۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت مو از ریش به سر

کاشت مو از ریش به سر امکان پذیر است؟

کاشت مو از ریش به سر امکان پذیر است؟

کاشت مو از ریش به سر امکان پذیر است؟ این روزها و با توجه به عادات زندگی نادرست و تغذیه ناسالم، مصرف کردن غذاهای فست فود و افزایش استرس و اضطراب در طول روز، باعث شده است که ریزش مو تبدیل به یکی از معضلات بزرگ مردم شود. کنترل ریزش مو با استفاده از شامپو ها و تغذیه مناسب و اصلاح عادات رفتاری، امکان پذیر است ولی گاهی اوقات به خاطر مسائل مختلف مانند ژنتیک و سوانح و تصادف، ممکن است عده زیادی دچار طاسی و ریزش های گسترده مو شوند.

تنها درمان قطعی برای از بین بردن طاسی، کاشت مو است. عمل کاشت در بهترین مرکز کاشت مو در ابتدا تنها به یک روش انجام می‌شد و شاید برای برخی افراد به علت عدم وجود بانک موی مناسب در سر، انجام آن امکان پذیر نبود. ولی با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، روش های مختلفی برای این کار ابداع شد که کاشت مو را برای هر کسی ممکن می‌کند.

کاشت مو از ریش به سر 

در این مقاله، قصد داریم امکان کاشت مو بدون جراحی از ریش به سر و روش‌های این کار را بسنجیم. اگر شما نیز متقاضی کاشت مو و پیوند مو از ریش به سر هستید پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

آیا امکان برداشت مو از ریش و انتقال آن به سر وجود دارد؟

بهترین ناحیه‌ای که می‌توان از آن فولیکول مو را استخراج کرد و به قسمت هایی از سر که دچار طاسی و ریزش شده اند انتقال داد، پشت گوش و پشت سر است. افرادی که در این نواحی بانک موی مناسبی داشته باشند، به هیچ عنوان از بابت امکان کاشت مو نگرانی ندارند و می‌توانند یک پیوند موی موفق داشته باشند. ولی افرادی نیز وجود دارند که در این قسمت ها، بانک موی مناسبی ندارند و دچار ریزش موی شدید شده اند که امکان برداشت مو از پشت سر و کنار گوش برای آن ها وجود ندارد.

انجام عمل کاشت موی اشتباه و عدم تبحر پزشک قبلی در کاشت مو نیز می‌تواند باعث ایجاد چنین حالتی شده باشد. که بانک موی افراد آسیب دیده باشد و کیفیت گرافت های باقی مانده قابل قبول نباشد.

اگر شما نیز جزو این افراد هستید، باید سراغ روش های دیگر کاشت مو بروید. در آن ها مو ها و گرافت ها، از قسمت هایی به جز سر برداشت می‌شوند.

کلینیک‌های مختلف، ممکن است برداشت مو از قسمت های مختلف بدن مانند ریش، سینه‌ها و یا قسمت های دیگر را به شما پیشنهاد کنند. اما کدام یک از این موارد برای شما مناسب تر است؟ معیار‌های مختلفی وجود دارد که بررسی کردن آن ها ثابت می‌کند بانک موی مناسب در بدن شما موجود هست یا نه. در ادامه برخی از آن ها را به شما معرفی کرده ایم:

  • اول از همه، کیفیت گرافت های مو باید مورد بررسی قرار گیرد. فولیکول های موی بانک مو و قسمت های اهدا کننده، باید نسبت به ریزش مقاومت زیادی داشته باشند.
  • تراکم موی قسمت اهدا کننده مو باید قابل قبول باشد. طبیعتا با تراکم زیاد مو ها، نتیجه عمل کاشت مو نیز بهتر و رضایت بخش تر خواهد بود.
  • ویژگی های ظاهری و ساختاری مو های ناحیه اهدا کننده، اهمیت زیادی در انتخاب آن ها دارد. باید متناسب با ناحیه دریافت کننده انتخاب شود.

معمولا، مو‌های قسمت ریش ها، از نظر ساختار، شباهت بیش تری به مو های سر دارند. این مو ها به ریزش حساس نیستند. اگر بنا به تشخیص پزشک متخصص، تراکم ریش ها برای کاشت مو های سر کافی باشد. می‌توان از ریش به عنوان یک بانک موی مناسب برای کاشت مو استفاده کرد.

ادامه مطلب  مزایا کاشت مو به روش fut چیست؟

روش پیوند مو از ریش به سر

برای کاشت مو از ریش به سر باید از روش BHT استفاده شود. این روش، بر پایه روش کاشت مو FIT انجام می‌شود. البته، بنا به تشخیص پزشک ممکن است لازم باشد از روش های SUT یا Micro FIT استفاده کنید.

در این تکنیک‌ها، لازم نیست روی پوست برش و زخم ایجاد شود و نیازی به بخیه نیز نیست. برداشت مو ها از ریش و انتقال آن ها به سر، اگر توسط افراد متبحر و متخصصین انجام شود، معمولا تا ۷۰ درصد با موفقیت همراه خواهد بود.

نحوه کاشت مو از ریش به سر

در این روش کاشت مو نیز، سه مرحله استخراج و برداشت مو ها، آماده سازی آن ها و انتقال به قسمت های دریافت کننده انجام می‌شوند.

در ابتدا، مطابق با سلیقه و درخواست متقاضی، پزشک خط رویش مو را طراحی می‌کند. طراحی خط رویش مو به نحوه درست، باعث می‌شود نتیجه کاشت مو طبیعی تر باشد و حالت مو ها زیبا تر باشد.

پس از طراحی خط رویش مو، مو ها باید از ریش برداشت شوند. در روش FIT، مو ها از ناحیه اهدا کننده فولیکول های مو به صورت جداگانه انجام می‌شود. از پانچ های مینیاتوری برای این کار استفاده می‌شود که باعث می‌شود سوراخ های بسیار ریزی در ناحیه ریش ایجاد می‌شود. و فولیکول های مو با دقت بسیار زیادی با کمک انبر برداشته می‌شوند.

این موضوع باعث می‌شود بانک مو نیز آسیب نبیند و ظاهر ناحیه اهدا کننده مو نیز مطلوب باقی بماند. پس از برداشت مو، نوبت به آماده کردن گرافت ها می‌رسد. این مرحله، حساسیت بسیار زیادی دارد. فولیکول هایی که برداشت شده اند در صورتی که در این مرحله درست نگهداری نشوند ممکن است آسیب ببینند و از بین بروند.

در این مرحله، گرافت‌ها باید به قسمت های کوچک تر تقسیم شوند و مجددا به کمک انبر های میکروسکوپی مخصوص، روی سر سوراخ هایی ایجاد شود. گرافت ها به قسمت های دریافت کننده منتقل شوند.

مزیت های کاشت مو از ریش به سر

  • در این روش، کسانی که بانک موی مناسبی در سر خود ندارند. می‌توانند به تراکم موی دلخواه خود برسند. کسانی که زیاد از بانک مو های سر خود استفاده می‌کنند. ممکن است از ظاهر پشت سر خود رضایت نداشته باشند که چنین مشکلی با پیوند مو از ریش به سر به وجود نمی‌آید.
  • مو های قسمت ریش ها معمولا حالتی ضخیم دارند که این موضوع می‌تواند به پرپشت تر دیده شدن مو های سر کمک کند.
  • در تکنیک کاشت مو از ریش به سر، می‌توان خط رویش را با حالتی بسیار طبیعی و زیبا طراحی کرد.

معایب کاشت مو از ریش به سر

  • تعداد گرافت های مویی که می‌توان از ریش به سر انتقال داد، در بیش ترین حالت ممکن، ۱۰۰۰ عدد است. در حالی که با تکنیک های دیگر کاشت مو می‌توان تعداد بیش تری از گرافت ها را انتقال داد و بنابراین، این روش برای کسانی که طاسی خیلی گسترده ای دارند چندان مناسب نیست.
  • گرافت هایی که از پوست سر برداشته می‌شوند معمولا دارای سه تا چهار تار مو هستند. این در حالی است که گرافت های برداشت شده از ریش معمولا یک تار مو دارند.
  • کاشت مو از ریش به سر، نیازمند تبحر بالاتری نسبت به کاشت مو با تکنیک های دیگر است. علت این موضوع دشورار بودن برداشت مو از صورت است به طوری که به ظاهر ریش ها صدمه ای وارد نشود.

