۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

۱۰ کاری که باید قبل از کاشت مو انجام بدهیم

قبل از کاشت مو چه کنیم؟

قبل از کاشت مو چه کنیم؟

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دچار ریزش مو هستی و یا اینکه به دلیل ریزش موی طولانی مدت موهای خود را از دست داده اید باید بگوییم کاشت مو بدون جراحی به عنوان بهترین گزینه برای شما می‌باشد چرا که با توجه به آمارهای اخیر این عمل زیبایی فوق العاده توانسته است مشکلات ناشی از ریزش مو را برای همیشه رفع کند و همچنین دارای مزیت های خیلی زیادی می‌باشد و علاوه بر اینکه مزایای خیلی زیادی دارد هیچ آثار زیان باری ندارد به همین دلیل است که اولین توصیه پزشکان به افراد استفاده از کاشت مو برای زیبا سازی و پرپشت کردن موهای افراد می باشد اما مسئله‌ای که باید به آن توجه کنید این است که کاشت مو نیز مانند هر عمل دیگری نیاز است که قبل از آن به یک سری نکات توجه داشته باشید و برخی از کارها را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۰ کاری که باید قبل از کاشت مو انجام دهید برای شما ارائه دهیم.

قبل از کاشت مو چه باید کرد؟

قبل از کاشت مو، مراقبت‌های خاصی از موها و پوست سر باید انجام شود تا فرآیند کاشت مو به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و نتایج دلخواه حاصل شود. مواردی که قبل از کاشت مو در حالت کلی باید به آن توجه کرد به شرح زیر است.

یک) توجه به تخصص و مهارت پزشک متخصص

یکی از اصلی‌ترین کارهایی که قبل از کاشت مو باید انجام دهید توجه به تخصص و مهارت پزشکی می‌باشد که قرار است برای شما کاشت مو را انجام دهد چرا که اگر پزشک شما در این زمینه مهارت کافی نداشته باشد نتایج بدی ایجاد خواهد شد برای مثال اگر پزشک شما علم کافی در زمینه کاشت مو نداشته باشد ممکن است علاوه بر اینکه توانایی تشخیص روش مناسب برای موهای شما را ندارد به پیاز و فولیکول موی شما آسیب وارد کند. ما در کلینیک کاشت مو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب تهران، ماهرترین پزشکان را گرد هم آورده‌ایم. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

مشاوره کاشت ابرو

09127300790

دو) انتخاب روش مناسب

یکی دیگر از کارهایی که لازم است قبل از کاشت مو انجام دهید انتخاب روش درست می‌باشد به این معنی که شما باید با توجه به نوع موی خودتان و همچنین مقدار ریزشی که برایتان اتفاق افتاده است روش مناسب را انتخاب کنید چرا که کاشت مو دارای روش‌های متفاوتی بوده و باید با توجه به شرایطی که دارید روش بهترین را انتخاب کنید برای مثال اگر شما دارای گرافت‌های کافی برای کاشت مو نمی‌باشید بهتر است از روش با بایوگرافت استفاده کنید چرا که در این روش از سلول‌های بنیادی و زایا استفاده می‌شود و نیازی به برداشت مو نمی‌باشد همچنین با توجه به ناحیه هایی که دچار ریزش شده است باید بهترین روش را انتخاب کنید.

در کلینیک ماه زر بهترین روش‌های کاشت مو ارائه می‌گردد. برخی از این روش‌ها به شرح زیر هستند.

ادامه مطلب  مراقبت های بعد از کاشت مو

سه) انتخاب کلینیک

بهترین مرکز کاشت مو که شما می‌خواهید در آن کاشت مو را انجام دهید دارای اهمیت بالایی می باشد چرا که اگر کلینیک شما مناسب نباشد ممکن است مشکلاتی مانند عفونت های پوستی/ نتایج نامطلوب/ ریزش مجدد و غیره مشاهده نمایید پس بهتر است قبل از آنکه بخواهید کاشت مو را انجام دهید در انتخاب کلینیک تان دقت کافی داشته باشید.

چهار) تشخیص جنس موهایتان

از دیگر کارهایی که لازم است قبل از کاشت مو انجام دهید تشخیص جنس موهایتان می باشد چرا که همه افراد دارای یک نوع جنس مو نبوده و موی افراد دارای جنس های مختلف می باشد برای مثال عده‌ای از افراد دارای موهای چرب بوده و عده ای  دارای موهای خشک می باشند و باید پزشک متخصص شما قبل از آنکه بخواهد کاشت را برای شما انجام دهد نوع موهایتان را تشخیص دهد تا بتواند روش مناسب با آن را انتخاب کند

پنج) عدم استفاده از سیگار و الکل

همانطور که می دانید سیگار و الکل در هر حال برای افراد آسیب زا بوده و می تواند مشکلات جدی برای افراد ایجاد کند یکی از مشکلات بسیار زیادی که این دو برای افراد ایجاد می کند ریزش موی زیاد می باشد و همچنین به پوست افراد آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند به همین دلیل است که توصیه می‌شود قبل از اینکه افراد بخواهند کاشت مو را انجام دهند اگر از این دو استفاده می‌کنند آن را متوقف کرده و از آن استفاده نکنند تا نتایج بهتری را مشاهده نمایند.

عدم استفاده از سیگار و الکل به مدت معین پیش از کاشت مو، فرصتی فراهم می‌کند تا بدن بهبودهای لازم را ایجاد کند. این اقدامات از تحریک‌های منفی برای رشد مو جلوگیری می‌کنند و نتایج مثبت‌تری از فرآیند کاشت مو را به دنبال دارند. به علاوه، از انجام تمرینات و اخذ رژیم غذایی حاوی ویتامین و مواد معدنی مفید نیز پیش از کاشت مو بهره‌مند شوید. این تدابیر همگام با یک زندگی سالم، نتایج بهتر و ماندگارتری از کاشت مو را تضمین می‌کنند. در رابطیه با کشیدن سیگار می توانید مطلب ” چرا بعد از کاشت مو نباید سیگار کشید ” را نیز مطالعه کنید.

شش) تشخیص نوع ریزش

همانطور که می دانید همه افراد دچار ریزش های یکسانی نمی شوند و برای افراد ریزش‌های متفاوتی اتفاق می‌افتد برای مثال عده‌ای از افراد تمام موهای خود را از دست داده و به عبارت دیگر دچار کچلی کامل می‌شوند اما عده‌ای از افراد در برخی از نواحی سر دچار ریزش میشوند و تمام موی سر آنها ریختن نمی شود همچنین نوعی از از ریزش مو وجود دارد که در اصطلاح به آن ریزش سکه‌ای گفته می‌شود و غیره به همین دلیل است که افراد بهتر است قبل از آنکه بخواهند از روش‌های کاشت مو استفاده کند نوع ریزش را تشخیص داده تا بتواند روش مناسبتری انتخاب نماید.

بیشتر بخوانید درباره: علت ریزش مو

هفت) مطالعه در مورد مراقبت‌های بعد از عمل

هنگامی که شما می‌خواهید کاشت مو را انجام دهید به شما توصیه می‌شود قبل از آنکه بخواهید آن را انجام دهید حتما در مورد مراقبت‌هایی که لازم است بعد از عمل انجام دهید مطالعه کافی داشته باشید چراکه اگر اطلاعات کافی در مورد این مسئله نداشته باشید ممکن است نتایج مطلوبی مشاهده ننمایید برای مثال لازم است شما بعد از آنکه کاشت مو را انجام  دادید تا چندین ساعت محل کاشت را شستشو ندهید و یا در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و اگر شما این نکات را ندانید و مطالعه کافی قبل از عمل در رابطه با آن‌ها نداشته باشید ممکن است آسیب‌های زیادی به شما وارد شود.

ادامه مطلب  چرا بعد از کاشت مو صورت ورم میکند؟

هشت) عدم استفاده از داروهای شیمیاییکاشت مو قبل و بعد

یکی از نکات بسیار ضروری که باید قبل از کاشت مو به آن توجه داشته باشید این است که لازم است از برخی از دارو های شیمیایی و مضر اجتناب کنید چرا که برخی از داروها همانند کورتون دارای عوارض کاشت مو بسیار زیادی می باشند که پزشکان به افراد توصیه می‌کنند که چندین ماه قبل از انجام کاشت مو از مصرف این داروها اجتناب کرده یا اگر در حین مصرف می باشند این داروها را قطع کنند پس حتما این نکته را جدی گرفته و قبل از انجام کاشت مو با پزشک متخصصتان که تجربه و مهارت کافی در این زمینه دارد مشورت کنید تا در صورت لزوم این داروها را استفاده نکرده و اگر نیاز است از داروهای جایگزین استفاده کنید.

نه) آزمایش و بررسی

بهتر است قبل از آن که می‌خواهید کاشت مو را انجام دهید به دستور پزشک متخصصتان برخی از آزمایش های لازم را انجام داده تا اگر مشکلی وجود دارد آن مشکل را حل کنید.

ده) رفع مشکلات

در نهایت هنگامی که شما آزمایشات لازم را انجام دادید در صورتی که مشکلی مشاهده نمودید ابتدا آن مشکل را حل نمایید و سپس کاشت مو را انجام دهید چرا که اگر شما مشکل را حل نکرده و کاشت مو را انجام دهید ممکن است اصلاً نتیجه ای که می خواهید مشاهده ننمایید.

جهت دریافت مشاوره بیشتر می توانید با مشاورین ما در معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب در ارتباط باشید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    اولین نفر باشید که به این مقاله امتیاز می دهید .

    10 پاسخ

    1. آزمایشات مربوط به کاشت مو رو دقیق توضیح دادین ممنون اط اطلاعاتی که به اشتراک گذاشتین

      1. خوشحالیم که توانستیم اطلاعات مفید در اختیار شما بزاریم.

    2. بهترین شهر برای کاشت مو به نظرم تهران هست.. همه امکانات تو این شهره همکار من بنده خدا تو شهرمون شیراز کاشت کرد نتیجه نگرفت آخر اومد تهرات کاشت مجدد مو انجام داد

      1. در تهران هم مراکزی هستند که کاشت خوبی ندارند. شما ئیش ما کاشت کردید؟

      1. با سلام. بله تمام مشاوره‌های ما رایگان است. تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ۱۰ کاری که باید قبل از کاشت مو انجام بدهیم

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو کاشت مو میکروگرافت کاشت ابرو در یک جلسه