۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو به روش lhe

کاشت ابرو به روش LHE

کاشت ابرو به روش LHE

کاشت ابرو به روش lhe؛ کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که روش های مختلفی برای انجام آن تا به امروز ارائه شده است و همه روش‌ها در پی ایجاد جلوه‌ای کاملاً طبیعی هستند تا افراد برای همیشه از ابروهای پر تراکم با رشد مناسب داشته باشند.

امروزه کاشت ابرو برای کسانی که به خاطر افزایش سن دچار ریزش موها می‌شوند ممکن شده است و برای هر فردی مطابق میل او کاشت در ناحیه سر ابروها یا حتی کاشت ‌ریش انجام میشود‌. به علت اینکه پس از انجام این عمل‌ها تار‌های کاشته شده به خودی خود رشد می‌کنند و از نظر ظاهری هم هیچ تفاوتی با موهای طبیعی افراد ندارند این عمل ها بسیار محبوب شده اند و از اولین انتخاب های کسانی است که دچار ریزش مو شده اند.
کاشت ابرو امروزه یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی است در سال‌های اخیر خصوصاً در کشور ما عمل های زیبایی بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و به همین خاطر پیشرفت در آن ها بسیار مهم شده است. انتظارات مردم هم از عمل های زیبایی بالاتر رفته تا بتوانند با راحت ترین روش در کوتاه ترین زمان و همچنین با کمترین زحمت به نتیجه مورد نظر خود از عمل زیبایی برسند.

آیا کاشت ابرو کار درستی است؟

برای ترمیم و پوشاندن عیوب ابرو روش های بسیار زیادی وجود دارد. تقریباً با همه آن ها آشنایی داریم .از جمله آنها می‌توان به تاتو و هاشور زدن اشاره کرد. اما چرا با وجود این روش ها به سمت کاشت ابرو می روند؟ در حقیقت هیچ کدام از این روش ها تا به حال نتوانسته اند که رضایت تمام و کمال مشتریان آن ها را کسب کنند. چرا که پس از مدتی کوتاه احتیاج به ترمیم دوباره خواهند داشت. یا رنگ به حالت اولیه خود را از دست می دهند که نه تنها زیبایی را برای مراجعه کننده به ارمغان نمی آورد. بلکه او را با دستهای از دغدغه های جدید مواجه می کند.

اگر به دنبال یک روش مطمئن و همیشگی برای داشتن ابروهای زیبا و باب میل خودمان و بدون عوارض کاشت ابرو هستیم قطعاً و بدون شک روش کاشت ابرو می تواند اولین و بهترین گزینه ما باشد. البته پس از کاشت ابرو رشد آن ها کاملاً شبیه ابروهای طبیعی انسان است. به همان نحوی نیاز به مرتب کردن و چیدن دارند. حتی پس از طی حداکثر ۴۸ ساعت پس از عمل کاشت ابرو ها قابل رنگ و آرایش کردن هستند. در حالی که هیچ جلوه غیر طبیعی ندارند. برخلاف سایر عمل های مربوط به ابرو در نظر بینندگان مصنوعی جلوه نمی کند.هیچ کس حدس نمی زند که عملی ترمیمی روی ابرو انجام شده است تا وقتی که خودمان برای آن ها توضیح دهیم.

کاشت ابرو – کاشت ابرو با جدیدترین متد LHEقبل و بعد کاشت ابرو روش ال اچ ای

کاشت ابرو – کاشت ابرو با جدیدترین متد LHE تا اکنون بهترین روش ارائه شده برای انجام این عمل است. روشی که برای انجام این عمل استفاده می‌شود یکی از تاثیرگذارترین عامل‌ها در حصول نتیجه‌ای بهتر است و اگر روش مناسب باشد هم انجام عمل راحت‌تر است و برای متقاضیان دردسر کمتری دارد هم نتیجه بعد از عمل کاملاً طبیعی و راضی کننده است.

