۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو

دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو چیست؟ ممکن است شما از آن دسته از افرادی باشید که دارای ابروهای پرپشتی بودید اما به مرور زمان ابروهایتان نازک شده است و یا اینکه به مرور زمان ابروهای شما دچار ریزش ابرو شده است و شما این سوال را از خود می پرسید که به چه دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو برای شما اتفاق افتاده است؟ اگر بخواهیم برای شما بگوییم که دلیل این اتفاق ناراحت کننده چه می باشد باید به عناصر متفاوتی بپردازم و باید بگوییم که یک دلیل برای این اتفاق وجود ندارد و دلایل متفاوتی ممکن است وجود داشته باشد که این اتفاق افتاده باشد در ادامه با ما همراه باشید تا به دلیل ریزش و نازک شدن ابرو بپردازیم. برای مشاهده بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران جهت عدم ریزش ابرو به مقاله مربوطه بروید.

دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو

دلایل ریزش یا نازک شدن ابرو چیست؟

ممکن است برای هر کدام از ما اتفاق افتاده باشد که به دلایل مختلفی دچار ریزش یا نازک شدن ابروها شویم اما دلیل این اتفاق را ندادیم به عبارت دیگر اینکه ریزش یا نازک شدن ابروها برای یک فردی اتفاق بیفتد یک امر طبیعی بوده و حتی گاهی اوقات گریزناپذیر می باشد و تنها کاری که فرد می تواند در این شرایط انجام دهد این است که از ریزش بیشتر و یا نازک شدن بیش از اندازه ابروها جلوگیری کرده و با برخی از اقدامات از بروز بیشتر آن جلوگیری کند چرا که اگر این اتفاق ناخوشایندی بیفتد علاوه بر اینکه درمان آن کار بسیار دشواری می باشد باید بگوییم زیبایی فرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود که فرد در عین حال که زیبایی خود را از دست می‌دهد.

اعتماد به نفس و جذابیت خود را نیز از دست بدهد پس همانطور که متوجه شدید ابرو نقش بسیار مهمی داشته و باید مواظب باشیم که دچار مشکلاتی مانند ریزش یا نازک‌شدن ابرو نشویم پس در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو برای شما مطالب مفیدی ارائه دهیم تا شما با کمک آنها بتوانید این دلایل را به راحتی شناسایی کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه نمایید و یا اینکه برخی از اقدامات را خودتان انجام دهید تا این مشکلات را به راحتی حل کنید. لیست دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو به شرح زیر است.

یک) رژیم غذایی نادرست و ناسالم

برای اینکه شما بتوانید به طور نرمال زندگی کنید و سلامت خود را به خطر نیندازید. اولین مسئله‌ای که باید به آن توجه زیادی داشته باشید رژیم غذایی سالم می‌باشد. چرا که اگر رژیم غذایی شما درست باشد و تمامی ویتامین ها و مکمل های لازم در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد علاوه بر اینکه از نظر داخلی بدن شما دچار مشکل نمی شود. از نظر ظاهری مشکلی برای شما ایجاد نخواهد شد. برای مثال اگر شما ویتامین b را به طور کافی مصرف کنید هیچ گاه در ابرو و یا موهای شما ریزشی اتفاق نخواهد افتاد.

در مقابل اگر شما این ویتامین را جدی نگیرید و از آن به‌طور کاملاً درستی استفاده نکنید ممکن است به مرور زمان علاوه بر این که ابروهای شما نازک می شود دچار ریزش های خیلی جدی شوید. شما ناچار شوید از روش‌های درمانی برای رفع این ریزش و نازک شدن ابروی خود استفاده کنید. پس بهتر است از این مشکلات جلوگیری کرده و به تغذیه تان اهمیت دهید.

دو) تاتو و هاشور

اگر شما از تاتو و هاشور برای پرپشت کردن ابرو هایتان استفاده کرده باشید متوجه خواهید شد که ابروهایتان نازک شده و به مرور زمان ریزش در آن اتفاق می‌افتد. دلیل این امر واضح می باشد. چرا که تاتو و هاشور دارای مواد آسیب زا و شیمیایی است. باعث می شود که به پیاز و فولیکول موی شما آسیب وارد شود. در نهایت در نتیجه آسیب به بافت موی شما موهای ابروی شما نازک شده و دچار ریزش های خیلی شدیدی می شود.

