۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

انواع کاشت مو که قبل از عمل باید بدانید!

انواع کاشت مو

انواع کاشت مو

انواع کاشت مو؛ اصولاً انواع جراحی کاشت مو در بهترین مرکز کاشت مو انجام می‌شود. به‌ طور کلی شش نوع مختلف از روش‌های جایگزینی مو وجود دارد که در بهترین مرکز کاشت مو در تهران یعنی کلینیک ماه زر ارائه می‌شود. انواع کاشت مو در طول جراحی قطعات کوچکی از پیوندهای موی سر شما را از پشت یا دو طرف سر برمی‌دارند، سپس این گرافت‌ها به یک ناحیه طاس یا نازک سر منتقل می‌کنند.

انبساط بافت‌ها در انواع کاشت مو مشاهده می‌شود، که توسط دستگاهی مخصوص بافت مو را در قسمت زیرین ناحیه دارای مو قرار می‌گیرد. این ناحیه به‌طور دقیق در کنار ناحیه طاس قرار دارد. پس از گذشت چند هفته با گسترش بافت مو باعث می‌شوند پوست سلول‌های جدید سر رشد کنند. به‌طورکلی می‌توان گفت این روند برای قرار دادن پوست تازه منبسط شده و روی نقطه طاس مجاور، عمل دیگری انجام شود.

اهمیت شناخت انواع کاشت مو

برای کسانی که ریزش موی قابل توجهی دارند، کاشت مو بدون جراحی یکی از راه‌های اثبات شده برای بازگرداندن واقعی رشد موی طبیعی به مناطقی که طاس شده‌اند است. اگر برای انتخاب انواع کاشت در بین گزینه‌ها مردد بوده‌اید، در نظر داشته باشید که پیشرفت‌های اخیر علم تنها جهت کاهش ناراحتی و از بین رفتن اعتمادبه‌نفس شما ارائه شده‌اند، کاشت مو بدون جراحی این راه را برای بیماران بسیار آسان کرده است. انواع کاشت مو برای پوشاندن مناطق بزرگ طاسی ایدئال است که در طی این روش بخشی از ناحیه طاس برداشته می‌شود و یک فلپ از پوست دارای مو بر روی ناحیه طاس قرار می‌گیرد.

بیشتر متخصصان امروزی بر این باور هستند که شناخت انواع کاشت مو میزان رضایت بالای بیماران را در بر دارد، همچنین این شناخت انواع کاشت مو نتایج طبیعی‌تری را به بیماران ارائه می‌دهد. بیماران علاوه بر این احساس می‌کنند، این هزینه‌ها که پرداخته‌اند به شدن ارزش داشته و از نتیجه نهایی رضایت کامل را پیدا می‌کند. توجه داشته باشید که موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی عمل می‌کنند و بین دو تا چهار هفته از کاشت می‌ریزند. پس‌ازآن ریشه‌ها به‌طور طبیعی شروع به جوانه زدن می‌کنند و این روند رشد و ریزش را برای تمام عمر ادامه می‌دهند.

بهترین نوع کاشت مو چیست؟

بهترین نوع کاشت مو

تکنیک‌های جدیدتری برای انواع کاشت مو در ایران وجود دارد که تمامی این روش‌ها جز بهترین هستند. در حال حاضر، کاشت مو تنها با برداشتن موهای مقاوم به هیدروتستوسترون از پشت سر و کاشت آن در نواحی طاسی انجام می‌شود. جالب است بدانید که مو اهدا شونده شخصی دیگر تنها می‌تواند از دوقلوهای همسان که دارای ژنتیکی مشابه پیوند زده شود.

به‌طورکلی، پزشکان معتقدند که موهای پیوندی از شخص دیگری پاسخگویی به پیوند‌ پوست سر را رد خواهد کرد. دانشمندان در حال حاضر در حال تحقیق بر روی روش‌هایی برای پیوند مو از فردی به فرد دیگر بدون پس زدگی هستند. انواع کاشت مو به به‌طور مدرنی هستند که درصد موفقیت بالایی دارند و بیماران به نتایج طبیعی می‌رسند.

در مقایسه با سایر روش‌های کاشت مو بدون جراحی این شش روش درصورتی‌که گزینه مناسبی برای کاشت مو باشد مطلوب‌ترین راه‌حل برای نتیجه نهایی هستند. همان‌طور که گفته شد، وقتی انواع روش‌های کاشت مو را با یکدیگر مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تمامی انواع کاشت مو دارای عواملی هستند که آنها را از یکدیگر بهتر می‌کند. اگر پیشنهاد بهترین مرکز کاشت مو در تهران را می‌خواهید روش کاشت مو FUT نتایج بهتری برای پیوند مو ایجاد می‌کند و ارزان‌تر است، اما زخم‌های بیشتری جز عوارض کاشت مو دارد ولی روند بهبودی راحت‌تر پیش می‌رود.

