۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

خواب ابرو در کاشت بدون جراحی؛ کاشت ابرو از عمل هایی است که امروزه بسیار پیشرفت کرده و روش های خوبی برای انجام آن وجود دارد تا نتیجه هرچه طبیعی تر حاصل شود و افراد با راحت ترین روش ها به خواسته‌های خود برسند.

خواب ابرو در کاشت حرفه ای و طبیعی

کاشت ابرو یکی از بهترین راهکارهای موجود برای ترمیم ابرو ها و زیباتر کردن ظاهر آنها است زیرا نتیجه ای کاملاً طبیعی دارد و افراد برای همیشه به نگرانی های ناشی از کم پشتی ابرو های خود پایان می‌دهند. عمل کاشت ابرو وز در کلینیک های معتبر سراسر کشور با روش‌های مختلف برای متقاضیان انجام می‌شود تا با دسترسی راحت به کلینیک‌ها افراد از مزایای این عمل بهره‌مند شوند.

خواب ابرو در کاشت بدون جراحی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در عمل کاشت ابرو به آن توجه شود زیرا مهم ترین و کلیدی ترین مرحله انجام عمل رعایت خواب مناسب در کاشت تارهای مو است. زیرا رعایت خواب درست برای تارهای مو باعث میشود که ابروها به صورت کاملاً طبیعی رشد کنند و پس از دوران بهبودی هیچ جلوه مصنوعی نداشته باشند.

خواب ابرو در کاشت بدون جراحی به روش ال اچ ای در مورد توجه قرار می‌گیرد و با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته با دقت بالا کاشت تارهای مو در زاویه و خواب مناسب انجام می ‌شود. رعایت خواب مناسب یعنی تارهای مو با زاویه خوابیده نسبت به پوست کاشته شوند تا کاملا شبیه ابروهای طبیعی باشند و در جهت و زاویه درست رشد کنند.

چرا کاشت ابرو؟

این عمل بهترین راهکار برای ترمیم دائمی ابروها است و مزایای فوق‌العاده‌ای دارد که پس از عمل در دوران کوتاهی برای افراد مشهود خواهد بود در واقع ابروها پس از عمل قابلیت رشد دارند و مانند ابرو های طبیعی باید کوتاه و مرتب شوند.
در سایر روش هایی که برای ترمیم ابرو وجود دارد نتیجه به هیچ وجه دائمی نیست و به این دلیل که در اکثر آنها از تزریق رنگ برای ترمیم ابروها استفاده می شود پس از مدتی رنگ تجربه شده تغییر می‌کند و از ظاهر دلخواه متقاضیان فاصله می گیرد.

نتایج عمل کاشت ابرو چیست؟

برخی خواسته ها و انتظارات از عمل کاشت ابرو بین همه کسانی که برای انجام این عمل اقدام می‌کنند مشترک است مثلاً همه آنها نتیجه های کاملاً طبیعی می‌خواهند و می خواهند که تارهای مو با تراکم مناسب با حالتی زیبا برای آنها کاشته شود. همه متقاضیان عمل کاشت ابرو می‌خواهند نتیجه عمل دائمی باشد و در واقع انجام عمل آخرین اقدام برای ترمیم ظاهر ابرو های خود باشد.
همان طور که گفتیم طبیعی بودن نتیجه منوط به رعایت برخی ویژگی‌ها مانند رعایت خواب خواب ابرو در خواب ابرو در کاشت بدون جراحی و همچنین رعایت جهت درست برای کاشت ابروها است.

ادامه مطلب  قرینه سازی ابرو چیست؟ | ۳ روش جدید
کاشت ابرو بدون نیاز به جراحی با روش LHEکاشت ابرو بدون نیاز به جراحی با روش LHE

ایجاد تراکم بالا و مناسب در تارهایی که کاشته می شوند منوط به استفاده از دستگاه‌های پیشرفته از تا با استفاده از آنها بتوان حداکثر تراکم را ایجاد کرد و ابروهای پرپشت حاصل شود.