کاشت ابرو – کاشت ابرو با جدیدترین متد LHE ممکن است نیاز و خواسته بسیاری از افرادی باشد که در حال حاضر از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند و در حال تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین روش و بهترین کلینیک در انجام عمل کاشت ابرو هستند.

ابروها اساساً عضو بسیار مهمی در چهره هستند و می توانند عامل اصلی زیبایی چهره افراد باشند بنابراین هر عملی که به آنها مربوط می‌شود باید با دقت و ظرافت کافی انجام شود. پس از انتخاب بهترین روش برای انجام این عمل از مهمترین دغدغه های افراد است تا مطمئن باشند که با انجام این عمل به نتیجه دلخواه خواهند رسید.

کاشت به روش LHE بهترین و کم دردسر ترین روش کاشت ابرو است تا جلب رضایت حداکثری متقاضیان حاصل شود و آنها با طیب خاطر و اطمینان از حصول نتیجه این عمل را انجام دهند و به ظاهر دلخواه خود برسند. کاشت ابرو از جمله خدماتی است که امروزه می توان به راحتی آن را دریافت کرد و در کلینیک های معتبر این خدمت را دریافت کرد.
کاشت ابرو به صورت پایه شبیه به کاشت موی سر است اما با توجه به ظرافت بیشتر ابرو و تفاوت ها بین ابرو و موی سر کاشت ابرو نیاز به دقت و ظرافت بیشتری دارد امل اصولاً روش پایه هر دو کاشت یکسان است.

کاشت به روش LHE برای تمام کسانی که مایل هستند ابروهای خود را ترمیم کنند تا زیبایی بیشتری در چهره به وجود آید بسیار مناسب است. کاشت ابرو در مراکز مختلف با تکنیک های متفاوت انجام می شود دستگاه های مورد استفاده در هر مرکز هم متفاوت است اما در کاشت به روش LHE تلاش شده است که مزایای کاشت ابرو به قوت خود باقی بمانند و عیب های روش های پیشین از بین برود تا نگرانی های احتمالی و تعلل در عمل کاشت ابرو وجود نداشته باشد.

ویژگی های یک روش خوب برای عمل کاشت ابرو

  • انتظار متقاضیان از عمل کاشت ابرو چیست؟
  • چه تکنیکی بهترین تکنیک انجام عمل است؟
  • تفاوت روش های مختلف در کاشت ابرو چیست؟
  • آیا نتیجه ای که در روش های مختلف حاصل می‌ شود متفاوت است یا خیر؟

این‌ها همه سوالاتی هستند که ذهن هر متقاضی انجام این عمل را به خود مشغول می کند زیرا در زمان تصمیم گیری لازم است اطلاعاتی درمورد این سوالات داشته باشیم. هر فردی که برای عمل کاشت ابرو به روش LHE مراجعه می ‌کند نتیجه ‌ای طبیعی می‌ خواهد تا پس از انجام عمل ابروها قابلیت رشد داشته باشند و مانند ابروهای طبیعی نیاز به کوتاهی و اصلاح کردن دارند.

می‌توان گفت متقاضیان انجام عمل کاشت ابرو نتیجه‌ای فراتر، بهتر و طبیعی تر از اعمالی مانند تاتو یا هاشور می‌ خواهند پس این عمل را انتخاب می کنند تا علاوه بر فوایدی که گفتیم اثری دائمی هم داشته باشد. پس از انجام این عمل ابروهای کاشته شده دائماً و به صورت همیشگی رشد می کنند و هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود پس نیازی به مراجعه های دوباره برای ترمیم ظاهر ابروها نیست و عمل آخرین اقدام هر فردی برای ترمیم ابرو های خود خواهد بود.

اما چرا برخی از روشهای انجام این عمل پرطرفدارتر هستند؟ در انجام عمل‌ های زیبایی راحتی و سرعت بهبودی یکی از مهمترین فاکتور هایی است که اگر در روشی وجود داشته باشد آن روش محبوب‌تر می‌شود.