ادامه مطلب  چگونه با ۱۱ عوارض کاشت مو در سال ۱۴۰۲ مقابله کنیم؟

انواع روش‌های کاشت مو

انواع کاشت مو حتی اگر هیچ مزیت پزشکی نداشته باشد، ولی ممکن است به شما کمک کند در مورد ظاهر خود اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید. اگر نسبت به خط رویش مو خود آگاهی کامل دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم تمامی انواع کاشت مو را با دقت مطالعه بفرمایید. کاشت مو بدون جراحی به‌طورکلی برای افرادی که مبتلا به طاسی هستند بهترین کار را انجام می‌دهد. تمامی روش‌های زیر در بهترین مرکز کاشت مو تهران یعنی ( کلینیک ماه زر ) قابل ارائه به شما است، تنها کافی است که این مطلب را با دقت بخوانید.

شما عزیزان می‌توانید برای انجام انواع کاشت مو و دریافت مشاوره بیشتر با تکمیل فرم زیر از مشاورین ما در معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب راهنمایی بگیرید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    روش FUT از انواع کاشت مو

    استخراج مو با روش FUT بیشترین بازده پاسخگوی را برای مو تولید می‌کند، بنابراین اگر به دنبال روشی هستید که پوشش بیشتری دارد این روش FUT ممکن است برای شما مناسب‌تر باشد. با توجه به مراحل طولانی انواع کاشت مو هزینه‌ها بسیار زیاد هستند، اما یکی از مزیت‌های روش‌ FUT این است که ارزان‌تر از سایر روش‌های کاشت مو است. FUT یک روش بدون درد با بهبودی ساده است. نتایج طبیعی طولانی مدت FUT خود را در مرور زمان نشان می‌دهد و در صورت نیاز به اقدامات بیشتر برای پیوند مو، جای زخم کمتری در پایان کار به وجود می‌آورد.

    روش FIT از انواع کاشت موانواع کاشت مو

    در این روش FIT واحدهای فولیکولی به‌طور جداگانه از کرانه مو استخراج شده و در سمت مورد نیاز کاشته می‌شود. بیشتر در موارد خاص از روش FIT استفاده می‌شود. زیرا، در این روش کاشت مو بدون جراحی انجام می‌شود و امکان اسکار خطی وجود ندارد، همچنین این روش برای کسانی که دارای پوست سر سفت و غیر قابل انعطاف هستند بیشترین کارایی را دارد. FIT همان‌طور که گفته‌ایم نیازی به جراحی ندارد و تعداد زیادی فولیکول مو را نمی‌توان در یک جلسه به قسمت جلوی سر منتقل کرد.

    مدت زمان جراحی در FIT بیشتر است و به جلسات بیشتری نیاز دارد. اما بزرگترین عوارض کاشت مو که در روش FIT دیده می‌شود این است که بیشترین آسیب را در منطقه برداشت در واحدهای مو چیزی حدود 10 تا 50 درصد دارد، که کاملاً به نوع پوست، درشتی مو و نوع مو بستگی خواهد داشت. (در موهای مجعد و موج دار آسیب بیشتری به ریشه وارد می‌شود).

    کاشت مو به روش SUT

    کاشت SUT روشی جدید است که در مقایسه با سایر انواع کاشت مو عمل می‌کند. تمام مراحل سپری شده در روش SUT توسط پزشک با دستگاه اتوماتیک انجام می‌شود. در کاشت مو با روش SUT فولیکول‌ها به صورت دستی برداشته نمی‌شوند. فولیکول‌ها توسط دستگاه پانچ لیزری از محل اهدا کننده یا همان بانک مو معمولاً جدا می‌شود، سپس به‌سرعت منجمد شده و درنهایت به مناطق طاس منتقل می‌شود.

    انجماد فولیکول‌ها باعث می‌شود که موها تا زمانی که کاشته نشوند از تخریب آنها جلوگیری ‌شود. در روش SUT متقاضی بیهوش نمی‌شود، بلکه از بی حسی موضعی استفاده می‌شود. این روش کاشت مو بدون جراحی است که در بهترین مرکز کاشت مو تهران انجام می‌شود. به‌طورکلی این روش SUT تقریباً مانند روش FIT است، یعنی فقط فولیکول‌های مو جا به ‌جا می‌شوند.

    روش Micro FIT

    روش کاشت Micro FIT با استفاده از یک میکروسکوپ و یک دستگاه کاشت مو مخصوص، فولیکول مو را به‌طور کامل از ناحیه اهداکننده، در پشت فولیکول مو جدا کرده، سپس آن را به ناحیه گیرنده پیوند می‌زند. نقطه کاشت مو با استفاده از یک مته مینیاتوری سوراخ‌های ریزی به قطر ۶ تا ۹ میلی متر روی پوست سر ایجاد می‌کند. در این روش نیازی به استفاده از تیغه جراحی برای کشیدن فولیکول‌های مو نیست که برخلاف روش‌های سنتی کاشت مو، با مکیدن فولیکول‌های مو را از بافت اطراف مو جدا می‌کند.

    روش BHT

    روش BHT برخلاف سایر انواع کاشت مو کارایی دارد. این روش این‌گونه عمل می‌کند که به‌جای استفاده از فولیکول‌های پشت سر از موهای بدن جهت کاشت استفاده می‌شود. گاهی ناحیه اهداکننده در پوست سر برای پوشاندن آلوپسی کافی نیست. موهای قفسه سینه، شکم یا ریش بیشترین استفاده را در این مرحله را دارند و همان‌طور که قبلاً ذکر شد برای پر کردن نواحی پوست سر مفید است.

    این نوع روش کاشت مو یک تجربه جدید در انواع کاشت مو در جهان است که بسیاری از افراد نتیجه مثبتی دریافت کرده‌اند. به BHT (کاشت موی بدن) و به BHHT( کاشت موی بدن به سر ) می‌گویند. پیوند مو با استفاده از همان روش FUE یعنی استخراج واحد فولیکولی انجام می‌شود. بنابراین، این روش نیز بدون بخیه است و جز انواع کاشت مو بدون جراحی محسوب می‌شود.

    روش HRT

    تنها و اولین روش استاندارد ترمیم مو در دنیا، ترمیم مو به روش HRT است. پس از معرفی و اثبات علمی این روش در بسیاری از کلینیک‌های مو راه اندازی شده است. در روش HRT بدون نیاز به بانک مو فرد با استفاده از الیاف مو بر اساس رنگ مو، نوع مو، مدل مو و موارد دیگر برای شما انتخاب می‌شود. یکی از نگرانی مشتریان و افرادی که نمی‌توانند مو را پیوند بزنند و تمایل به ترمیم مو دارند این است که خط رشد و کالواریای ترمیم مو چگونه دیده می‌شود.

    در این روش پزشک باید مطمئن شود که رشد لاین و کالواریا در این روش بسیار طبیعی است و تمام مراحل در یک جلسه انجام می‌شود. روش HRT کاملاً غیر منطبق و بدون مرجع بعدی که عموماً با استفاده از یک لایه انجام می‌شود شبیه‌سازی‌شده از پوست انسان روی پوست سر شما است.

    انواع کاشت مو

    جمع بندی

    بسیاری از مردان و زنان وجود دارند که به‌سادگی نمی‌خواهند تحت جراحی مو قرار بگیرند. روش کاشت مو با جراحی را به دلایل شخصی یا اینکه آنها کاندیدای خوبی از نظر پزشکی نیستند، جایگزین رویه‌هایی مثل کاشت مو بدون جراحی می‌کنند. این جایگزین کاشت مو سیستم‌های مو، یونیت‌های مو که انواع یک سیستم جایگزینی مو هستند را تحت تأثیر قرار می‌دهد و می‌توان آنها را در ابعاد کوچک، متوسط، بزرگ و فوق‌العاده بزرگ ساخت.

    به‌طورکلی تمامی روش‌های کاشت مو بر اساس اندازه سر فرد طراحی شده است و روش انتخابی با مشاوره پزشک تائید می‌شود. کاشت مو بدون جراحی محبوب‌تر از آن چیزی است که بسیاری از ستاره‌های سینما و افراد مشهور از این سیستم مو استفاده می‌کنند.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (2 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام
      ممنون از اطلاعات خوبتون … این ژل لب ماندگاری خوبی داره ؟ و اینکه بدون درده ؟ هزینه تزریق ژل لب نورامیس رو هم میتونم بدونم؟

    2. سلام
      این تتو ها بعد از اینکه پاک شدن عوارض ندارن؟

    3. ایا مو های که در اثر خود ارضایی ریخته و اسیب دیده اند با ترک آن به حالت عادی برمیگردند و دوباره شروع به رشد میکنند؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله انواع کاشت مو که قبل از عمل باید بدانید!

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه