۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

بررسی انواع ابروهای کاشته شده

انواع کاشت ابرو

انواع کاشت ابرو

انواع ابروهای کاشته شده چه مدل‌های هستند؟ در سال‌های اخیر، روند کاشتن ابرو به گونه‌ای است که زنان جوان و میانسال به طور فزاینده‌ای تمایل دارند ابروهای متراکم و جوان‌تری به دست آورند. در برخی موارد ضخیم شدن ابروهای نازک طبیعی چیزی است که لازم است. در موارد دیگر که حذف موهای زائد در نهایت منجر به نازک شدن دائمی ابروها شده است، ترمیم جزئی یا کامل ابروهای از دست رفته ضروری است. این مقاله دیدگاهی جامع درباره انواع کاشت ابرو به شما ارائه می‌دهد.

بررسی انواع مدلهای کاشت ابرو در تهران

ابروها ویژگی بسیار مهم و برجسته صورت را تشکیل می‌دهند. با افزایش اطلاعات، انواع کاشت ابرو به یک روش محبوب تبدیل شده است. با این حال، اگرچه ناحیه کوچکی است، اما نیاز به دقت و دانش زیادی در مورد آناتومی، طراحی ابرو، کشیدن و روش کاشت ابرو دارد. ابروها برجسته‌ترین ویژگی صورت هستند و باعث ایجاد یک خط اصلی در چهره م‌ شوند. این نقطه مرجعی است که تمام زوایا و خطوط دیگر صورت به سمت آن تنظیم می شود.

انواع روش‌های کشت ابرو در ایران

ابروها نوعی چارچوب چشم محسوب می‌شوند که تأثیر زیادی بر حالات چهره و بیان احساسات فرد دارند. از دست دادن ابروها می‌تواند نتیجه بسیاری از دلایلی مانندی بیماری‌ها، کندن مکرر و … باشد، اما هرگز دلیل افزایش سن را فراموش نکنید. زیرا، با بالا رفتن سن تمایل گرافت‌های مو به نازک شدن و ریزش ابرو بیشتر است. بسیاری افراد نیز هستند که به طور مادرزادی بدون ابرو به دنیا می‌آیند و انواع کاشت ابرو بدون جراحی در مقایسه با سایر روش‌های موقت ابرو دارای ویژگی‌های بسیاری است.

روند کاشت ابرو کاملاً شبیه کاشت مو است با این روابط که فولیکول‌های کاشت ابرو بسیار کمتر از فولیکول‌های مو هستند. در حال حاضر در ایران راه‌کارهای زیادی برای کاشت ابرو از سمت مراکز کاشت ابرو پیشنهاد می‌شود ولی مهم است که با مشورت پزشک و تحقیقات کافی خود در مورد آن اطلاعات کافی به دست آورید، سپس یکی از روش‌های زیر را جهت کاشت ابرو انتخاب کنید.

به دلیل اطلاعات رو به رشد و نتایج برجسته، ترمیم ابرو به یک روش بسیار محبوب تبدیل شده است. در حال حاضر امکان انجام انواع مدلهای کاشت ابرو با کیفیت بالا وجود دارد که نتایج رضایت بخشی و نتایج خوشایند برای بیماران با انتظارات واقع بینانه فراهم می‌سازد. ابروها ممکن است به دلایل مختلف از بین رفته یا نازک شده باشند. تا حد زیادی شایع‌ترین دلیل کندن آنها با موچین، یا به دلیل ضربه، جراحی، آلوپسی، خالکوبی، سوختگی و غیره است.

در بهترین مرکز کاشت ابرو فولیکول‌های ابروها را از ناحیه‌ای انتخاب می‌کنند که بیشترین شباهت را از نظر شکل، ضخامت، جهت رشد و رنگ ابروهای موجود داشته باشد. لازم است که فقط فولیکول‌های مو را جداگانه گرفته شود و آنها را تا حد امکان موازی با پوست قرار داده شود. در هنگام کاشت ابرو بسته به محل قرارگیری ابروها، به جهت و طراحی انتخابی بیمار توجه می‌شود و بر اساس آن کار کاشت ابرو بر اساس یکی از سه روش زیر انجام می‌گیرد.