کاشت ابرو – کاشت ابرو با جدیدترین متد LHE با استفاده از بروز ترین تکنیک های ارائه شده در جهان عمل را انجام میدهد و با استفاده از بهترین تجهیزات طبیعی ترین نتیجه را رقم می‌زند.

در کاشت ابرو با متد LHE هیچ عوارضی پس از عمل ایجاد نخواهد شد و حتی جای زخم باقی نمی ماند زیرا در حین عمل هم برای برداشتن تارهای مو یا کاشتن آن‌ها در ناحیه مشخص شده برای ابروها هیچ برش جراحی ایجاد نمی‌شود. بنابراین زخمی هم ایجاد نمی شود که برای آن نیاز به بخیه زدن باشد و دوران بهبودی را طولانی کند پس دوران نقاهت هم بسیار کوتاه است و هر فردی پس از عمل می تواند کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهد.

در همه روش های کاشت ابرو تارهای مو با ارگان هایی که قابلیت رشد دارند در محل مشخص شده کاشته می شوند اما تفاوت روش ها در دستگاه‌ هایی است که با استفاده از آن این عمل را انجام می‌دهند. این تجهیزات در سرعت عمل، بهتر شدن نتیجه، عدم ایجاد عوارض و آسان تر شدن عمل تاثیر بسزایی میگذارند و می توانند خواسته های مراجعه کنندگان را بیش از پیش برطرف کنند.

علل پیدایش عمل کاشت ابرو LHE

موهای سر و ابرو همچنین موزه ها تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی های هر فرد فارغ از جنسیت او می گذارند اما متاسفانه در اثر عوامل زیادی و به سادگی دچار ریزش یا کم تراکمی می شود رایج ترین این دلایل افزایش سن است. معمولاً برای اکثر انسان ها با افزایش سن ریزش مو یا کم تراکمی آن ایجاد می شود که ممکن است حتی در برخی افراد این مشکل زودتر هم به وجود بیاید. از آنجا که با ریزش موها زیبایی حاصل از آن ها از بین می رود و باعث نگرانی اشخاص می شود در نتیجه ضرورت وجود چنین عمل‌ هایی برای رفع مشکلاتی از این دست بسیار احساس می‌ شود.

کاشت ابرو – کاشت ابرو با جدیدترین متد LHE از دستگاه ایمپلنتر برای کاشت تارهای مو استفاده می کند تا موهای برداشته شده به صورت دانه ای و با خواب مناسب در طبیعی ترین حالت کاشته شوند. این دستگاه هیچ گونه زخم یا التهابی برای کاشت ابرو ها ایجاد نمی کند و با استفاده از آن تحت نظر متخصص تارهای مو در جهت درست کار می‌شوند.

مشاوره کاشت ابرو LHE

09127300790

توجه به رعایت خواب مناسب و جهت درست در کاشت تک تک تار های مو برای ابرو ها همچنین توجه به تفاوتهای رشد ابروها در خانم ها و آقایان باعث می شود که نتیجه طبیعی تر شود و کاشت ابرو برای هر شخصی منحصر به خودش انجام شود. پس روش‌های مختلف می‌توانند نتیجه های متفاوتی هم داشته باشند و هرچه تکنیک بهتری مورد استفاده قرار بگیرد نتیجه رضایت بخش‌تر خواهد بود.

کاشت بدون جراحی به روش LHE

با افزایش درخواست ها برای عمل کاشت ابرو متخصصین و محققین دریافتند که این عمل یکی از مهم ترین نیاز های جامعه و مردم است و به این دلیل که علل مشکلات ابرو بسیار زیاد اتفاق می افتند وجود چنین عمل‌ هایی احتیاج است. ابرو به دلایل زیادی عضوی بسیار مهم در چهره هر فرد است؛ آن ها نقش مهمی در شکل ‌گیری حالت چهره دارند و باعث می شوند چشم ها و سایر اعضای صورت بهتر دیده شوند و زیبایی آن ها چند برابر شود.

کاشت بدون جراحی به روش LHE مضاف بر اینکه ابروهای کاملاً طبیعی را با اجزایی که قابلیت رشد دارند در محل ابرو می کارد زحمت گزافی هم برای متقاضی به همراه ندارد و این عمل با راحت ترین شیوه ممکن که آخرین و پیشرفته ترین شیوه ارائه شده برای کاشت ابرو هم هست انجام می شود تا معایب روش های پیشین کاشت ابرو کاملاً برطرف شده باشد.

کاشت بدون جراحی به روش LHE یکی از سخت ترین و مهم ترین مراحل عمل کاشت ابرو که ایجاد برش جراحی برای برداشتن تارهای مو از پشت سر بود را حذف کرده است و این مزیت بسیار بزرگی را برای این روش رقم زده است. عدم نیاز به انجام برش جراحی حین عمل باعث شده برخی نگرانی های احتمالی و واهمه ها از عمل کاشت ابرو از بین برود تا افراد پس از چسب آگاهی و اطلاع های لازم از نحوه انجام عمل کاشت با آرامش خاطر تصمیم به انجام آن بگیرد.

کاشت بدون جراحی به روش LHE با دستگاه های بسیار پیشرفته‌ ای انجام می ‌شود که ضرورت ایجاد برش جراحی را از بین می‌برد با این کار احتیاج به زدن بخیه هم نیست و فرد در طول عمل دچار درد و خونریزی هم نمی شود. این عمل تاثیر دائمی دارد و آخرین اقدام افراد برای ترمیم ابرو های خودشان خواهد بود و پس از عمل هم ابروهای کاشته شده دچار ریزش نمی ‌شوند مشکل و عوارضی هم به وجود نمی آید از طرفی امکان ایجاد تنوع در حالت ابرو ها پس از کاشت با آرایش کردن یا رنگ کردن هم وجود دارد.

نکات مهم در یک کاشت ابروی بی نقص LHE

مسائل مهمی وجود دارد که هم مد نظر متقاضیان و هم پزشکان انجام دهنده کاشت ابرو است. باید رعایت شود تا نتیجه کاشت ابرو کاملا رضایت بخش باشد که به بررسی برخی از آن ها می پردازیم.

یکی از این مسائل می‌تواند استفاده از بهترین دستگاه ها برای انجام عمل باشد. در کاشت ابرو LHE این مهم اصلاً مورد غفلت واقع نمی شود. از دستگاه implanter برای کاشت ابرو استفاده می شود. تا هم سرعت انجام عمل افزایش یابد و هم مو ها به بهترین حالت در قالب مورد نظر کاشته شوند. یکی از مسائل مهم دیگر در کاشت ابرو طراحی یک قالب و فرم مناسب با چهره ی فرد برای محل کاشت ابرو است. این فرم با ابزارها یی دقیق سنجیده می شود و یک قالب اولیه روی چهره فرد طراحی و تجسم می شود. تا هم حالت غیر طبیعی نداشته باشد و هم با سایر اجزای صورت فرد هم خوانی داشته باشد.

مسئله مهم دیگر اینکه باید ابرو ها با تراکم مناسب کاشته شوند. تا بین تارهای مو فواصل ایجاد نشود. ابروها کم پشت یا ریخته شده به نظر نرسند که در روش LHE این این موضوع بسیار مورد توجه قرار می گیرد و ابرو ها با ظاهری متناسب کاشته می شوند.

کاشت ابرو یکبار برای همیشه

کاشت به روش LHE در واقع اولین و آخرین اقدام برای ترمیم ابرو ها است زیرا این عمل در چند ساعت برای متقاضی انجام می شود و نیاز به هیچ فعالیتی قبل از عمل یا بعد از عمل برای ماندگاری نتیجه لازم نیست. تار های کاشته شده در ناحیه ابرو پس از کاشت کاملاً شبیه ابروهای طبیعی قابلیت رشد دارند هیچ تفاوتی بین آنها و ابرو های خدادادی احساس نمی‌ شود، دچار ریزش نمی‌شوند و کاملاً منطبق با سلیقه خود شخص هستند.

حال اگر این نکته را در عمل کاشت ابرو و سایر روش های ترمیمی ابرو مقایسه کنیم متوجه می‌ شویم که مثلاً در روش های تاتو یا هاشور در مدت زمان های مشخصی نیاز به مراجعه دوباره برای حفظ حالت اولیه تاتو یا هاشور هست تا مثلاً رنگ تزریق شده و حالت طراحی شده تغییر نکند.

از طرف دیگر قالب های طراحی شده برای تزریق رنگ در روش های ترمیم ابرو غیر از عمل کاشت ابرو محدود هستند و اگر پس از مدتی نظر فرد درمورد حالت دلخواه ابروهایش عوض شود نمی‌تواند تنوعی ایجاد کند چرا که از بین بردن تاثیر اعمالی مانند تاتو تقریباً غیر ممکن است. همچنین امکان ایجاد تغییر در شکل ظاهری ابروها پس از تاتو با انجام ترفند های آرایشی هم بسیار سخت است اما پس از انجام عمل کاشت به روش LHE با مرتب کردن ابرو، آرایش و رنگ کردن آن ها می توان تغییرات قابل توجهی ایجاد کرد.

با یک سنجش سطحی هم می توان نتیجه گرفت که انجام عمل کاشت ابرو با تأثیری دائمی و ایجاد جلوه ای کاملا طبیعی بدون نیاز به مراجعه های مکرر بعدی بسیار به صرفه تر و درست تر از انجام سایر روش های ترمیمی است. مخصوصاً که امروزه کلینیک های ارائه دهنده این خدمت بسیار افزایش پیدا کرده اند و روشهای عمل کاشت ابرو هم بسیار پیشرفت کرده تا تر سینا شی از عدم نتیجه گیری مناسب وجود نداشته باشد و درخواست کنندگان مطمئن و مصمم برای عمل باشند.

کاشت به روش LHE هم برای خانم ها هم برای آقایان انجام می شود و برای هر دو می ‌تواند بهترین پاسخ به اختلالات ایجاد شده در ابرو باشند. دلایل مختلفی وجود دارد که افراد را به فکر ترمیم ابروهای خود می‌اندازد؛ گاهی برخی افراد از حالت ابروهای خودشان به طور طبیعی ناراضی هستند به علاوه نمی‌ خواهند حالتی غیر طبیعی در چهره آنها ایجاد شود از عمل کاشت ابرو بهترین انتخاب است. در موارد دیگر وجود استرس های شدید، برخی بیماری ها و زخم های عمیق هم ممکن است جهت اقدام برای عمل کاشت ابرو باشند.

کاشت ابرو ال اچ ای

پیشرفت در تکنیک‌های کاشت ابرو LHE

هر عملی در ابتدا با بی تجربگی مواجه می شود و دچار اشتباهاتی هم هست. اما رفته رفته با افزایش متقاضیان و مطالعات تحقیقی بیشتر برای یافتن روش های مناسب تر شیوه ها و طرق عمل متنوع تر، پیشرفته تر و سهل الوصول تر می شوند.
در حقیقت هر چه پیش می رود با نیاز و سلیقه های مراجعه کنندگان خود بیشتر آشنا می شوند. نتیجتاً می‌ توانند روش ها را هر روز تغییر داده و رضایت مشتری را بیشتر جلب کنند.

این روزها به جهت پر طرفدار بودن عمل کاشت ابرو این شیوه بسیار دستخوش تغییر شده است. به جایگاه مطمئنی رسیده و آخرین روش های ارائه شده از جمله روش LHE تقریباً پاسخگوی همه نیازها و انتظارات مراجعان هستند. امروزه این عمل با سرعت خوبی انجام می شود و نیاز به گرفتن وقت فراوان از متقاضی نیست. بلکه هم دوره ی بهبودی و هم وقت خود عمل بسیار کوتاه است.

در این صورت یکی از مهمترین درخواست های مراجعان که سرعت در انجام عمل و همچنین حصول نتیجه است. به راحتی به دست می‌آید این خود می‌ تواند یکی از امتیاز های روش کاشت ابرو نسبت به سایر روش‌ها باشد. چرا که یک بار برای همیشه فرد داوطلب عمل از دغدغه‌های مربوط به ابرو فارغ می شود و طیب خاطر به دست می‌‌آورد.

کاشت ابرو LHE با استفاده از سلول‌ های بنیادی انجام می‌ شود. برش جراحی پشت سر یا هر ناحیه ی دیگر ندارد. در نتیجه نیاز به بخیه هم ندارد بدون عارضه و درد است. با وجود همه ی این مسائل می‌‌توان رضایت متقاضیان را کسب و بهترین نتیجه را به آن ها تحویل داد. تا نه تنها کاملاً خوشایند باشد بلکه دیگران را هم به انجام این عمل ترغیب کنند.

روش ال اچ ای چه تفاوتی با سایر روش های کاشت ابرو دارد؟

کاشت ابرو ال اچ ای یکی از بهترین عمل های زیبایی از حیث نتیجه است و می‌تواند برای افرادی که دچار اختلالات مربوط به ابرو هستند بهترین راه حل باشد و آن ها را از دغدغه ها و احساس نارضایتی نجات دهد. عمل کاشت ابرو از همان ابتدای پایه گذاری متقاضیان خود را داشت. عده ی زیادی که چیزی فراتر از تاتو می خواستند. برای انجام این عمل مراجعه می کردند. همین نکته باعث شد که علم لازم برای کاشت ابرو روز به روز بیشتر پیشرفت کند.

همانطور که در ابتدا گفتیم این روش آخرین روش ارائه شده برای کاشت ابرو بدون جراحی است. این روش باعث شده است که نیازی به انجام برش جراحی برای برداشتن تارهای مو نباشد. با این کار یکی از سخت ترین قسمت های عمل حذف شده است که اکثر مردم از آن فراری بودند.

در نتیجه عدم ایجاد هیچ نوع برشی باعث می شود که فرد در انجام عمل هیچ دردی متحمل شود و در پایان نیازی به بخیه هم نیست که این موضوع باعث شده عوارض کاشت ابرو پس از عمل ایجاد نشود و کاشت ابرو ال اچ ای هیچ عوارضی در پی نخواهد داشت. اما در سایر روش ها نیاز است که با ایجاد یک برش در ناحیه پشت گوش تارهای مو برداشته شوند. در پایان محل برش داده شده بخیه می شد و نیاز به مراقبت تا بهبودی داشت.

کاشت ابرو ال اچ ای حاصل تحولات گسترده علم کاشت ابرو در سال های اخیر است تا متقاضیان کاشت ابرو بدون ترس از عدم حصول نتیجه و با آرامش خاطر برای انجام عمل کاشت راسخ شوند تا در نهایت ابروها جلوه‌ ای کاملاً طبیعی داشته باشند که مانند ابروهای مادرزادی رشد میکنند و کوتاهی و مرتب کردن دارند.

کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی

معمولاً در تمامی روشهای موجود برای عمل کاشت ابرو بدون جراحی سه مرحله پایه و اساسی باید طی شود. تا عمل کاشت ابرو به پایان برسد و این سه مرحله در همه تکنیک ها مشترک است.

مرحله اول:

مرحله اول مرحله طراحی قالب مناسب برای کاشت ابرو ها است. زیرا برای کاشت تارهای برداشته شده باید یک قالب مشخص وجود داشته باشد که قبل از هر اقدامی آن را با استفاده از تجهیزات دقیق به صورت قرینه طراحی می کنند.