به همین دلیل است که بهتر است شما از تاتو و هاشور استفاده نکنید. حال ممکن است بگویید که اگر ابروهای شما دچار ریزش شود و شما بخواهید آن را پرپشت کنید در صورت  عدم استفاده از تاتو یا هاشور از چه روشی باید استفاده کنیم؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگویم بهترین روش برای شما کاشت ابرو می باشد. چرا که شما با استفاده از کاشت ابرو بدون جراحی می توانید بدون اینکه به پیاز و فولیکول مو های ابروی شما کوچکترین آسیبی وارد شود ابروهای خود را پرپشت و زیبا کنید. در نهایت پس از اینکه کاشت را انجام دادید نه ابروهای شما دچار ریزش خواهد شد. نه اینکه موهای کاشته شده نازک خواهد بود.

سه) مشکلات هورمونی و تاثیر منفی آن بر ابرو

یکی از مهم‌ترین مسائلی که می‌تواند در ریزش یا نازک شدن ابروهای شما تاثیر خیلی زیادی داشته باشد مشکلات هورمونی و عوارض کاشت ابرو می‌باشد. چرا که مشکلات هورمونی می تواند به صورت کاملاً جدی اختلال در بدن افراد ایجاد کند. با ایجاد اختلال در بدن فرد مشکلات زیادی در موهای او اعم از موی سر و یا ابرو ایجاد کند. به همین دلیل است که به افراد توصیه می‌شود چند ماه یک بار به آزمایشگاه رفته و آزمایشات لازم و هورمونی را انجام دهند. تا اگر مشکل کوچکی در آنها وجود دارد آن مشکل را حل نمایند. تا از ایجاد مشکلاتی که ممکن است در آینده ایجاد شود جلوگیری نمایند.

یکی از مهمترین هورمون هایی که در  دلیل ریزش و نازک شدن ابروها تاثیر خیلی زیادی دارد هورمون تیروئید می باشد. چرا که این هورمون باعث می شود که سلامت موها به خطر افتد. به همین دلیل است که باید به تیروئید به عنوان یک هورمون بسیار مهمی توجه شود. در صورتی که کوچکترین مشکلی در آن ایجاد شد آن مشکل را حل نمایید.

چهار) شیمی درمانی

افرادی که به بیماری سرطان مبتلا هستند برای درمان خود از شیمی درمانی یا پرتودرمانی استفاده میکنند. در بین این دو روش درمان شیمی درمانی باعث ایجاد ریزش یا نازک شدن ابروها می شود. باعث می شود که افراد زیبایی خود را از دست بدهند. این ریزشی که به دلیل شیمی درمانی اتفاق می‌افتد به حدی زیاد می‌باشد که باعث می‌شود افراد به طور کامل ابروهای خود را از دست داده و زیبایی خود را از دست می دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که دارای بیماری سرطان می باشند به مرور زمان روحیه خود را از دست داده و نگران زیبایی خود می باشند. با این وجود باید به این دسته از افراد بگوییم دیگر نباید نگران باشید. چراکه با توجه به پیشرفت بسیار زیادی که در زمینه زیبایی صورت گرفته است آنها می‌توانند با روش‌های نوینی مانند کاشت ابرو مشکلاتی که در زیبایی آنها ایجاد شده است را به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن حل نمایند.

همچنین بخوانید درباره: هزینه کاشت ابرو بدون جراحی

پنج) استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که برای زیباتر نشان دادن ابروهای خود از لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می کنید بهتر است که این کار را متوقف کرده و دیگر از این لوازم استفاده نکنید. چرا که این لوازم درست است که می‌تواند ابروهای شما را زیباتر کند. اما عوارضی که پس از استفاده از آن برای شما ایجاد می کند. بسیار بیشتر از زیبایی می باشد که برایتان دارد. یکی از مهمترین عوارضی که استفاده از این وسایل آرایشی دارد نازک شدن ابروهای شما می باشد.

چرا که این لوازم شیمیایی بوده و موادی که در آن وجود دارد به بافت ابروهای شما یعنی پیاز و فولیکول موی ابروی شما آسیب های خیلی بدی وارد کرده و در نهایت پس از گذر زمان شما متوجه میشوید که ابروهای شما دائماً در حال ریزش می باشد. پس بهتر است دیگر از این روشها استفاده نکنید. آنها را متوقف کرده و دیگر از این لوازم آسیب زا استفاده نکنید.

ادامه مطلب  کاشت ابروی حرفه‌ای با خواب طبیعی

شش) نقش استرس و بی خوابی در سلامت ابرو

هنگامی که شما به یک متخصص زیبایی مراجعه می نمایبد و از ریزش و نازک شدن ابرو هایتان گله می کنید قطعاً یکی از سوالاتی که از شما خواهد پرسید این است که آیا خواب شما منظم و به اندازه کافی میباشد یا خیر چرا که این مسئله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در صورتی که شما دارای خواب کافی نباشید این امر در ریزش ابروهای شما تاثیر گذار بوده و به مرور زمان شما همه ابروهای خود را از دست خواهید داد پس اگر می‌خواهید ابروهایتان نازک نشود و از ریزش آن جلوگیری کنید در وهله اول با تنظیم خوابتان می توانید از این مشکل جلوگیری کرده و از ابروهای پرپشت و زیبایی برخوردار باشد علاوه بر اینکه خواب به عنوان یک مسئله بسیار مهمی در ریزش و نازک شدن ابروها می باشد باید بگوییم که استرس و تنش نیز از دیگر موارد بسیار مهمی می‌باشد که در سلامت ابروها و همچنین سایر قسمت‌های بدن تاثیر گذار بوده و در صورتی که کنترل نشود آسیب زا خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره بیشتر و روش های جلوگیری و درمان نازکی ابرو با مشاورین ما در کلینک مو و ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، از طریق تکمیل فرم زیر ارتباط بگیرید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو

    در آخر بدانید که …

    ابرو به عنوان یک عضو بسیار مهمی می‌باشد که هم در زیبایی افراد تاثیر داشته و هم رابطه مستقیمی با اعتماد به نفس افراد دارد یعنی اینکه هرچه ابروهای افراد زیباتر و پرپشت تر باشد در جذابیت آنها تاثیرگذار بوده و در نهایت سبب افزایش اعتماد به نفس آنها می‌شود و در مقابل اگر آنها دارای ابروهای نازک یا کم پشتی باشند باعث می‌شود که از جذابیت آنها کاسته شود و این افراد از اعتماد به نفس بسیار کمی برخوردار خواهند بود پس شما باید از عواملی که در ریزش و نازک شدن ابروهایتان تاثیر دارد دوری کرده و حتی الامکان از ایجاد این مشکلات جلوگیری کنید و در صورتی که مشکلی در ابروهایتان ایجاد شد با عدم انجام دلایل فوق الذکر از بروز و گسترش مشکلات دیگر جلوگیری کنید تا بتوانید ابروهایی سالم و زیبا داشته باشید.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام و وقتتون بخیر.
      من قصد انجام تزریق چربی رو دارم اما نمیدونم ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدر هست. در مورد هزینه هم راهنمایم کنید ممنون میشم.

    2. چقدر بعد از کاشت ابرو می توونیم و کلینیک مو و ابرو
      ش کنیم؟

    3. سلام. من میخوام تزریق چربی به صورت انجام بدم. بعد از تزریق، سیگار کشیدن روی تزریق ضرر داره؟

    4. سلام،چرا روش تکثیر رو همه فقط حرفش رو میزنند،توضیح روش دردی از مردم دوا نمیکنه،یا میتونید یا نمیتونید،گفتن تا عمل زمین تا آسمون فرق داره

    5. هزینه تزریق ژل لب چقدر هست و آیا بعد از مدتی که بخوایم دوباره تزریق رو تمدید کنیم بازم قیمتش همونه؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله دلیل ریزش یا نازک شدن ابرو

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه