۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو چیست؟ داشتن موهای پرپشت و خوش حالت و در عین حال سالم یکی از آرزوهایی میباشد که اکثر افراد دارند و باید بگویم به دلیل استرس و تنش هایی که امروزه بسیار زیاد شده است و همچنین استفاده مکرر از لوازم آرایشی و وسایل گرمازا اکثر افراد موهای پرپشت و خوش حالت خود را به مرور زمان از دست دادند و حتی گاهی اوقات عده‌ای از افراد به صورت ارثی از موهای زیبا و پرپشت محروم بوده اند به همین دلیل همیشه این افراد به دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند موهای زیادی برای خود ایجاد کنند که در بین تمامی روش‌هایی که وجود دارد اعم از روش‌های مدرن و روش‌های سنتی باید بگوییم کاشت مو در تهران بهترین روش می‌باشد در ادامه در مورد این روش فوق العاده بیشتر صحبت می‌کنیم تا شما متوجه مزایای بیش از اندازه آن شوید تا بتوانید بهتر از این روش فوق العاده استفاده کنید.

مزایای کاشت مو چیست؟

قبل از بررسی و معرفی بهترین و جدیدترین روش کاشت مو میخواهیم به چند مورد ازفواید و مزیت‌های کاشت مو برای شما بگوئیم. این مزایا به شرح زیر است.

  • ایجاد موهای پرپشت و خوش حالت.
  • بدون درد.
  • بدون ایجاد زخم و خونریزی.
  • نتایج طبیعی.
  • استفاده در همه قسمت های سر.
  • دائمی بودن نتایج حاصل شده.
  •  دیگر ریزش مو اتفاق نمیفتد.
  • هزینه های مناسب.
  • نیازی به بیهوشی نمیباشد.
  • نیاز به پانسمان ندارد.
  • مراقبت قبل و بعد عمل ندارد.

شما می‌توانید مزیت‌های کامل کاشت مو را همچنین در مطلب ” بهترین روش کاشت مو ” مطالعه کنید و یا برای مشاوره بیشتر در مورد بهترین و جدیدترین روش کاشت مو با مشاورین ما در تماس باشید.

 

مشاوره کاشت مو

09127300790

 

چگونگی انجام کاشت موبهترین و جدیدترین روش کاشت مو چیست

کاشت مو به طور کلی باید بگوییم به این صورت می باشد که مو را از یک قسمتی از پشت سر یعنی بین دو گوش برداشت می‌کنند و پس از آن که مورد بررسی قرار دادند در سایر نواحی که دارای مویی نمی باشند و یا کم پشت می باشد کاشت می کنند تمامی انواع و اقسام کاشت مو ها این پروسه را طی می‌کنند اما تفاوتی که در بین آنها وجود دارد این است که در برخی از آنها از دستگاه های پیشرفته استفاده شده و در برخی تنها از روش‌های سنتی استفاده می‌شود و با دست مرحله برداشت و سایر مراحل طی می‌شود اما علاوه بر این دو صورتی که ممکن است کاشت مو انجام شود روش دیگری وجود دارد که در آن با استفاده از سلولهای بنیادی و سلولهای زایا کاشت مو بدون جراحی را انجام می‌دهند که در این صورت نیازی به برداشت مو نبوده و با کمک این دو نوع سلول کاشت مو به بهترین شکل ممکن انجام می شود در هر حال نکته ای که لازم است بدانید این است که شما می توانید هر کدام از این نوع کاشت مو ها را انجام دهید و برای شما محدودیتی وجود نداشته و شما می توانید با توجه به نوع موی خود و همچنین سایر شرایط خود بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنید.

ادامه مطلب  چرا بعد از کاشت مو سر جوش میزند؟

بهترین و جدیدترین روش کاشت مو چیست؟

اما معرفی بهترین و جدیدترین روش کاشت مو! یکی از ویژگی‌های مثبتی که برای کاشت مو وجود دارد این است که روش های بسیار متفاوتی برای انجام دادن آن وجود دارد یعنی اینکه شما میتوانید کاشت مو را به روش‌های کاملاً متفاوتی انجام داده و از مزایای متفاوتی بهره ببرید اما ممکن است اصلی ترین سوالی که برای شما ایجاد شود این است که چگونه می‌توان بهترین روش کاشت مو را تشخیص داد؟ یا اینکه اصلاً بهترین روش کاشت مو چه می باشد ؟

برای اینکه به این سوال شما پاسخ دهیم بهتر است ابتدا برای شما انواع و اقسام روش‌های کاشت مو را توضیح داده و سپس بهترین روش کاشت مو را برای شما بیان نماییم؛