علاوه بر همه این مسائل یکی از مهمترین نکات و وجوه تمایز ای که بین عمل کاشت ابرو و سایر روش های ترمیمی برای ابروها وجود دارد این است که قالبی که برای کاشت ابرو ها در ابتدا روی چهره افراد طراحی می شود کاملاً منطبق با سلیقه آنها است.

طراحی قالب مناسب برای کاشت ابرو ها اولین مرحله در انجام عمل کاشت ابرو است این قالب با توجه به تناسب با سایر اعضای چهره همچنین حالت طبیعی ابرو های افراد و سلیقه آنها طراحی می شود. بنابراین نتیجه عمل برای هرکس متناسب با چهره او خواهد بود تا بیشترین زیبایی برای هر متقاضی ایجاد شود و نتیجه برای هر کس منحصر به فرد خواهد بود.

در حالی که نتیجه کاشت ابرو دائمی است زیرا تارهای مو با ارگان هایی کاشته می شوند که قابلیت رشد دارند و از دوام و قوام کافی برخوردار هستند تا پس از دوران بهبودی دچار ریزش نشوند. کاشت ابرو برای هر فردی باید حداکثر تراکم و ظاهری بسیار زیبا با رعایت جهت و خواب درست انجام می شود به طوری که هیچ جای نگرانی برای عدم حصول نتیجه نیست و نتیجه برای افراد مطابق با سلیقه آنها به طور تضمینی حاصل می شود.

افرادی که برای عمل کاشت ابرو مراجعه می‌کنند ممکن است به علل مختلفی دچار ریزش یا توقف رشد ابرو ها شده باشند و انگیزه های مختلفی از انجام عمل کاشت ابرو داشته باشند. اما همه آنها می‌خواهند عمل با بهترین تکنیک ها و بهترین دستگاه ها انجام شود و خواب ابرو در کاشت بدون جراحی رعایت شود و نتیجه کاملاً طبیعی باشد تا انجام عمل آخرین اقدام آنها برای ترمیم ظاهر ابرو ها باشد و نتیجه دائماً باقی بماند.

ادامه مطلب  مشکلات و عوارض کاشت ابرو بعد از 1 سال

عمل کاشت ابرو با بهترین دستگاه ها تحت نظر پزشک متخصص و طی فرآیندی کاملاً پزشکی برای افراد انجام می‌شود به همین علت هیچ نگرانی برای انتقال بیماری ها وجود ندارد و عمل در محیطی کاملا ضدعفونی برای افراد انجام میشود. در صورتیکه انجام سایر روش ها مانند تاتو برای ترمیم ابرو ها در آرایشگاه انجام میشود ممکن است به علت استریل بودن تجهیزات مورد استفاده امکان انتقال بیماری‌های عفونی افزایش یابد.

همچنین بخوانید درباره: کاشت ابروی حرفه‌ای با خواب طبیعی

برش جراحی در کاشت ابرو

ایجاد برش جراحی در ناحیه پشت گوش برای برداشتن تارهای موی مناسب برای کاشت در ناحیه ابروها از مراحلی بود که در روشهای قدیمی تر کاشت ابرو وجود داشت و بنابراین پس از عمل نیاز به ایجاد بخیه برای جلوگیری از خونریزی بود.

اما در جدیدترین روش کاشت ابرو که روش ال اچ ای است با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته این مرحله حذف شده و نیازی به ایجاد برش جراحی برای برداشتن تارهای مو نیست و خواب ابرو در کاشت بدون جراحی هم رعایت می شود. عدم نیاز به ایجاد برش جراحی برای انجام عمل کاشت ابرو بسیار مهم است زیرا در حین عمل هیچگونه زخم یا خونریزی ایجاد نمی شود و پس از عمل هم نیاز به مراقبت های سخت نیست و دوران بهبودی هم بسیار کوتاه خواهد شد.

عمل کاشت ابرو نیاز به بیهوشی کامل ندارد و عمل فقط با بی حسی موضعی برای افراد انجام می‌شود بنابراین عوارض بیهوشی کامل هم وجود نخواهد داشت. به علاوه به دلیل استفاده از دستگاه های ظریف با دقت بالا در هنگام کاشت تارهای ابرو هم زخم یا التهابی ایجاد نمی‌شود و پس از عمل کاشت هم افراد دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارند و به سرعت می توانند نتیجه عمل را ببینند.

با اینکه امروزه عمل کاشت ابرو در کلینیک های مختلفی در سراسر کشور برای افراد انجام می‌شود اما مراکزی که روش های بهتری ارائه می دهند و رضایتمندی بیشتری جلب می کنند متقاضیان بیشتری دارند. زیرا طبعاً افراد به دنبال نتایج بهتر هستند و مرکزی که با استفاده از روش ها و دستگاه های جدید تر نتایج بهتری را برای مراجعه کنندگان ایجاد می کند شلوغ تر است و متقاضیان بیشتری خواهد داشت.

عمل کاشت ابرو بدون محدودیت سنی برای همه افراد در هر سن و جنسیتی که باشند انجام می شود زیرا علل که باعث ریزش ابروها می شوند فارغ از سن و جنسیت ممکن است برای همه افراد ایجاد شود. بنابراین وجود روش های خوب برای انجام این عمل که بدون هیچ عوارضی برای افراد انجام می‌شود ممکن است برای همه سود آور باشد و در طول زندگی خود برای انجام عمل کاشت ابرو به این روش ها مراجعه کنند.

ادامه مطلب  تفاوت کاشت ابرو با تاتو ابرو چیست؟

خواب ابرو در کاشت بدون جراحی، سرعت انجام عمل و حصول نتیجه، عدم ایجاد عوارض پس از انجام عمل، رشد ابرو ها به صورت کاملاً طبیعی و داشتن حداکثر تراکم ابرو ها مسائلی هستند که باید در کاشت ابرو رعایت شود و همه این اهداف در کاشت ابرو به روش ال اچ ای با استفاده از دستگاههای پیشرفته برای افراد ایجاد می شود.

بهترین روش انجام عمل کاشت ابرو

بهترین روش کاشت ابرو روشی است که در کوتاه ترین زمان و به آسان ترین شیوه نتیجه ای بسیار خوب و رضایت بخش ایجاد کند و پس از عمل عوارضی به وجود نیاید و و نیاز به مراقبت های جدی پس از عمل نباشد.

کاشت ابرو با استفاده از تکنیک ال اچ ای برای اولین بار در ایران و دنیا انجام می‌شود و آخرین روش ارائه شده برای انجام این عمل است. در این تکنیک نیازی به ایجاد برش جراحی نیست و تارهای ابرو از ناحیه پشت گوش بدون ایجاد هیچ برشی برداشته می‌شوند به نحوی که به ریشه‌های آنها هم آسیب نرسد.

با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها تارهای موی مناسب برای کاشت در ناحیه مشخص شده انتخاب می‌شوند و پس از برداشت با دستگاه ایمپلنتر کاشته می شوند. پس از عمل ابروها با دوام هستند و برای همیشه با همان تراکم پس از عمل باقی خواهند ماند و ظاهر زیبای آن ها حفظ می شود این تکنیک در کمترین زمان و با سهولت بهترین نتیجه را ایجاد می‌کند و استفاده از این روش هم برای همه افراد ممکن است.

خواب ابرو در کاشت بدون جراحی در تکنیک ال اچ ای کاملاً رعایت می‌شود و حتی جهت کاشت ابرو ها کاملا شبیه ابروهای طبیعی است که یعنی در ناحیه ابتدایی ابروها آنها به صورت ایستاده و رو به بالا رشد می‌کنند و هر چه به قسمت انتهایی ابروها نزدیک می‌شویم حالت رشد آنها رو به پایین است.

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)