۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

هزینه کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود؟

هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود؟

هزینه کاشت مو چقدر است؟ ریزش مو ممکن است اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. این چیزی است که درصد بسیار زیادی از مردان و زنان لازم است با آن دست و پنجه نرم کنند. طبق گزارش انجمن ریزش مو آمریکا ( ارتباطی برای آن وجود دارد )، تا سن ۵۰ سالگی، بیش از ۸ مرد از هر ۱۰ مرد نازک شدن موی قابل توجهی دارند. در بین زنان، از هر ۲ زن، ۱ زن دارای ریزش موی قابل توجهی است. مردانی که تحت تاثیر طاسی الگوی مردانه قرار دارند و زنانی که دارای موهای نازک هستند، گزینه های زیادی برای بازیابی بخشی از شکوه از دست رفته خود دارند. یکی از گزینه ها کاشت مو است. در سال ۲۰۱۹، بیش از ۷۳۵۰۰۰ روش جراحی ترمیم مو ( کاشت مو ) در سراسر جهان انجام شد و تقاضا همچنان در حال افزایش است.

بسیاری از افراد مشهور، کاشت مو انجام می‌دهند و آشکارا درباره آن صحبت می‌کنند. علاوه بر این، فناوری کاشت مو در طی سال‌های اخیر بسیار بهبود یافته است.

اگر درمان‌های غیرتهاجمی ریزش مو را امتحان کردید و موفق آمیز نیست و به فکر درمان جراحی هستید، یکی از اولین سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد، این است که هزینه کاشت مو چقدر است؟ در ادامه با ما همراه باشید و از قیمت کاشت مو آگاه شوید.

چرا کاشت مو؟

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دارای ریزش موی بسیار زیادی هستید و یا اینکه موی شما به طور کامل دچار ریزش شده است و دیگر موی در قسمت سرتان وجود ندارد بهترین گزینه کاشت مو می باشد چرا که نسبت به سایر روش هایی که وجود دارد اعم از روش‌های سنتی و شیمیایی کاملا بهتر بوده و نتایج قطعی از آن حاصل می‌شود و به همین دلیل است هنگامی که شما به یک پزشک متبحر مراجعه می نمایید سراغ سایر روش‌ها نرفته و تنها کاری که برای شما انجام می دهد کاشت مو می باشد چرا که علاوه بر آنکه یک روش کاملا طبیعی بوده و از موی بدن خودتان استفاده می‌شود نتایجی که شما مشاهده خواهید کرد کاملاً طبیعی میباشد و برای همیشه می توانید از این مزیت ها استفاده کنید همچنین باید بگویم کاشت مو نسبت به سایر روش هایی که برای ایجاد مو وجود دارد همانند استفاده از داروهای شیمیایی و یا استفاده از داروهای سنتی دارای مزیت‌های بسیار چشمگیری میباشد که باعث شده است هم افراد به سمت این روش جذب شود و هم اینکه پزشکان بدون توجه به هیچ روشی به بیماران تنها کاشت مو را پیشنهاد کنند پس اگر شما نیز در قسمتهای مختلف سرطان دچار ریزش شده اید و یا اینکه به طور کامل موهای خود را از دست داده اید دیگر نباید نگران باشید چرا که با کمک کاشت مو میتوانید موهای پرپشت و پر تراکمی برای خود ایجاد کنید بدون آنکه مجدداً اثر آن از بین برود و دچار عوارض کاشت مو شود.

انواع کاشت مو

در حال حاضر ۲ روش کاملا پذیرفته شده برای کاشت مو موجود است:  FUT و  FUE.

پیوند واحد فولیکولی ( کاشت مو به روش fut ) شامل برداشتن نواری از موی سالم از ناحیه اهداکننده، معمولا پشت پوست سر است، جایی که موهای از دست رفته کمتر آشکار است. نوار اهدا کننده به ناحیه طاس و دچار ریزش پیوند می‌شود. این روش یک اسکار خطی قابل توجه در ناحیه اهداکننده بر جای می‌گذارد که ممکن است برای افرادی که موهای خود را کوتاه می کنند نگران کننده باشد.