این قالب مطابق میل مراجعه‌کنندگان و سلیقه آنها همچنین در نظر گرفتن تناسب ابروها با سایر اعضای چهره طراحی می‌شود. تا عمل برای هر کس منحصر به فرد باشد و این طرح این قالب به هیچ محدودیتی ندارد.

مرحله دوم:

این مرحله مرحله برداشت تارهای مناسب مو است که باید کارهایی که از نظر ضخامت و زاویه رشدی به ابروها هستند انتخاب شوند و از این ناحیه که اصطلاحاً بانک‌مو نام دارد کارهای مناسب برداشت شوند.
این تارها بدون آسیب به ریشه باید استخراج شوند. تا در زمان کاشت در ناحیه مشخص شده برای ابروها قابلیت رشد داشته باشند. معمولاً تارهای موی روی داده شده پشت گوش انتخاب می‌شود. زیرا ضخامت کمتری دارند و زاویه رشد آنها خوابیده و شبیه به رشد ابروها است.

در روش هایی که قبلاً برای انجام این عمل ارائه شده بود برای برداشتن تارهای مو نیاز به ایجاد برش جراحی بود. تا بتواند آنها را به نحوی برداشته که به ریشه ها آسیب نرسد. اما در کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی مرحله حذف شده و با استفاده از وسیله ای تارهای مو برداشت می‌شوند که هیچ برشی ایجاد نمی کند.

ادامه مطلب  روش های پرپشت کردن ابروها در سریعترین زمان

در برخی دیگر از روش هایی که وجود دارد. باید تارهای مو قبل از برداشت کوتاه و تراشیده شوند. اما در روش ال اچ ای نیازی به کوتاهی تارهای مو نیست و تارهای بلند مو برداشت می ‌شود. بنابراین پس از پایان عمل یک قسمتی از موها کوتاه تر از سایر مناطق نیست و ظاهر بدی ندارد.

مرحله سوم:

این مرحله مهم ترین و اساسی ترین قدم برای انجام عمل کاشت ابرو است. در آن ابروهای برداشته شده با ارگان های قابل رشد در قالبی که طراحی شده کاشته می شوند.

این مرحله در طبیعی شدن نتیجه عمل کاشت ابرو بسیار تاثیرگذار است. هر اشتباهی در این مرحله پس از دوران بهبودی خود را نشان می‌دهد و ممکن است نارضایتی به وجود بیاورد. در این مرحله با استفاده از کاشت ابرو ال اچ ای روش بدون جراحی هر تار مو در جهت و زاویه مناسب کاشت می شود. تا پس از دوران بهبودی هم به صورت کاملا خوابیده نسبت به پوست صورت به رشد خود ادامه بدهند و ظاهری مصنوعی نداشته باشند.

استفاده از دستگاه های پیشرفته و کاربردی در این مرحله کمک می‌ کند که تارهای مو با حداکثر تراکم برای افراد کاسته شود و دوام و قوام کافی پس از عمل وجود داشته باشد تا ابروها دچار ریزش نشوند. همچنین دستگاه های کاربردی کمک می کند که هنگام کاشت تارهای ابرو هیچی زخم یا التهابی ایجاد نشود بنابراین عوارضی پس از عمل وجود نداشته باشد و افراد بدون نگرانی از عوارض کاشت ابرو این عمل را انجام دهند.

شباهت های موی سر و ابرو

برای درک بهتر کاشت به روش ال اچ ای بهتر است تفاوت‌ها و شباهت‌های مو سر و ابرو را نیز بدانید! سر و موی ابرو تاثیر پذیری های بسیار مشابه دارند. برای مثال اگر ماده غذایی یا نوعی ویتامین برای رشد موی سر مفید باشد و مصرف شود می تواند روی رشد ابروها هم تاثیر مثبت بگذارد. و بالعکس اگر برخی خوراکی‌ها برای رشد موی سر مضر باشند برای رشد ابرو ها هم تاثیر بد می گذارند. مثلاً استفاده از آب های آلوده یا وجود استرس های زیاد و حضور در موقعیت های استرس زا کلا بر رشد مو ها تأثیر منفی می ‌گذارد. باعث ریزش غیر طبیعی آن ها می شود چه موها ی سر و چه مو های ابرو.

