کاشت مو در کشور های مختلف با هزینه های بسیار متفاوتی انجام می‌شود. این هزینه با توجه به کشوری که در آن قصد انجام عمل خود را دارید می‌تواند از بین ۵۰۰ دلار تا ۲۰ هزار دلار متفاوت باشد.
      این هزینه در شهر های مختلف ایران و حتی در منطقه های مختلفی که در یک شهر برای کاشت مو به آن مراجعه می‌کنید و از کلینیک به کلینیک متفاوت است.
      البته، علت این موضوع می‌تواند به روش های کاشت مویی که در کلینیک ها و شهر های مختلف ارائه می‌شود نیز متفاوت باشد. خیلی از کلینیک ها روش های جدید و به روز را پیاده نمی‌کنند. این موضوع باعث می‌شود هزینه کاشت مو پاییز ۱۴۰۲ پایین تر باشد. 

    • روش کاشت مو

      این مورد، مهم ترین عامل تعیین هزینه های کاشت مو است. برای افراد مختلف، روش های مختلف کاشت مو پاسخ گو است. در ادامه، روش های کاشت مو به شما معرفی خواهند شد. 

    هزینه کاشت مو در روش‌های مختلف

    هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲ بسته به روش نیز می‌تواند متفاوت باشد.

    • کاشت مو به روش FUT

      این روش قدیمی ترین روش کاشت مو است.در آن، مو ها به صورت نواری از پشت سر و بانک موی فرد برداشت می‌شوند. سپس، گرافت های مو از پوست برش داده شده جدا می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود احتمال آسیب به گرافت ها به شدت پایین بیاید.
      در این روش، احتمال بروز خون ریزی و درد وجود دارد. دوره نقاهت آن نیز نسبت به سایر روش های کاشت مو طولانی تر است. اما هزینه آن نیز به خاطر سرعت زیاد در برداشت مو ها به علت برش نواری پوست، کم تر است.
      گرافت های مو زیر میکروسکوپ و با دقت بالا، از پوست جدا می‌شوند. در این روش، نیازی به تراشیدن مو ندارید.
      افرادی که به خاطر مسائل ژنتیکی و یا سوانح و تصادف یا شیمی درمانی دچار طاسی شده اند، از این روش نتیجه مناسبی دریافت می‌کنند.
      این روش برای افرادی که پوستی غیر قابل انعطاف و یا بانک مویی ضعیف دارند به هیچ عنوان مناسب نیست.
      برداشت مو ها از سر در این روش به صورت دستی انجام می‌شود.

    اطلاعات تکمیلی: کاشت مو به روش FUT

    • کاشت مو به روش FIT

      در کاشت مو با متد FIT مو ها به صورت جدا گانه و تار به تار از سر جدا می‌شوند. سپس، دسته بندی شده و به قسمت هایی از سر که دچار طاسی شده اند انتقال داده می‌شوند.
      در این روش، جای زخم و اسکار روی سر باقی نمی‌ماند. نیازی به جراحی نیست و سر دچار خون ریزی نمی‌شود.
      مدت زمان حدودی این عمل، با توجه به تراکم مو های کاشته شده، می‌تواند بین ۴ تا ۸ ساعت باشد.
      پس از گذشت دو روز از این عمل، باید سر خود را به دقت شست و شو دهید. تا پایان دوره نقاهت این عمل، باید از فعالیت های بدنی و ورزش های سنگین بپرهیزید.
      پس از این عمل، حتما باید از کلاه استفاده کنید.
      افرادی که به خاطر شکستگی، تصادف و زخم دچار ریزش مو شده اند و یا علت طاسی ٖآن ها به خاطر مسائل ژنتیکی است می‌توانند از این روش برای کاشت مو های خود استفاده کنند.
      هزینه کاشت مو به روش FIT نسبت به روش  FUT بیش تر است.

    اطلاعات تکمیلی: هزینه کاشت مو به روش fit

    • کاشت مو به روش SUT

      این روش یکی از جدیدترین متد های کاشت مو در ایران و جهان است. البته، سرعت آن از روش های دیگر کم تر است.
      برای کاشت مو به روش SUT باید مو های خود را به طور کامل بتراشید. این عمل معمولا در چند مرحله انجام می‌شود.
      تا دو هفته بعد از کاشت مو به روش SUT باید از انجام فعالیت های سنگین ورزشی و بدنی بپرهیزید. تا پایان این دوره، به هیچ عنوان نباید با آب داغ استحمام کنید یا از سشوار استفاده کنید.
      هزینه کاشت مو به روش SUT نسبت به سایر روش هایی که تا کنون معرفی کردیم بیش تر است.

    اطلاعات تکمیلی: کاشت مو به روش SUT 

    • کاشت مو به روش ترکیبی FIT و FUT

      در این روش، نی‌توان تعداد گرافت های بیش تری را در یک مرحله استخراج و انتقال داد. البته، زمان این عمل نیز طولانی تر است و فرآیند عمل نیز سخت تر است.
      هزینه کاشت مو به این روش، نسبت به تمام روش های دیگر بیش تر است. 

    • کاشت مو به روش Micro FIT

      این روش ظرافت بیش تری نسبت به سایر روش ها دارد، سرعت آن بالاتر است. تراکم موی بیش تری به شما می‌دهد. البته انجام آن فقط توسط دستگاه ها و تجهیزات بسیار پیشرفته امکان پذیر است. باعث می‌شود در خیلی از کلینیک ها ارائه نشود.
      هزینه این روش نیز به خاطر استفاده از دستگاه ها و تجهیزات بیش تر و پیشرفته تر نسبت به دیگر روش ها بیش تر است. 

    هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲

    هزینه کاشت مو در ایران ( پاییز ۱۴۰۲ )

    تقاضای عمل کاشت مو در ایران بسیار زیاد است و این موضوع باعث می‌شود هزینه این عمل، کم تر از بسیاری از کشور ها باشد. اگر بخواهیم میانگین هزینه کاشت مو در ایران را به دلار محاسبه کنیم، این قیمت حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برآورد می‌شود. 

    ضمن این که در صورتی که این عمل را در ایران انجام دهید هزینه های رفت و آمد و سفر و اقامت را پرداخت نخواهید کرد و باعث می‌شود در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشید. 

    از طرفی، کیفیت انجام عمل کاشت مو در ایران به علت پرطرفدار بودن این عمل و سابقه زیاد پزشکان، بسیار بالاست و عملا نیازی به سفر به کشور های خارجی برای انجام این عمل نخواهید داشت. سالانه مهاجران زیادی از کشور های دیگر برای انجام عمل کاشت مو به خاطر کیفیت بالا و هزینه مناسب، به کشور ما مراجعه می‌کنند. 

    علت کم بودن هزینه عمل کاشت مو در ایران نسبت به سایر کشور های دنیا چیست؟

    برعکس کشور هندوستان، کم تر بودن هزینه در ایران به معنی پایین بودن کیفیت خدماتی که ارائه می‌شود نیست. این مسئله به علت تقاضای زیاد عمل های کاشت مو و البته رقابتی است که بین کلینیک های معتبر برای جذب متقاضی وجود دارد. 

    رقابت سالمی که در این حوزه وجود دارد باعث می‌شود کیفیت خدمات کاشت مویی که در ایران ارائه می‌شود هر سال افزایش یابد. البته، کلینیک هایی هستند که با ارائه قیمت های بسیار کم، سعی می‌کنند از این رقابت سوء استفاده کنند.باعث می‌شود خیلی از مراجعین به دام افتاده و نتیجه ای نامطلوب کسب نمایند. بنابراین، لازم است که حتما تحقیقات جامعی را درباره کلینیک کاشت موی خود انجام دهید. 

    هزینه کاشت مو در کلینیک ماه زر

    کلینیک سعادت آباد با سال ها سابقه درخشان در زمینه کاشت مو، مفتخر است که مناسب ترین و به صرفه ترین قیمت ممکن برای کاشت مو را به شما عزیزان ارائه نماید. 

    همان طور که گفته شد، امکان ارائه هزینه دقیق برای عمل کاشت مو، امکان پذیر نیست. و برای اطلاع از قیمت دقیق کاشت مو های خود در کلینیک سعادت آباد می‌توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۱۲۸۰۶۰۹۰۲ و یا مراجعه حضوری به میدان کاج، سرو شرقی، خیابان مجد، برای دریافت وقت مشاره و تعیین دقیق قیمت اقدام نمایید. 

    هزینه کاشت مو پاییز ۱۴۰۲، یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان این عمل است. فاکتور های متعددی در تعیین هزینه کاشت مو موثر هستند. از میان مهم ترین آن ها می‌توان به کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید، میزان تخصص پزشک شما، وسعت طاسی، بانک موی شما، سن و روش کاشت مو اشاره کرد. 

    در صورتی که درباره هزینه کاشت مو سوالی دارید که در این مقاله پاسخ آن را دریافت نکردید می‌توانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید. با کارشناسان کاشت مو در کلینیک سعادت آباد در این باره مشورت نمایید.  کلینیک ماه زر با مدیریت دکتر میثم ضرغامی، با سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه کاشت مو، می‌تواند ظاهر ایده آل را به شما بازگرداند. 

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. من برای فک زاویه سازی انجام دادم و بسیار راضی هستم. کارتون خیلی عالی هست. صرفا خواستم از زحمات شما تشکر کنم.

    2. سلام
      شما چه دستگاهی دارین توی کلینیک برای لیزر موهای زائد؟ و اینکه جواب میده چون من یه بار یه جا رفتم ولی جواب خوبی نگرفتم از دستگاهشون

    3. با درود و احترام
      آیا این روش برای اشخاصی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند ضرری ندارد؟

    4. خیلی تعریف شما رو شنیدم اما باز چون اولین بارم هست میخوام تزریق چربی به صورت را انجام بدم یکم نگران هستم. به صورت حضوری میتونم بیام و ازتون مشاوره بگیرم؟

    5. سلام
      میخواستم بدونم چه جوری میتونم هزینه دقیق پی آر پی مو رو بدونم ؟ و اینکه تاثیر روی ریزش موی ارثی داره؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله هزینه کاشت مو در پاییز ۱۴۰۲

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)