  • کاشت ابرو به روش FUE
  • کاشت ابرو به روش FUT
  • کاشت ابرو به روش SUT

 

مشـاوره ۲۴ ساعته کاشت ابرو

09127300790

 

انواع کاشت ابرو براساس نوع برداشت فولیکول‎ها عبارتند از:

بررسی انواع ابروهای کاشته شده را می‌توان از دیدگاه‌ها و جهات مختلفی مورد بررسی قرار داد. ما در این قسمت از مقاله قصد بررسی انواع مدلهای کاشت ابرو به واسطه روش کاشت را داریم. میکروگرافت، fue، fit و کاشت ابرو به روش fut از بارز ترین مدلهای کاشت ابرو در کلینیک ماه زر، بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران، می‌باشند.

  • کاشت ابرو به روش میکروگرافت

در میان انواع مدل های کاشت ابرو، کاشت ابرو به روش میکروگرافت یا پیوند فولیکولی یک تکنیک زیبایی شناختی برای پر کردن مجدد ابروی شما است که ممکن است به دلایلی دچار ریزش و خالی شده باشد. در این روش کاشت ابرو با استفاده از تارهای موی خود بیمار برای نتیجه طبیعی تر، تحت بی حسی موضعی انجام می شود. مزیت اصلی این درمان این است که کمترین جای زخم وجود دارد و دوره ریکاوری بسیار کوتاه مدت است و ظرف چند روز، کبودی و تورم از بین می رود.

اظلاعات تکمیلی درباره این روش را مطالعه کنید: کاشت ابرو به روش میکروگرافت

این یک جراحی میکروسکوپی و بسیار ساده است و مدت زمان عمل بسیار کوتاه است. در این روش، تکنیک‌های مختلفی برای کاشتن ابرو وجود دارد، اما این تکنیک‌ها شامل استخراج فولیکول‌های مو از مناطق پرپشت برای پیوند آن‌ها در ناحیه‌ای است که به موهای بیشتری نیاز دارد و ظاهری متراکم و طبیعی به دست می‌آورد. تکنیک های اصلی در انواع مدلهای کاشت ابرو که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • کاشت ابرو به روش FUE

در میان انواع ابروهای کاشته شده، تکنیک استخراج واحد فولیکولی ( FUE ) به محبوب‌ترین تکنیک تبدیل شده است. کاشت ابرو FUE برای درمان مردان و زنان در هر سنی مورد استفاده قرار گیرد، اگرچه اکثر ترمیم های ابرو مربوط به زنان ۳۰ الی ۵۰ ساله است. کاشت ابرو با تکنیک FUE روش انتخابی در این موارد است. این روش کم تهاجمی را می توان با میکروابزارها به منظور جلوگیری از برداشتن بافت و متعاقب آن زخم شدن پوست انجام داد. در میان انواع کاشت ابرو، FUE  مناسب ترین روش است زیرا عملا بدون درد است و هیچ گونه اثر یا اسکار خطی بر جای نمی گذارد. موهای جدید بلافاصله پس از اتمام جلسه کاشت شروع به ظاهر شدن می کنند و نتایج نهایی به لطف خون رسانی غنی ناحیه نسبتا زود، در عرض 4 الی 6 ماه ظاهر می شود. رشد موهای جدید حتی تا 12 ماه پس از کاشت ابرو ادامه دارد.

روش کاشت ابرو FUE همانند روش کاشت مو است. برای دستیابی به حداکثر تراکم ابروها، اغلب لازم است این روش تکرار شود. از آنجایی که موهای ابرو از پوست سر کاشته می شوند، پس از رشد آنها باید کوتاه شوند تا طول ابروهای موجود حفظ شود. هدف از این روش حفظ ظاهر طبیعی، ضخیم شدن و حفظ خطوط طبیعی و جهت رشد مو است. برخلاف موهای سر که بیشتر در یک جهت رشد می کنند، ابروها در ناحیه بسیار کوچکتر در چندین جهت مختلف رشد می کنند. موهای سر معمولاً با زاویه 45 درجه رشد می کنند در حالی که موهای ابرو به دنبال سطح پوست رشد می کنند. موهای ابرو از فولیکول‌های منفرد رشد می‌کنند، نه به‌عنوان موهای روی سر در واحدهای فولیکولی حاوی 1 تا 4 تار مو. مرحله آناژن (مرحله رشد) که روی پوست سر تا هفت سال طول می کشد، در ابروها تنها 4 ماه طول می کشد.