تفاوت های موی سر و ابرو

پس می توان نتیجه گرفت که شباهت های زیادی بین موی سر و موی ابرو وجود دارد. اما تفاوت‌ های ناچیزی هم هست که این تفاوت ها باعث تفاوت در کاشت موی سر و کاشت ابرو می شوند‌. معمولا موهای ابرو دارای ضخامت کمتری هستند. برخلاف موهای سر که ممکن است دو تایی یا سه تایی رشد کنند. موهای ابرو به صورت تار های جداگانه رشد می کنند.

این های سر در حالت عادی به صورت عمود بر روی پوست سر رشد می کنند. اما تار های ابرو با زاویه کاملا خوابیده روی پوست صورت در ناحیه ابرو رشد می کنند تا حالت آن ها حفظ شود. از تفاوت های دیگر بین موی سر و موی ابرو میتوان به این اشاره کرد که موهای سر معمولاً در همه سر دارای ضخامت یکسان و جهت رویش یکسان هستند. اگر هم تفاوتی وجود دارد خیلی مشهود نیست. اما در ابرو ها جهت رویش و جهت کاشت ابرو ها در سر، تنه و دم ابرو ها متفاوت است. البته این موضوع تاثیر بسیار مهمی بر زیبایی و قالب درست ابروها دارد.

چه کسانی می‌توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

اکثر مردم ممکن است در طول زندگی خود با مشکلات رشد ابرو مواجه شوند و ابرو های آنان ریزش غیر معمولی داشته باشد و چون ابرو یکی از مهم ترین اعضای چهره است و در زیبایی تاثیر بسیار زیادی دارد به فکر ترمیم آن باشند. عمل کاشت ابرو ال اچ ای را برای هر فردی می توان انجام داد زیرا علل مشکلات ابرو هم برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتد و از طرف دیگر تعداد کسانی که از نتایج سایر عمل های زیبا سازی ابرو راضی نبودند زیاد است بنابراین تمایل به انجام عملی اصولی‌تر و طبیعی‌تر هستند.

کاشت ابرو ال اچ ای در چه سنی انجام می‌شود؟

انجام عمل کاشت ابرو محدودیت سنی ندارد. در هر زمانی که مشکلی برای فرد حادث شود یا در اثر افزایش سن دچار ریزش ناخوشایند ابروها شود امکان اقدام برای انجام عمل کاشت ابرو را دارند. سن افراد تاثیری در نتیجه دهی بهتر یا بدتر عمل نخواهد داشت. البته اکثرا انجام کاشت ابرو در سنین خیلی کم انجام نمی شود. به این خاطر که مو ها در سنین کم ممکن است دچار ریزش شوند. پس از آن در مدت زمان کوتاهی دوباره پر تراکم شود. لازم است که در زمان کاشت ابرو روند رشد ابروها با ثبات شده باشد.

بدانید که …

علل ریزش ابرو‌ها یا کم تراکم شدن آنها بسیار رایج و متعدد هستند اما هر فردی در هر سن یا جنسیتی باید بداند که خوشبختانه امروزه بهترین روش‌ها برای انجام این عمل وجود دارد. کاشت ابرو با روش LHE هم در ایران در کلینیک کاشت ابرو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، برای مراجعه کنندگان ارائه می‌شود تا با استفاده از این روش به آسان‌ترین راه ابروهای آن‌ها برای همیشه ترمیم و زیباسازی شود. کاشت ابرو – کاشت ابرو با جدیدترین متد LHE در پی کسب رضایت همه متقاضیان است تا پس از انجام عمل هیچ جای پشیمانی باقی نماند و نتیجه همان چیزی باشد که آن‌ها می‌خواستند.

مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله کاشت ابرو به روش lhe

تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)