روش‌هایی که در بالا برای شما اشاره نمودیم ترکیبی از روش های بسیار متفاوتی می باشد دلیل اینکه می‌گوییم متفاوت می‌باشد این است که در برخی از آنها از دستگاه‌های پیشرفته استفاده شده و با کمک آنها می‌توان کاشت مو را به بهترین شکل ممکن انجام داد بدون آنکه هیچ آسیبی به پیاز و فولیکول مو وارد شود همانند روش میکروگرافت یا sutاما برخی از آنها را تنها با استفاده از روشهای سنتی می توان انجام داد مانند روش fit اما  از روش‌هایی که در فوق به آن اشاره نمودیم روش بایوگرافت میباشد که در این روش از سلولهای بنیادی و زایا استفاده می شود و یک روش استثنایی بوده و از سایر روشها کاملاً متمایز می باشد چرا که روند کار آن نسبت به سایر روش ها کاملا متفاوت بوده و به دلیل استفاده از دو سلول بنیادی و زایا نتایج بهتری از آن نیز حاصل می شود.
حال پس از آنکه در مورد انواع و اقسام روشهای کاشت مو و همچنین مزایای بیش از اندازه این عمل زیبایی فوق العاده برای شما گفتیم بهتر است به این مسئله که بهترین روش کاشت مو چه میباشد اشاره کنیم؟

در پاسخ به این سوال شما باید بگوییم هر فردی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که با سایر افراد فرق داشته و او را متفاوت می‌کند به همین دلیل است که هر فردی باید با توجه به ویژگی های فردی خود و با کمک پزشک متخصص خود بهترین روش کاشت مو را انتخاب کند چراکه ممکن است بعضی اوقات یک روش برای یک فردی به عنوان بهترین روش کاشت مو بوده و از آن نتایج بسیار خوبی مشاهده نماید در حالی که همان روش ممکن است برای یک فردی با توجه به ویژگی هایی که دارد روش مناسبی نبوده و نتایج خوبی نصیبش نشود پس به طور کلی باید به ویژگی‌های خود توجه کنید تا بتوانید  بهترین روش کاشت مو را انتخاب کنید و نتایج مطمئنی از آن بگیرید.

ادامه مطلب  برداشت مو از سینه برای کاشت

بهترین روش کاشت مو گران است؟

هنگامی که برای انجام هر عمل زیبایی  یا هر کار دیگری صحبت از بهترین ها می شود اولین مسئله‌ای که ممکن است به ذهن افراد خطور کند این است که هزینه‌های ناشی از انجام دادن بهترین ها بسیار بالا می‌باشد و آیا عوارض کاشت مو ممکن است رخ دهد؟ اما در مورد کاشت مو باید به شما بگوییم که این یک باور کاملاً غلطی می باشد چرا که شما می توانید در عین اینکه بهترین روش کاشت مو را انتخاب می کنید هزینه های بسیار مناسبی را برای آن پرداخت کنید و از نظر مالی دچار مشکل نشوید چرا که بهترین روش کاشت مو برای مثال ممکن است برای فردی بایوگرافت بوده و با کمک سلول‌های بنیادی و زایا بتواند از آن استفاده کند و در نهایت نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نباشد پس به طور کلی باید بگوییم هزینه‌های ناشی از بهترین روش کاشت مو زیاد نبوده و شما می توانید حتی با هزینه‌های کمتری بهترین نتایج را از کاشت مو مشاهده نمایید.

جستجو مرتبط کاربران:

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ

  1. سلام صورتم ککمک های زیادی داره وپوستم هم سبزه هستش چطوری ازشراین ککمک هاخلاص بشم وپوستم هم روشنتربشه ازکرمهای ساختنی هم استفاده کردم ولی دوباره پیداشدن بیشترهم شدن

  2. سلام آقای دکتر.من سیگار میکشم..راسته که میگن برای کاشت مو نباید سیگار کشید؟

  3. سلام وقت بخیر من یک ماه بیشتر میشه پرسینگ لب زدم از داخل دهن نه بیرونا
    یه برامدگی در اومده درد داره طبیعیه ؟؟
    این از کلینیک مو و ابرو
    در اومده که من یه نوار دایره شکل سلیکونی از داخل جایه پایه پرسینگم گذاشتن که یک وقت از داخل لبم در اثر بادکردنلی اولیه به مشکل نخوره
    هفته های پیش نوارو دراورم خودم با لوازم استریل شده سه چهار روزه این برامدگی در اومده از داخل

  4. سلام عزيزم خسته نباشى اكه ما بخواهيم از شهرستان بياييم انجام بديم جند مرحله داره و هزينش جطوره ممنون ميشم

  5. ممنون بابت مقاله خوبتون
    چند روز بعد از کاشت مو میشه سیگار کشید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بهترین و جدیدترین روش کاشت مو

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)