۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE

آیا عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE وجود دارد؟ هر روشی برای انجام عمل‌های زیبایی از جمله کاشت ابرو که عوارض کمتری داشته باشد و انجام عمل به ساده‌ترین روش ممکن باشد متقاضیان بیشتری دارد. کلینیک٬هایی که این روش‌ها را ارائه می‌دهند خوشنام‌تر خواهند شد.

امروزه عمل کاشت ابرو با روش‌های خوبی برای افراد انجام می‌شود. روش‌های گذشته که نتیجه خوبی نداشتند یا عوارض زیادی به جای می‌گذاشتند. متقاضیان کمتری داشتند و رفته‌رفته به فراموشی سپرده شدند. اما خوشبختانه امروزه دستگاه های بسیار پیشرفته و تجهیزات مدرنی برای انجام این عمل وجود دارد. تا هم سرعت انجام عمل بیشتر شود و هم نتیجه بهتری در این زمان کم حاصل شود.

عوارض کاشت ابرو LHE

اطلاعات درباره عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE از جمله اطلاعاتی است که هر فردی قبل از اقدام جدی برای انجام کاشت ابرو LHE در ایران لازم میداند داشته باشد. زیرا معمولاً افراد برای انجام عمل‌های زیبایی به دنبال بهترین روش هستند. تا پس از عمل نگرانی‌های جدیدی به وجود نیاید و از نتیجه حاصل شده تماماً راضی باشند. بنابراین انتخاب یک روش درست خود تضمینی برای ایجاد نتیجه دلخواه آنها می‌شود.

عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE بسیار کم است. در واقع با استفاده از این روش جدید که آخرین روش ارائه شده برای انجام عمل کاشت ابرو است باعث شده که معایب سایر روش‌ها از بین برود. هیچ عوارضی پس از عمل به وجود نیاید. استفاده از دستگاه‌هایی بسیار ظریف که عمل را با دقت و حساسیت بالا انجام می‌دهند باعث شده که در حین عمل هیچ زخمی ایجاد نشود و خونریزی وجود نداشته باشد.

به طور کلی عوارض کاشتن ابرو چیست؟ عوارض کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE از مهم ترین مسائلی است که همه افراد قبل از اقدام جدی برای انجام این عمل در مورد آن اطلاعات کسب می کنند. هر فردی می‌خواهد عمل کاشت ابرو در تهران را به راحت ترین شیوه و بدون ایجاد عوارض انجام دهد. تا پس از عمل دفترچه های جدیدی برای متقاضیان ایجاد نشود و به سرعت نتیجه حاصل شده را مشاهده کنند.

علل مختلفی ممکن است باعث ریزش ابروها یا نازک شدن تارهای آنها شوند. با توجه به اینکه ابروها عضو مهمی در چهره هستند نقش مهمی در زیبایی هر فرد ایفا می کنند. بنابراین همیشه داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت نقطه قوت چهره به حساب می‌آید. افراد در تلاش هستند که از علل هم پشت یا نازک شدن ابروها جلوگیری کنند. اما در اکثر مواقع ریزش ابروها غیرقابل اجتناب است.

انجام عمل کاشت ابرو تنها راه ترمیم دائمی ظاهر ابروها است. زیرا تارهای مو به صورت طبیعی جایگزین تار های از دست رفته می شوند و قابلیت رشد دارند و پس از عمل دچار ریزش نمیشوند.

عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE

چرا کاشت ابرو با استفاده از تکنیک LHE عوارض ندارد؟

اساساً این روش با حفظ مزایای عمل کاشت ابرو در پی از بین بردن عوارض و نکات منفی روش‌های قبلی است. در این روش از دستگاه‌های پیشرفته مانند ایمپلنتر استفاده می‌شود. تا نتیجه کاملاً طبیعی باشد و تارهای ابرو در خواب و جهت مناسب کاشته شوند.

علاوه بر این مهم ترین نکته در استفاده از روش ال اچ ای این است که در این روش برای برداشتن تارهای ابرو نیازی به ایجاد برش جراحی نیست. تالار‌های مناسب برای کاشت در ناحیه ابرو‌ها به نحوی برداشته می‌شوند. نیازی به ایجاد برش جراحی نیست و هیچ زخمی برای برداشتن تارها ایجاد نمی‌شود.

وقتی برای انجام عمل کاشت ابرو نیازی به ایجاد برش جراحی نباشد عوارضی در کاشت ابرو بدون جراحی LHE ایجاد نمی‌شود. حتی پس از انجام عمل نیاز به مراقبت‌های ویژه و وقت گیر هم نیست. همچنین دوران بهبودی حمله سیاه کوتاه می‌شود. زیرا برشی ایجاد نشده و تا بهبودی آن زمان‌بر باشد و و ناحیه‌ای که کاشت انجام شده هم دچار التهاب نمی‌شود.

علاوه بر این روی مسائل کاشت تارهای ابرو در ناحیه مشخص شده به صورت دانه‌ای انجام می‌شود. خواب ابروها را رعایت می‌شود تا هر تار مو زاویه کاملا خوابیده نسبت به پوست داشته باشد. به همین علت پس از عمل کاشت lhe، طبیعی‌ترین نتیجه حاصل می‌شود و ابروها هیچ تفاوتی با ابروهای طبیعی ندارند. بنابراین هیچ نشانی از عمل باقی نمی‌ماند و جلوه‌ای مصنوعی ایجاد نمی‌شود.

پس از انجام عمل کاشت ابرو تار‌هایی که کاشته شده اند قابلیت رشد دارند. مانند ابروهای طبیعی باید اصلاح و کوتاه شوند. بنابراین پس از عمل افراد برای همیشه ابروهایی زنده و قابل رشد دارند. تا بتوانند برای همیشه از نتیجه حاصل شده لذت ببرند. در ضمن حالت طبیعی که پس از عمل ایجاد می‌شود باعث می‌شود که هیچ کس متوجه انجام عمل کاشت ابرو نشود. همین موضوع باعث شده این عمل هم برای آقایان هم برای خانم ها بسیار مفید باشد.

عوارض کاشت ابرو به روش LHE در مقابل سایر روش‌های کاشت ابرو واقعا ناچیز بوده؛ برای صحت این موضوع می‌توانید عوارض سایر روش‌های کاشت ابرو را نیز از طریق لینک‌های زیر مشاهده کنید.

هر کدام از روش‌های بالا جزو برترین‌های کاشت ابرو هستند؛ اما عوارض جزئی دارند که این عوارض را روش lhe ندارند.

مراحل انجام عمل کاشت ابرو به روش LHE بدون عوارض

معمولاً در هر تکنیکی که برای انجام عمل کاشت ابرو به کار گرفته می‌شود سه مرحله اصلی وجود دارد. لازم است در هر تکنیکی رعایت شود.

  • مرحله اول:

اولین مرحله طراحی قالب کاشت ابرو ها روی چهره متقاضیان است. این طراحی طبق سلیقه خود افراد و تناسب آن با ابروهای قبلی و سایر اعضای چهره است. این طراحی برای هر فردی منحصر به خودش خواهد بود. برای همین نتیجه عمل کاشتن ابرو برای هر فرد از نظر ظاهری متفاوت و مطابق سلیقه خودش است. هیچ محدودیتی در طراحی قالب ابروها نیست.

  • مرحله دوم:

پس از این مرحله باید تارهای مناسب و شبیه به ابروها از پشت سر برداشته شوند. معمولا این کارها از ناحیه پشت گوش برداشته می شوند. زیرا موهای روییده در این قسمت بیشترین شباهت را به موهای ابرو دارد. مناسبترین تارهای مو در این ناحیه گزینش می‌شوند و در هر روشی با دستگاهی این تارهای مو برداشته می شوند به نحوی که به ریشه آنها آسیب نرسد.

  • مرحله سوم:

مرحله سوم کاشت بدون عوارض lhe این ابروها در ناحیه و غالب شده برای ابروها است. در واقع این مرحله مهمترین مرحله انجام عمل کاشت ابروست. زیرا حصول نتیجه طبیعی به این مرحله بستگی دارد.در این مرحله دقت و سرعت بیشترین نقش را دارد. در واقع باید چاره‌ای انتخاب شده در زاویه و جهت مناسب کاشته شوند. همچنین این کار با سرعت خوبی انجام شود تا مدت زمان عمل طولانی نشود.

ادامه مطلب  چه افرادی کاندید مناسب کاشت ابرو هستند؟

در اکثر روشهای قدیمی برای برداشتن تارهای مو نیاز به ایجاد یک برش جراحی بود همچنین باید تارهای مو کوتاه یا تراشیده می‌شدند اما در روش ال اچ ای نه نیازی به ایجاد برش است و نیازی به کوتاه کردن تارهای مو بنابراین چند مرحله حذف می‌شود و عمل سرعت بیشتری می‌گیرد. با رعایت تمامی نکات و استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه های موجود برای عمل کاشت ابرو عوارض در کاشت ابرو بدون جراحی LHE به حداقل ممکن می‌رسد و حتی هیچ التهاب یا قرمزی هم پس از عمل ایجاد نمی‌شود تا نتیجه به سهولت ایجاد شود. عوارضی در کاشت ابرو بدون جراحی LHE ایجاد نمی شود و همین موضوع باعث شده این روش طرفداران خود را داشته باشد. تکنیک ال اچ ای برای اولین بار در ایران و دنیا برای انجام عمل کاشت ابرو ارائه شده است و آخرین روش موجود برای انجام این عمل است تا مزایای بیشتری را برای متقاضیان به وجود بیاورد.

[ کاشت بدون عوارض LHE در کلینیک ماه زر ]

 

چه تلاش‌هایی برای به حداقل رساندن عوارض LHE انجام شده است؟

با پیشرفت و افزایش تعداد عمل‌های زیبایی متخصصان دریافتند که آنچه مراجعان است از روش‌های ترمیمی ابرو می‌‌خواهند با کاشت تار های طبیعی مو در محل ابرو به دست می آید. نزدیک ترین نتیجه به خواست متقاضیان حاصل می‌شود.

نکته بسیار خوشحال کننده اینجاست که امروزه این عمل یکی از کم خطر ترین عمل های زیبایی به حساب می‌آید. پیشرفت دستگاه‌ها و متخصصان متصدی این عمل بسیار در کم عارضه بودن این فعالیت تاثیر گذار است.

چرا که با افزایش درخواست‌ها برای این عمل کارشناسان به فکر تولید دستگاه‌های بهتر افتادند. تا هم کار با آن ها برای متخصصان تسهیل شود و هم عمل راحت تر و بی عارضه تری برای افراد شود. بنابراین عوارض کاشت ابرو به روش LHE یکی از کم عارضه‌ترین عمل‌های کاشت ابرو می‌باشد.

در عمل کاشت ابرو به روش LHE نکته‌ی بسیار حائز اهمیت عدم نیاز به برش جراحی است. چرا که با دستگاهی تارهای بلند مو بدون برش برداشته می‌شوند. با وسیله ای به نام implanter کاشته می‌شوند. حتی در این روش پس از پایان عمل کاشت نیازی به بخیه هم نیست. نهایتاً دوره نقاهت هم کوتاه تر می شود. این مسئله برای افرادی که می خواهند پس از عمل به سرعت روند عادی زندگی را پیش بگیرند اهمیت زیادی دارد.

وجود برخی از عوارض پس از انجام هر نوع عملی خصوصاً عمل‌های زیبایی کاملاً نرمال و طبیعی است. برای مثال قرمز شدن پوست اطراف ابروی کاشته شده کاملاً عادی است. البته نیازی به درمان خاص یا استفاده از دارو‌های خاصی هم ندارد. پوست رفته رفته خودش، خودش را اصلاح می‌کند و به شکل عادی بر می‌گردد. زیرا واکنش طبیعی پوست بوده که حتی می توان با استفاده از پماد های ضد التهاب بهبودی را تسریع بخشید.

ادامه مطلب  نکته مهم در کاشت ابرو
در حقیقت هر عمل و فعلی که بخواهیم روی بدن خودمان انجام دهیم و خارج از فعالیت های طبیعی بدن خودمان باشد با یکسری عوارضی مواجه است. حتی خوردن یک قرص سرما خوردگی معمولی یا دارو ی ضد حساسیت برای از بین بردن علائمی مثل آبریزش بینی بدون عارضه نخواهد بود و ممکن است کمی ما را خواب آلوده کند روی دستگاه گوارش تاثیر بگذارد.
حتی تزریق نوعی از واکسن برای اینکه تا آخر عمر به آن بیماری خاص مبتلا نشویم هم پیامد هایی دارد و ممکن است با بدن درد و تب همراه باشد.
عوارض کاشت ابرو LHE اولین اطلاعاتی است که معمولا هر مراجعه کننده ای برای آگاهی از آن اقدام می کند. در واقع همه ی ما قبل از انجام هر کاری نکات مثبت و نکات منفی پیرو آن را پس از گرفتن اطلاعات کافی بررسی می‌کنیم و سپس با سنجیدن دو طرف ترازو تصمیم به انجام یا صرف نظر از عمل می کنیم. اگر یک عمل جراحی کوچک می خواهیم انجام دهیم باید تاثیرات دارو های بی هوشی برای چند روز تحمل کنیم و مراقبت ها ی لازم را عمل انجام دهیم اما در مقابل به هدف ارجح تری می رسیم که درمان بیماری و پیامد های آن است‌.
عوارض کاشت ابرو LHE می تواند به عنوان یک سوال در ذهن ها ایجاد شود این دلیل که این عمل امروزه یکی از مهم‌ ترین عمل‌ های ترمیمی ابرو است و نتایج آن نسبت به دیگر طرق در زیبا سازی ابرو بهتر است. با توجه به نکات مثبت و فوق العاده این عمل از جمله دادن جلوه ی طبیعی دقیقا مثل موی خدادادی ابرو، قابلیت رشد و رنگ کردن و سرعت نتیجه دهی ذهن ما کنجکاو می شود که برای رسیدن به این اهداف چه چیز هایی را باید تحمل کرد؟آیا صحبت کردن راجع به عوارض کاشت ابرو LHE اصلا موضوعیت دارد؟ چه تلاش هایی برای به حداقل رساندن عوارض عمل انجام شده؟ که در ادامه به این پرسش ها پاسخ خواهیم داد.

چرا عدم وجود عوارض کاشت LHE برای ما مهم است؟

گفتیم که عملاً عارضه ای پس از کاشت ابرو LHE ایجاد نخواهد شد. البته استفاده از دستگاه implanter در به حداقل رساندن عوارض نقش اساسی دارد. زیرا هم سرعت کاشت را بالا می‌برد و هم باعث دوام و قوام بیشتر ابرو میشود. اما چرا کم عارضه بودن مهم است؟

اول از همه اینکه اگر پیامدهای منفی در یک عمل بیش از دست آوردهای مثبت باشد هر انسانی از انجام آن عمل منصرف می شود. اما اساساً آدمی همیشه به دنبال راه هایی هست که سود بیشتری دارند. در عمل کاشت ابرو هم واضح است که هر متقاضی مایل است زمان کمتری را برای عمل و همین طور مشاهدهی نتیجه صرف کند. بعد از عمل تازه با چاره اندیشی برای کاهش عوارض ،دغدغه‌ها و داروهای جدید درگیر و مشغول نشود.

مثلاً فرض کنیم فردی برای رسیدن به نقطه ی دلخواه در ظاهر ابرو های خود تصمیم به عمل کاشت ابرو می‌گیرد. تا برای همیشه ابرو هایش در فرم خوبی بمانند .همچنین به نگرانی های خود در این موضوع پایان بدهد. اما در عوض مجبور است بعد از عمل راهکارهای جدیدی اتخاذ کند تا پیامدهای بد عمل را محو کند.

اما کاشت ابرو به روش LHE آسودگی خاطر بیمار پس از عمل را نوید می دهد تا نیاز به تلاش های روزانه برای رسیدن به نقطه ی دلخواه نباشد. خصوصاً در مورد این دسته از عمل ها که اساساً برای زیبا سازی و رسیدن به مطلوب مشتری انجام می شوند، بهبودی سریع و عدم نیاز به پیش گرفتن تمهیدات گسترده از سوی بیمار تا رسیدن به نتیجه ی خوشایند اهمیت بسزایی پیدا می کند.
به عبارت دیگر فرد خودش را برای عمل آماده کرده است تا از دغدغه ها رهایی یابد و عمل آخرین اقدام او باشد نه این که تازه با مسائل جدید تر و پیچیده تری روبرو شود.
عوارض کاشت ابرو LHE تقریبا صفر است حتی در حین عمل خون ریزی هم وجود ندارد پس از اتمام عمل هم نیاز به گامی برای مرهم جایی که ابرو ها کاشته شدند نیست. بدین سان تلاش می‌شود تا انتظار متقاضیان از یک عمل زیبایی به صورت تمام و کمال برطرف شود و محلی برای نارضایتی یا پشیمانی نماند.

[ رضایتمندی مراجعه کننده از کاشت ابرو بدون عوارض LHE ]


 

کاشت بدون جراحی در ایران به روش ال اچ ای

روش‌های مختلف و متعددی در حال حاضر برای عمل کاشتن ابرو وجود دارد. زیرا این عمل با توجه به نتیجه طبیعی که ایجاد می‌کند و اثر آن به صورت دائمی باقی می‌ماند. از همان ابتدا مورد استقبال قرار گرفت و متقاضیان خود را داشت. با گذشت زمان روش‌های بهتری برای این عمل ارائه شده است. تا با استفاده از آنها به ساده ترین روش کاشت ابرو انجام شود و نتیجه ای خوب برای افراد حاصل شود. به علل مختلفی ممکن است ابروها در طول زمان دچار اختلال شوند. و رشد آنها متوقف شود یا کم تراکم شوند. اما عمل کاشتن ابرو بدون جراحی lhe فارغ از اینکه به چه علت این مشکلات در ابروها ایجاد شده برای افراد انجام می شود و مثمر ثمر خواهد بود.

شایع ترین علل ریزش ابرو ها

همه ما گاهی متوجه ریزش ابروهای خود می شویم. البته گاهی طبیعی است و به مرور زمان درمان میشود یا در اثر استرس های مقطعی است و با از بین رفتن منشا استرس ریزش ابروها قطع میشود. اما در برخی موارد هم ریزش ابرو ها شروع می شود و با گذشت زمان بیشتر می‌شود. تا جایی که از نظر ظاهری متوجه کم حجم شدن ابرو های خود می شویم و این روند متوقف نمی شود بلکه رفته رفته بدتر هم می شود.

برای مثال در اثر افزایش سن ابروها شروع به ریزش می‌کنند. یا تارهای آنها نازک می شود که این روند ادامه دار خواهد بود. بنابراین برای حل این مشکل می توان از عمل کاشت ابرو بدون جراحی استفاده کرد. تا ابروهای طبیعی با قابلیت رشد و با تراکم بالا کاشته شوند.

پس یکی از شایعترین علل ریزش ابرو ها افزایش سن است. می توان از روش الچیی برای برطرف کردن این مشکل استفاده کرد. زیرا همانطور که گفتیم عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE نزدیک به صفر است.

یکی دیگر از شایعترین علل ریزش ابروها عوامل یا بیماری های ژنتیکی است. برخی از افراد به صورت مادرزادی در یک برهه‌ای از زمان دچار ریزش ابرو به صورت غیر معمولی میشوند. درمان آن از راه های معمولی ممکن نیست. اما می‌توان با عمل کاشت ابرو این مشکل را هم به صورت دائمی از بین برد.

به عنوان مثال بیماری های تیروئیدی باعث ریزش ابروها می شوند. یا حتی با استفاده از برخی داروها برای درمان بیماری های جسمی عوارضی از جمله ریزش مو ها دارد. سرطان های بدخیم یا بیماری ‌های پوستی هم می‌توانند روی رشد موها تاثیرات منفی جبران ‌ناپذیری به جای بگذارند. اما عمل کاشت ابرو میتواند زیبایی از دست رفته ناشی از ریزش ابروها را به آنها برگرداند و مشکل را برطرف کند.

ادامه مطلب  کاشت ابرو بدون جراحی چه مزایایی دارد؟

یکی دیگر از عوامل ریزش ابروها تاتو یا لیزر است. پس از انجام تاتو برای ترمیم ظاهر ابرو ها رشد طبیعی ابرو ها از بین می رود. حتی یکی از مهمترین مراجعه کنندگان برای انجام عمل کاشت ابرو کسانی هستند. قبلا تاتو انجام دادند و از نتیجه راضی نبودند بلکه حتی رشد طبیعی های خودشان هم مختل شده است.

خوشبختانه عمل کاشت ابرو برای همه افراد بدون در نظر گرفتن اینکه علت ریزش ابرو ها چه بوده است انجام می‌شود. نتیجه برای آنها به بهترین نحو حاصل می شود. تا از ظاهر زیبای ابروها لذت ببرند نتیجه ای دائمی داشته باشد.

عمل کاشت ابرو محدودیت سنی و جنسی هم ندارد. زیرا عواملی که باعث ریزش ابروها می شوند ممکن است در سن های مختلف به وجود بیایند. هم در خانمها و هم در آقایان باعث ایجاد ظاهر بد در ابروها شوند. به همین علت هر فردی در هر سن و جنسیتی به هر علتی که دچار ریزش ابرو شود. می تواند برای انجام این عمل اقدام کند و به کلینیک های معتبر مراجعه کنند.

عدم وجود عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE باعث شده این روش بسیار پر طرفدار شود. زیرا دوران بهبودی را بسیار کوتاه می‌کند. افراد پس از عمل هم به راحتی به فعالیت ها و کارهای روزانه خود می رسند.

کاشت ابرو بدون عوارض lhe در کلینیک ماه زر

کاشت بدون جراحی و عوارض به روش ال اچ ای با ساده‌تر کردن انجام عمل همچنین حذف مراحل سخت عمل را به راحت‌ترین شیوه ممکن برای متقاضیان انجام می‌دهد. در حالیکه هیچ عوارضی نخواهد داشت. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره درباره عوارض کاشت ابرو به روش LHE و دریافن نوبت برای انجام کاشت ابرو با مشاورین ما در تماس باشید.

[ مشاوره کاشت ابرو LHE ]

09127300790

این عمل با بی‌حسی موضعی برای همه کسانی که از حالت فعلی ابروهای خود راضی نیستند انجام می‌شود. برای همه نتیجه دلخواه آنها را به وجود می‌آورد تا پس از عمل از نتیجه کاملاً راضی باشند.

اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

6 پاسخ

  1. آیا واقعاً این عکس لیفت با نخ بدون ادیت است؟!

  2. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

  3. اطلاعات خوب و قابل استفاده ای بود اگر در مورد تغذیه بعداز بوتاکس هم مطلب یا موردی بود کاملتر میشد

  4. آیا حتما باید با ژل مخصوص این دستگاه بر روی بدن افراد کار کرد تا تاثیرگذار باشد یا با هر کرمی می شود؟

  5. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من 25 سالمه فکر کنم حدودا 5
    ساله زود انزالی دارم هردفعه هم رابطه جنسی برقرار میکنم به
    یک دقیقه نمیکشه ارضا میشم واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم
    قرص هم مصرف کردم ولی هیچ تاثیری نداشته واقعا خسته
    شدم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم

  6. خیلی عالی و کامل بود👌
    ممنونم از مقاله ی خوبتون 🙏😌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله عوارض کاشت ابرو بدون جراحی LHE

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)