استخراج واحد فولیکولی (FUE) یک روش جدیدتر برای کاشت مو، شامل برداشت واحدهای فولیکولی منفرد (فولیکول‌های مو) از ناحیه اهداکننده بزرگ و پیوند آنها به ناحیه نازک‌شده است. جراح از استخراج میکروسکوپی برای برداشتن موهای تک فولیکولی از پوست سر استفاده می کند که کمترین جای زخم را بر جای می گذارد. با این حال، کاشت مو به روش fue در مقایسه با  FUT زمان‎برتر است و مناطق درمان کوچک تری را پوشش می دهد.

ادامه مطلب  راه های جلوگیری از سکه مو

از نظر هزینه کاشت مو، FUE ممکن است گران‎تر از FUT باشد، زیرا نیازمند زمان زیادی برای جراحی نیست. با این حال، هزینه هر موی کاشته شده ممکن است با FUE کمتر باشد.

عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

قیمت کاشت مو به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله  این موارد به شرح زیر هستند.

  • مکان: هزینه کلی زندگی در منطقه شما و همچنین تعداد جراحان کاشت مو در مجاورت شما می تواند بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار باشد. در بازارهای رقابتی که چندین ارائه دهنده وجود دارد، هزینه‌ها کمتر است.
  • گرافت مو: تعداد گرافت هایی که کاشته می شود بر قیمت نهایی کاشت مو نقش دارد. هر چه تعداد گرافت ها بیشتر باشد، عمل جراحی هزینه بیشتری می‌برد.
  • روش: همانطور که در بالا ذکر شد، هزینه های دو نوع روش کاشت مو، FUT و FUE متفاوت است.
  • مهارت: جراحان با تجربه و مهارت های برتر ممکن است هزینه بیشتری برای کاشت مو داشته باشند. با این حال، قیمت بالاتر لزوما به معنای جراح بهتر نیست، پس تحقیق کنید.
  • ریزش مو: مقدار موها و تعداد گرافت هایی که می خواهید کاشته شود نیز بر هزینه آن تاثیرگذار است. هزینه درمان چند تکه به میزان قابل توجهی کمتر از نازک شدن مو در کل پوست سر خواهد بود.
  • سفر: گاهی اوقات، ممکن است مجبور شوید برای کاشت مو از یک متخصص با رتبه بالا به سفر بروید، بنابراین لازم است هزینه های سفر را در نظر بگیرید.
  • بهبودی: زمانی که برای کاشت مو بودجه می‌کنید، فراموش نکنید که هزینه‌های بهبودی مانند داروها و ویزیت‌های بعدی را نیز در نظر بگیرید.

مشاوره ۲۴ ساعته

09127300790

هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت و هزینه کاشت مو به عوامل زیادی، از جمله پیچیدگی کلی پیوند، نوع ریزش موی شما، و همچنین سایر خصوصیات فردی مو، از جمله میزان موی کاشت برای دستیابی به نتایج دلخواه بیمار بستگی دارد. هنگام برنامه‌ریزی یک روش، بیمار لازم است از نظر خطر ریزش مو بیشتر و همچنین بهترین روش استفاده از موهای اهداکننده موجود بررسی شود. این فاکتورهای شخصی برای هر فردی متفاوت است و بر هزینه کاشت مو تاثیرگذار است. سریع‌ترین راه برای اطلاع از هزینه‌های یک فرآیند کاشت این است که مشاوره‌ای با یکی از متخصصان کلینیک مو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب، داشته باشید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    قیمت کاشت مو زیاد است؟