ادامه مطلب  معایب کاشت ابرو به روش FUE
  • کاشت ابرو به روش FUT

در کاشت ابرو به روش FUT، یک نوار نازک از پوست پشت سر فرد و بیشتر از پشت گوش برداشته می شود. بعد از آن، فولیکول های برداشته شده در نواحی مورد نظر ابرو کاشته می شوند. در این روش تعداد زیادی فولیکول در یک جلسه کاشته می شود. کاشت ابرو FUT نسبت به سایر انواع کاشت ابرو، موثرتر است. به طور کلی کاشت ابرو به روش fut بهتر و استانداردتر است. کاشت ابرو به روش FUT طبیعی تر و دارای تراکم مو بیشتر و خواب بهتر مو است. در این روش تارهای موی بلند انتخاب می شوند. پس از پایان کاشت مو، فولیکول‌های مو تارهای بلندی دارند که شبیه ابروهای اصلی و نهایی فرد است.

در روش کاشت ابرو FUT ریزش مو کم است و بیش از ۸۰ الی ۹۰ درصد موهای برداشته شده لازم است در آینده رشد کنند. کاشت ابرو FUT، روشی کلاسیک در کاشت مو است که توصیه می‌شود توسط پزشکان مجرب و متخصصان کاشت مو انجام شود تا بهترین نتیجه و کمترین آسیب را داشته باشید.

ادامه مطلب  عوارض کاشت ابرو به روش FUT
  • کاشت ابرو به روش FIT

از بهترین و جدیدترین انواع مدلهای کاشت ابرو ، روش FIT است که ابتدا فولیکول‌ها با پانچ‌های کوچک به صورت دستی استخراج می شوند و در شیارهای کوچک در ابرو کاشته می‌شوند. این روش به دلیل عدم نیاز به تراشیدن مو، به طور ویژه در بانوان مورد استقبال قرار می‌گیرد. این متد خاص در میان انواع مدلهای کاشت ابرو به افراد کمک می‌کند تا نیازی به تراشیدن موهای خود نداشته باشند و ظاهر طبیعی صورت خود را دستخوش تغییر نکنند. در این روش نیز از ناحیه پشت گوش به عنوان بانک مو در کاشت ابرو استفاده می‌شود.

  • کاشت ابرو به روش SUT

در روش SUT که به روزترین روش کاشت ابرو در جهان است، نیازی به تیغ جراحی و بیهوشی نیست و اثری از اسکار و بریدگی وجود ندارد و عارضه ای نیز در پی نخواهد داشت. در این روش کاشت ابرو از دستگاه‌های تمام اتوماتیک زیر نظر متخصصان مجرب استفاده می شود و مقدار قابل توجهی از تارهای ابرو برداشت و کاشت می شوند. با استفاده از این تکنیک جدید، شما ابرویی بسیار طبیعی با تراکم بالا را خواهید دید، به حدی که هیچ کس قادر نیست کاشت موی طبیعی شما را تشخیص دهد. در کاشت ابرو به روش sut، نیازی به تکرار جلسات نیست و زمان زیادی برای برداشتن مو و کاشت صرف نمی شود و بیمار خسته نخواهد شد. از مزایای این تکنیک می توان به طبیعی بودن پوشش رشد، مهندسی آن توسط تیم مجرب کاشت مو، تراکم بالای مو در این روش، انجام آن در یک جلسه و مشاهده ابروهای کاشته شده پس از کاشت  تارهای ابروی طبیعی به طول یک سانتی متر اشاره کرد. در روش کاشت ابرو SUT همچنین میزان از دست رفتن فولیکول ها به صفر می رسد.

انواع مدل طبیعی و مصنوعی کاشت ابرو

در این بخش قصد داریم تا انواع مدل‌های کاشت ابرو را بر اساس طبیعی بودن و غیر طبیعی بودن نیز بررسی کنیم. پیش از این باید بگوئیم که کاشت مصنوعی کاملا غیر اصولی می‌باشد. بنابراین حتما باید از کاشت طبیعی استفاده کنید.