عوارض پیوند ریش به مو

عمل کاشت مو از ریش به سر نیز مانند تمام عمل های دیگر دارای عوارضی است که البته، اکثر این عوارض کاشت مو موقتی هستند و خیلی سریع از بین می‌روند. اگر عمل خود را نزد پزشکی با تخصص زیاد انجام دهید، دچار عوارض بلند مدت نخواهید شد ولی در اثر مراجعه به کلینیک های نامعتبر ممکن است خطرات زیر با عمل کاشت مو از ریش به همراه باشند:

  • کبودی
  • تورم
  • قرمز شدن پوست
  • حساسیت و احساس درد هم در قسمت اهدا کننده مو و هم در قسمت دریافت کننده
  • عفونت
  • زخم و اسکار
  • رشد مو های زیر پوستی

کاشت مو از ریش به سر

بهترین کلیینیک کاشت مو از ریش

سابقه بیش‌تر کلینیک و تبحر کادر پزشکی، باعث می‌شوند احتمال بروز خطرات به حداقل برسد و بتوانید بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. کلینیک ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب، با بیش از ۱۷ سال سابقه در کاشت مو، می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه ممکن را از عمل خود کسب نمایید.

برای تعیین وقت مشاوره حضوری رایگان کاشت مو، تخمین هزینه ها و همچنین بررسی بانک مو، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۲۵۵۵ تماس بگیرید و یا از طریق فرم مشاوره زیر اقدام کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جمع بندی

    طاسی و ریزش مو تبدیل به یکی از معضلات بزرگ مردم شده است. تنها روش قطعی از بین بردن طاسی، کاشت مو است اما خیلی از افراد به خاطر عدم وجود بانک موی مناسب در سر ممکن است نتوانند از روش های معمول کاشت مو استفاده کنند. چنین افرادی، با کمک پزشک متخصص می‌توانند پیوند مو از ریش به سر را انجام دهند و تراکم مو های خود را پس بگیرند. اگر شما نیز متقاضی کاشت مو از ریش به سر هستید، ابتدا باید توسط پزشک ویزیت شوید تا امکان انجام این عمل برای شما بررسی شود.

    ادامه مطلب  کاشت مو با بانک مو ضعیف امکان دارد؟

    سوالات متداول

    • آیا کاشت مو از ریش به سر برای همه مناسب است؟

    بله، در اکثر موارد، کاشت مو از ریش به سر برای افرادی که مشکل ریزش مو دارند مناسب است.

    • چقدر طول می‌کشد تا نتایج قابل مشاهده شود؟

    نتایج قابل مشاهده بعد از کاشت مو از ریش به سر معمولاً در مدت ۶ تا ۱۲ ماه قابل مشاهده است.

    • آیا کاشت مو از ریش به سر باعث ایجاد جوش می‌شود؟

    بله، پس از جراحی ممکن است جوش‌های کوچکی در منطقه کاشت ایجاد شود که با مراقبت‌های پس از جراحی تسریعاً بهبود می‌یابند.

    • آیا هزینه کاشت مو از ریش به سر قابل استرداد است؟

    بله، هزینه کاشت مو از ریش به سر در برخی موارد قابل استرداد است اما باید شرایط و قوانین مربوطه را مورد بررسی قرار داد.

    • آیا کاشت مو از ریش به سر خطراتی دارد؟

    همانند هر جراحی دیگری، کاشت مو از ریش به سر همراه با خطراتی مانند عفونت، خونریزی و واکنش‌های حساسیتی است که با رعایت نکات پس از جراحی کاهش می‌یابند.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    8 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر

      آیا در حال حاضر امکان کاشت مو به روش تکثیر فراهم میباشد ؟
      در این روش محدودیتی از نظر تعداد تار مو تکثیر شده وجود دارد ؟

      1. بله در صروتی که این روش برای شما مناسب باشد انجام می‌شود.

    2. سلام وقت بخیر
      من می خوام مو بکارم ولی قبلش میخام کل ریشم رو لیزر کنم. بانک موی سرم در ناحیه پشت هم متراکم و هم ضخیمه. بالای گوشم ضخیمه ولی تراکم متوسطی داره. وسط سینه هم به اندازه نصف وجب مو دارم. میخواستم ببینم با این اوصاف ریشم نیاز میشه که قسمتی شو برای کاشت نگه دارم؟!

      1. با سلام دوست عزیز. باید برای معاینه حضوری تشریف بیارید تا دقیق مشخص یشه. با شماره زیر تماس بگیرید.
        02191002555

    3. آیا بعد از مزوتراپی مو باید از شامپوی خاصی استفاده کنیم؟

      1. نه نیاز به استفاده از شامپوی خاصی ندارید.

    4. سلام
      این تتو ها بعد از اینکه پاک شدن عوارض ندارن؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت مو از ریش به سر

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه کاشت مو میکروگرافت قبل و بعد کاشت ابرو