    در پاسخ به این سوال که بسیار یک سوال کلی می باشد نمی‌توانیم به طور قطعی بگوییم قیمت کاشت مو زیاد است یا زیاد نمی باشد چرا که همانطور که در بالا اشاره نمودیم روشهای کاشت مو کاملاً متفاوت بوده و همچنین قیمت های ناشی از آن متفاوت می باشد اما این اطمینان خاطر را می توانیم به شما بدهیم ‌که شما میتوانید کاشت مو را به بهترین شکل ممکن و با هزینه مناسب انجام دهید برای مثال اگر نمی خواهید هزینه های بسیار زیادی متحمل شوید می توانید از روش های دیگری به غیر از روش‌های دستگاهی که هزینه‌های زیادتری دارد استفاده کنید و زیبایی و جذابیت خود را مجدداً به دست آورید نکته‌ای که شایان ذکر می باشد این است که قیمت کاشت مو مسئله بسیار مهمی میباشد و همه افراد به آن توجه زیادی می کنند و نگران آن هستند که گاهی اوقات به دلیل هزینه‌های بالای کاشت‌مو نتوانند از این عمل زیبایی استفاده کنند اما با وجود مطالب ارائه شده متوجه شدید در هرصورت میتوانید به بهترین شکل از آن استفاده نمود.

    قیمت کاشت مو ۱۵۰۰ گرافت چقدر است؟

    در کلینیک کاشت مو، ما به تعدادی از عوامل مختلف برای تعیین قیمت کاشت مو نگاه می کنیم. هزینه ممکن است بسته به ویژگی های هر فرد و پیچیدگی مورد متفاوت باشد. یکی از عواملی که به محاسبه هزینه کاشت مو کمک می کند، تعداد گرافت های مورد نیاز است. مهم است در نظر داشته باشید که این فقط یک تخمین است و ممکن است تغییر کند، اما می تواند به شما ایده خوبی درباره هزینه های کاشت مو بدهد.

    حقیقت هزینه کاشت مو چیست؟

    حقیقت هزینه کاشت مو چیست؟

    اگر چه هزینه کاشت مو بیشتر از سایر راه حل های ریزش مو است، اما به صورت یکجا به شما ارائه می‌شود، که ممکن است کمی باعث نگرانی شود. با این حال، درباره هزینه واقعی کاشت مو چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. بسیاری از افرادی که طاسی را تجربه می‌کنند بیشتر از ریزش مو رنج می‌برند، طاسی برای آن‌ها از دست دادن اعتماد به نفس و هویت است که می تواند مخرب باشد. مهم نیست که ریزش مو چقدر جزئی باشد.

    البته روش‌های زیادی برای مبارزه با ریزش مو وجود دارد، از جمله کلاه گیس و اکستنشن مو. این موارد ممکن است ریزش مو را پوشش دهند، اما اعتماد به نفس شما را در درون تغییر نمی‌دهند، زیرا غیرطبیعی هستند. کاشت مو راه حلی دائمی برای ریزش مو ارائه می دهد. مهمترین دستاوردی که مراجعین کاشت مو تجربه می‎کنند، افزایش اعتماد به نفس و رهایی از اضطراب ناشی از ریزش مو است.

    کاشت موی مقرون به صرفه ماه زر

    اگرچه ممکن است قیمت یکجا و بالاتری داشته باشند، اما هزینه‌های کاشت مو موثر است و در واقع ارزش پول و پس انداز طولانی مدت را فراهم می‌کند. سایر روش‌های ترمیم مو، دارای هزینه‌های نگهداری، نوع نگهداری، تجویز مجدد نسخه و غیره است. این امر ممکن است در طول زمان اضافه شود، به خصوص اگر از یک رویکرد مشترک، برای مثال درمان فیناستراید در کنار مکمل های طبیعی برای تحریک رشد استفاده می‌کنید. علاوه بر این، با استفاده از این روش‌ها، نتایج ممکن است با توقف استفاده از درمان معکوس شوند، به این معنی که آنها یک صورت حساب مداوم هستند.