  • مدل کاشت ابرو با مواد مصنوعی

در این روش، ابروها با استفاده از مواد مصنوعی نظیر پروتزها و پیکره‌های مخصوص به این منظور کاشته می‌شوند. این روش از نظر هزینه اولیه معمولاً ارزان‌تر از مدل طبیعی است و به صورت سریع‌تری قابل اجرا است. با این حال، مدل کاشت ابرو با مواد مصنوعی به طور طبیعی نیز به نظر نمی‌آید و در برخی موارد می‌تواند ظاهر غیرطبیعی داشته باشد.

  • مدل کاشت ابرو با مواد طبیعی

در این روش، ابروها از مواد طبیعی نظیر موهای دیگر بدن یا موهای ابروهای دیگر فرد استفاده می‌شود. این روش به نظر طبیعی‌تر می‌آید و در بلند مدت پایداری بیشتری دارد. اما، هزینه اولیه برای این روش معمولاً بیشتر است و ممکن است نیاز به مراقبت و تعمیرات بیشتری داشته باشد.

ادامه مطلب  لیفت ابرو با صابون در منزل

کدام نوع کاشت ابرو مناسب تر است؟

به روزترین روش در بین انواع کاشت ابرو امروزه روش FUE است. اکثر کلینیک‌ها و متخصصان این روش را ترجیح داده و رایج ترین روش است. روش FUE شانس موفقیت بیشتری نسبت به سایر انواع کاشت ابرو دارد و روشی مناسب برای تنظیم زاویه است. با این حال، در این روش ممکن است تکنیک‌های مختلفی توسط هر پزشک اعمال ‌شود. کاشت ابرو با روش FUE برای پیوند فولیکول‌های موها در نواحی مختلف به بخش ابرو می‌رسد، که به عنوان دائمی‌ترین و طبیعی‌ترین روش موثر در فرم‌دهی ابرو پذیرفته شده است. به همین دلیل است که گاهی اوقات بازیابی آنها ضروری است.

ادامه مطلب  چرا بعد از کاشت ابرو نباید سیگار کشید؟

دو روشی که بیشترین طرفدار را دارد جهت حل مشکلات زیبایی‌شناسی ابرو یا بالا بردن عملکرد موهای طبیعی شما قابل استفاده است. کاشت ابرو با استفاده از روش‌های انتقال واحد فولیکولی ( FUT ) یا استخراج واحد فولیکولی ( FUE ) از پشت سر برداشته می‌شوند. در بخش بانک مو شما هرگز شکاف یا نواحی طاسی را تجربه نخواهید کرد و پس از برداشت موها تفاوت محسوسی به وجود نخواهد آمد‌‌، اما موهای برداشته شده به دقت کوتاه می‌شوند و به ظرافت در ناحیه ابرو قرار می‌گیرند. همانطور که گفتیم، ابروها چندین عملکرد اساسی را انجام می دهند:

  • ابروها برای محافظت از چشم مهم هستند.
  • ابروها از عفونت جلوگیری می‌کنند.
  • ابروها باعث جلوگیری از برخورد مستقیم اشعه بر چشم در برابر نور خورشید می‌شوند.
  • ابروها با ارائه اطلاعاتی در مورد وضعیت ذهنی خود ( شادی، غم، عصبانیت و … ) مانند یکی از بخش‌های زبان بدن هستند.
  • ابروها بخش مهمی از زیبایی‌شناسی چهره ما هستند.

بهترین مدلهای کاشت ابرو در کلینیک ماه زر

کاشت ابرو روشی است که در آن جراح زیبایی یک پیوند مو ( پلاگ ) می‌گیرد. جراح پیوند را با مو و ریشه آن ( فولیکول ) می گیرد و به ناحیه ابرو منتقل می کند. پیوندها معمولا از پشت گردن یا ناحیه اطراف گوش برداشته می‌شود. پس از برداشتن گرافت‌های مو، آنها را تا یک ساعت در یک ظرف نگهداری با محلول نمک سرد قرار می‌دهند تا اینکه توسط جراح در ابروهای شما کاشته شوند.