    هزینه کاشت مو یک‎ مرتبه است و نتایج مادام العمری را ارائه می دهد. با هزینه یک سال درمان فیناستراید، این امکان را دارید که یک پیوند FUE انجام دهید که مادام العمر است. بیشتر مراجعین تنها ۱ الی ۲ عمل کاشت مو در طول عمر خود انجام می‌دهند که دومین مورد عموما پیوند فولیکول‌های مو در مناطقی است که خط مو پس از کاشت اولیه به آن‌ها کاهش یافته است. ویژگی بارز کار ما در کلینیک مو ارائه یک درمان فردی سفارشی است تا اطمینان حاصل شود که این روش نتایج غیرقابل تشخیص طبیعی را ارائه می‌دهد که مادام العمر باقی می‌مانند.

    کاشت مو به صورت اقساطی

    یکی از مواردی که امروزه در کلینیکهای زیبایی بسیار رایج می باشد کاشت مو به صورت اقساطی می باشد به این صورت که افراد می‌توانند کاشت مو را انجام دهند و هزینه‌های ناشی از کاشت مو و هر کدام از روش‌های فوق الذکر را به صورت اقساطی پرداخت کنند در رابطه با این کار باید بگوییم که این یک عمل بسیار هوشمندانه میباشد که افراد می‌توانند در عین اینکه زیبایی خود را به دست می آورند از نظر اقتصادی آسیبی نبیند همچنین در مورد نتایج حاصل شده این نوع کاشت مو نیز باید این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که نتایجی که از آن حاصل می شود همانند بقیه کاشت موها بوده و شما نباید گمان کنید که به دلیل اقساطی بودن نتایج حاصل شده خوب نمی باشد پس اگر دچار وضعیت اقتصادی نامطلوبی می باشید و می خواهید کاشت مو را انجام دهید می توانید هر کدام از روشهای کاشت مو را به صورت اقساطی انجام دهید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    12 پاسخ

    1. من بانک مو هام خیلی ضعیفه روش کاشت مو میکروگرافت خوبه برای من؟ تو رو خدا اگه جواب نمیده بگید. من یک بار پنج سال پیش هم کاشت مو کردم جواب گرفتم ولی باز سریع ریختن

      1. سلام دوست عزیز. ابتدا باید برای معاینه حضوری تشریف بیارید چرا که قبلا هم کاشت داشته‌اید.

    2. سلام خوبید
      آقای دکتر موهای من ۵ ماهه هر روز ب طوری ریزش موهام شرو شده ولی تراکم زیاد هم دارن ب نظرتون توی رشد بقیه هم تاثیر دار این مزو تراپی

      1. در حالت کلی مزوتراپی برای مشکل شما بهترین نتیجه را خواهد داشت! اما بهتر است برای مشاوره اقدام کنید تا درمان دقیق تری داده شود.

    3. دکتر جان من موهای سرم خیلی چربه طوری که هر روز باید دوش بگیرم برای من کاشت مو جواب میده اصلا ؟

      1. چربی مو ارتباطی به کاشت ناموفق ندارد. ابتدا برای درمان چربی موی خود باید اقدام کنید. با مشاورین ما تماس بگیرید.

    4. سلام
      روز بخیر
      چطوری میتونم برای کلینیک مو و ابرو
      رو کاشت مو در کلینیک شما اقدام کنم؟
      هزینه کاشت مو به چه صورت هستش و امکانش هست روش های کاشت رو توضیح مختصر بدید؟

      1. با سلام دوست عزیز تمام روش‌های کاشت در همین وبسایت قابل مشاهده هستند. برای اطلاع از هزینه باید مشاوره شوید. چرا که هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد.

    5. با درود و احترام
      آیا این روش برای اشخاصی که دارای نقص سیستم ایمنی هستند ضرری ندارد؟

      1. با سلام. اگر منظورتان از بی خطر بودن است. در مجموعه ما کاشت با انجام آزمایشات اولیه انجام می‌شود تا بی خطر ترین روش برای شما انجام شود.

    6. با تشکر از توضیحات شما
      برای درمان تورم و قرمزی تزریق چربی روی دست علاوه بر استفاده از آنتی بیوتیک و بالا نگه داشتن دست چه توصیه دیگری دارید؟؟ این تورم و قرمزی تا چند روز بعد تزریق طبیعی است

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله هزینه کاشت مو چقدر است؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)