کاشت ابرو معمولا با بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، بنابراین در طول عمل چیزی احساس نمی‌کنید. پس از انجام عمل، ناحیه باز می ماند و پوسته ای در اطراف فولیکول های تازه پیوند شده شروع به تشکیل می شود. این پوسته ها بخشی طبیعی از روند بهبود هستند و باید پس از چند روز از بین بروند. در انواع کاشت ابرو ممکن است تا پنج روز کبودی و تورم خفیف در این ناحیه وجود داشته باشد. معمولا پزشک پماد، داروهای مسکن، آنتی‌بیوتیک‌ها و استروئیدها را برای مصرف خوراکی تا پنج روز پس از جراحی تجویز می‌کند. پس از کاشت اولیه، انواع ابروهای کاشته شده می‌ریزند. این طبیعی است. رشد مجدد مو در ناحیه باید حدود ۳ ماه پس از جراحی شما شروع شود. اگر موها آنطور که باید متراکم نیستند، ممکن است تاثیر کاشت را ۹ ماه پس از عمل جراحی احساس کنید. این بستگی به انواع کاشت ابرو، بدن و ژنتیک هر فرد دارد و لازم است در این باره با پزشک خود صحبت کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    سوالات متداول

    • چقدر طول می‌کشد تا ابروهای کاشته شده جا به جا شوند؟

    بله، ابروهای کاشته شده پس از یک تا دو هفته شروع به جا به جا شدن می‌کنند.

    • آیا کاشت ابرو باعث آسیب به موهای طبیعی می‌شود؟

    خیر، کاشت ابرو معمولاً به موهای طبیعی آسیبی وارد نمی‌کند.

    • آیا می‌توان ابروهای کاشته شده را رنگ کرد؟

    بله، می‌توان ابروهای کاشته شده را به رنگ مورد نظر رنگ کرد، اما این کار باید توسط متخصصان با تجربه انجام شود.

    • آیا کاشت ابرو مناسب برای همه افراد است؟

    بله، کاشت ابرو به طور کلی برای افرادی که به دنبال بهبود ظاهر چهره و افزایش زیبایی هستند، مناسب است، اما در برخی موارد ممکن است مشاوره با متخصصین لازم باشد.

    • آیا نیاز به تجدید کاشت ابرو وجود دارد؟

    بله، ابروهای کاشته شده پس از مدتی نیاز به تجدید کاشت دارند، اما این مدت معمولاً بسته به نوع روش کاشت و شرایط فردی متغیر است.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    12 پاسخ

      1. با سلام؛ هزینه کاشت ابرو بسته به میزان موی کاشت شده و روش مشخص شده برای شما دارد. برای این منظور با ما تماس بگیرید.

    1. سلام و عرض خسته نباشید
      ممنون از مقاله جامعتون
      فقط یک سوال دارم من ابرو هام خیلی ایراد داره. در چند جلسه میشه ابرو هام رو کاشت و ترمیم کرد ؟
      به نظرتون در یک جلسه امکان پذیره ؟
      باتشکر از شما

      1. با سلام. شعار ما در مرکز کاشت ابرو ماه زر کاشت در یک جلسه است. بله می‌توانید کاشت در یک جلسه انجام دهید.

    2. سلام وقت بخیر
      یکی از بهترین ویژگی های کلینیک محیط پاکیزه و بهداشتی ای بود که نسیت به بقیه کلینیک هایی که رفتم واقعا تفاوت زیادی داشت.

      1. با سلام؛ به عنوان یک کلینیک زیبایی سلامتی شما در اولویت ما می‌باشد.

    3. شما برای تقویت ابروی کاشته شده چی پیشنهاد میکنید؟

      1. با سلام بهترین راه استفاده از مزوتراپی و داروهای تقویتی توصیه شده توسط پزشک است.

    4. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

      1. سلام. بله در صورتی که کاندید باشید می‌توانید کاشت انجام دهید.

      1. با سلام؛ هزینه کاشت ابرو بسته به میزان موی کاشت شده و روش مشخص شده برای شما دارد. برای این منظور با ما تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله بررسی انواع ابروهای کاشته شده

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه