۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

کاشت ابرو طبیعی LHE جدیدترین روش کاشت ابرو بدون جراحی می باشد. با وجود فعالیت های زیادی که همیشه برای ترمیم یا زیباتر کردن ابروها وجود داشته است. بسیاری از مردم همواره معتقد بوده و هستند که هیچکدام ابروهای طبیعی خود فرد نمی شود و به پای زیبایی موهای طبیعی نمی رسد. البته وقتی عمیق نگاه می ‌کنیم متوجه می‌ شویم کی کاملاً هم غلط نمی گویند و برای ادعای خویش دلایل نسبتاً قانع ‌کننده‌ای هم دارند.

کاشت ابرو طبیعی LHE

درست است تزریق رنگ یا کشیدن تارهای مو حتی با طبیعی ترین حالت ممکن بر روی پوست ابرو نمی ‌تواند زیبایی و کارایی ابروهای طبیعی انسان ها را داشته باشد.

با وجود اینکه عمل کاشت ابرو با علم روز دنیا عملی چندان سخت نیست و با دستگاه هایی که جدیدا ارائه می‌شوند و توجه بیشتر به نیازهای افراد انجام این عمل نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. کاشت ابرو طبیعی و حرفه ای LHE گامی رو به جلو در روش های مختلف برای عمل کاشت ابرو بوده است که برای اولین بار در ایران با نوین ترین تکنیک های موجود در جهان در بهترین مرکز کاشت ابرو انجام می شود.

کاشت ابرو طبیعی و حرفه ‌ای LHE تمام نیازهای متقاضیان عمل کاشت ابرو را برطرف می کند. در واقع در هر قدم از انجام این عمل هدف کسب رضایت مندی متقاضیان عمل کاشت ابرو است. تا اختلال به وجود آمده در رشد ابروهای آن ها کاملاً ترمیم شود. واضح است که بعد از ایجاد مشکل در زیبایی یا رشد ابروها اولین دغدغه هر فرد ترمیم ابرو ها به طبیعی ترین حالت ممکن و با بهترین روش‌ ها است پس شناختن بهترین روش کاشت ابرو برای همه کاربردی خواهد بود.

کاشت ابرو طبیعی LHE

کاشت ابرو طبیعی LHE دقیقاً پاسخی است برای همه کسانی که متمایل به انجام سایر عمل‌ های ترمیمی ابرو نبودند و با آگاهی هایی که داشتند معتقد بودند بین ابرو های طبیعی و ترمیم آن ها با تزریق رنگ یا کشیدن آن ‌ها به روش میکرو ابروهای طبیعی بهتر است حتی اگر در طول زمان با کم پشتی یا کم تراکمی هم مواجه شده باشد.

کاشت ابرو به روش lhe  به صورت طبیعی علاوه بر این که مزیت‌های ابروهای طبیعی را دارد و حالت مصنوعی بودن را به خود فرد یا سایر افراد القا نمی‌کند ویژگی های مثبت فراوانی نسبت به ابروهای قبل از کاشت هم دارند. مثلاً تراکم یا قالب کاشت ابروها کاملاً در حین عمل طبق سلیقه مراجعه کننده پیش می‌رود این در حالی است که هیچ یک از ما در بدو تولد برای حالت ابروهای خود حق انتخاب نداریم.

هدف هر انسانی برای انجام عمل‌های زیبایی نظیر عمل کاشت ابرو این است که اشکال موجود را که ناشی از هر اتفاقی میتواند باشد بر طرف کند اما نشانه های آن عمل در ظاهر فرد باقی نماند و همچنین جلوه ای کاملاً طبیعی و دور از تصنع داشته باشد. پس برای ایجاد ظاهری زیبا در ابروها لازم است به بسیاری از نکات توجه فراوان کرد تا زیبایی ابروها چند برابر شود و رضایت حداکثری درخواست کنندگان جلب شود.

شناخت نیاز‌ها برای کاشت ابرو

شناخت تمام این نیازها در متقاضیان ترمیم ابرو باعث شد که روشی بسیار کارآمد ارائه شود که در آن از موهای طبیعی برای جلوه سازی ابرو استفاده شود که حتی کاملا قابلیت رشد و نمو دارند و باید مانند ابرو های طبیعی مرتب و کوتاه شوند. پس از اینکه این عمل و روش های آن پایه گذاری و به مردم اطلاع رسانی شد به علت عوارض احتمالی و سختی عمل بسیاری همان روش های در دسترس است را انتخاب می‌ کردند. مادر کاشت ابرو طبیعی LHE که آخرین روش ارائه شده برای عمل کاشت ابرو است تمام این نگرانی های احتمالی از بین رفته و برای حل هر مشکل چاره ای اندیشیده شده است تا فارغ از برتر سی افراد مایل به انجام عمل کاشت ابرو برای آن اقدام کنند.

 

مشاوره کاشت ابرو طبیعی LHE

09127300790

کاشت ابرو طبیعی بدون نیاز به جراحی با روش LHEکاشت ابرو حرفه ای با خواب طبیعی

به چه مسائلی در عمل کاشت ابرو LHE توجه می شود؟

گفتیم که در روش کاشت ابرو بدون جراحی و طبیعی LHE در پی ایجاد طبیعی ترین ظاهر ممکن است و همچنین در تلاش است که سختی و مشکلی بر فرد مراجعه کننده تحمیل نکند پس برای دستیابی به این مهم لازم است که اقداماتی انجام شود:

برای ایجاد حالت طبیعی و معمولی در ابروها لازم است آنها شبیه ترین حالت ممکن را به ابروهای طبیعی داشته باشند که این شباهت در مسائل مهمی نهفته است و امروزه متصدیان عمل کاشت ابرو به همه آن ها توجه می کنند.

با توجه به اینکه عمل کاشت ابرو هم برای خانم ها هم برای آقایان انجام می شود و در پی رفع مشکل همه است نه این که به قشر خاصی بپردازد پس لازم است چه به تفاوتهای رشد و نحوه رویش ابروها در خانم ها و آقایان توجه شود.

برای مثال ابروهای آقایان معمولاً پر پشت تر است است و دارای انحنایی هشت مانند نیست در صورتی که ابروها در خانم‌ها انحنا دارند و کمی نازک تر هستند که در حین عمل کاشت ابرو باید به این نکات توجه شود. حتی جهت کاشت ابرو ها بسیار مهم است و و تمام تار ها در طول ابرو نباید با یک جهت کاشته شوند زیرا ابروها معمولاً در ابتدا به صورت ایستاده هستند و رو به بالا رشد می کنند اما هرچه به دم ابروها نزدیک ‌تر می ‌شویم جهت رشد موها و خوابیده تر می شود.

تناسب کاشت ابرو ها با حالت چشم و سایر اجزای صورت باعث می شود که آنها طبیعی تر به نظر برسند زیرا مثلاً کاشتن ابرو هایی بسیار پرپشت و با عرض زیاد برای افراد مسن با اینکه امکان پذیر است اما ممکن است ظاهری مصنوعی داشته باشد.

همچنین بخوانید درباره: پیوند ابرو بدون جراحی LHE

همانطور که گفتیم در کاشت ابرو طبیعی LHE بسیاری تمهیدات هم در پیش گرفته می‌شود تا متقاضی عمل راحت تری را طی کند از مهم ترین نکات این روش این است که برای برداشتن تارهای مو نیازی به برش جراحی نیست و با وسیله ای انجام می شود که بدون برش امکان برداشت تارهای بلند مو را فراهم کرده.

اگر از معایب تزریق رنگ یا انجام هاشور یا میکروبیلدینگ و غیره برای زیبایی ابروها آگاه هستیم و به دنبال روشی بی عیب با ظاهری بسیار مناسب بدون عوارض احتمالی هستیم عمل کاشت ابرو می تواند اولین و آخرین انتخاب باشد.

چرا که در هیچ روش دیگری تارهای مو جایگزین میشوند و بسیاری مشکلات دیگر ممکن است به وجود بیایند مثلاً در بسیاری از روش ها پس از گذشت مدتی به حالت اولیه و دلخواهی که برای متقاضی انجام شده دچار تغییر می شود در حالی که امکان محو کردن آثار تزریق رنگ وجود ندارد.

پس از عمل کاشت ابرو امکان رنگ کردن ابرو ها هم وجود دارد و فرد می تواند به سلیقه خود از هر رنگی که می ‌خواهد استفاده کند اما در سایر روش ها اگر در ابتدا رنگ خاصی انتخاب و به کار گرفته شد همان رنگ باقی می ماند و خود فرد نمی تواند در آن تنوع یا تغییری ایجاد کند.

کاشت ابرو طبیعی LHE در کلینیک‌های معتبر تحت نظر متخصصان در محیطی کاملا ضد عفونی انجام می شود تا واهمه انتقال بیماری هم وجود نداشته باشد این عمل بدون نیاز به بیهوشی کامل انجام می شود و افراد فقط به صورت موضعی بی‌حس می شوند.

نتایج شگفت انگیز عمل کاشت ابرو طبیعی

با نظر به اینکه عمل کاشت ابرو یا پیوند طبیعی ابرو ها تنها راه ترمیم ابرو های طبیعی است که در آن تارهای مو با قابلیت رشد برای افراد ایجاد می ‌شود از ابتدا روش های مختلفی برای آن ارائه شد. اما برخی از روش ها به علت سختی عمل و وجود عوارض پس از آن مورد قبول واقع نشده اند و احساس نیاز به ارائه روش های جدید تر و راحت تر شد.

در عمل های زیبایی و تنها هدف به فرد ایجاد ظاهری بهتر در عضوی مخصوص از صورت خود است پس لازم است متخصصان هم در جهت رفع حداکثری نیازهای افراد گام بردارند تا هم توجه آنها جلب شود به هم مایل به انجام عمل شوند.

کاشت ابرو طبیعی و حرفه ای LHE نمونه بارز انجام عمل کاشت ابرو با روش مناسب است. زیرا در این روش به تمام جزئیات و ویژگی‌ هایی که ابرو به عنوان عضوی از چهره دارد توجه می شود. علاوه بر این که سلیقه اشخاص در انتخاب قالب کاشت ابروها مورد توجه قرار می‌گیرد تناسب حالت کاشت ابرو ها با چهره هر فرد هم در نظر گرفته می شود. تا بهترین ظاهر ممکن پس از پایان عمل ایجاد شود.

کاشت ابرو طبیعی کلینیک ماه زر

نتایج عمل کاشت ابرو شگفت انگیز است. زیرا هیچ روش دیگری نمی تواند ابروهای طبیعی فرد را برگرداند. اما پس از عمل کاشت ابرو نه‌تنها تارهای طبیعی وجود دارد بلکه قابلیت رشد دارند. مانند ابروهای طبیعی باید کوتاه یا اصلاح شوند. در چنین عملی هیچ اثری از انجام عمل زیبایی هم نمی ماند. نتیجه عمل به قدری طبیعی خواهد بود که هیچ کس نمی تواند حدس بزند فردی عمل کاشت ابرو انجام داده.

عمل کاشت ابرو مزیت‌های زیادی دارد که یکی از آنها ایجاد ظاهری قرینه برای هر دو ابرو است. زیرا قالب ابروها و قسمتی که قرار است تارهای مو در آن کاشته شوند با دقیق ترین تجهیزات طراحی می شود و با دقت کامل ابروها کاملاً متقارن کاشته می شوند.

همانطور که میدانیم معمولاً در اکثر قریب به اتفاق انسان‌ ها ابروها حالتی قرینه ندارند. سعی می‌ شود که با کوتاه کردن یا نحوه اصلاح آنها را به قرینه ترین حالت ممکن درآورد اما پس از عمل کاشت ابرو این مشکل حل میشود. و تناسب زیبایی بین هر دو سمت چهره به وجود می آید.

دوران بهبودی پس از عمل کاشت ابرو

عملاً پس از انجام کاشت ابرو طبیعی و حرفه ای LHE هیچ عوارضی وجود ندارد. نیاز به مراقبت های جدی برای بهبودی پس از عمل نیست. زیرا اصلاً در حین عمل درد یا خونریزی در اثر جراحت ایجاد نمی شود. زیرا حتی برای برداشتن تارهای مو از پشت سر نیازی به ایجاد برش نیست. با دستگاهی تارهای مو بدون هیچ زخمی برداشته می شوند.

بنابراین پس از پایان عمل برای جلوگیری از خونریزی بخیه هم لازم نیست. پس دوران بهبودی بسیار کوتاه است چراکه حتی جای اسکار یا التهاب و قرمزی هم ایجاد نمی شود. در نتیجه علاوه بر اینکه هر شخصی می تواند به سرعت نتیجه عمل کاشت ابرو را مشاهده کند پس از عمل هم به راحتی به کارهای روزانه خود می‌ پردازد. نیاز به گذشت مدت طولانی نیست.

اما در مقام مقایسه عمل کاشت ابرو بدون جراحی با سایر اعمالی که برای ترمیم ظاهر ابرو استفاده می شوند. مانند تاتو باید گفت با این که عمل کاشت ابرو کاملاً تخصصی و حساس است. اما به علت اینکه در کلینیک های معتبر تحت نظر متخصصان انجام می‌شود برای انجام عمل از پیشرفته‌ ترین تجهیزات استفاده شود. تا هم عوارضی ایجاد نشود هم نگرانی برای انتقال بیماری‌ های مختلف عفونی وجود نداشته باشد. زیرا محیط کلینیک‌ ها کاملاً ضدعفونی هستند.

در صورتی که ایجاد عوارض کاشت ابرو پس از انجام تاتو یا هاشور برای ابرو ها کاملا محتمل است و یکی از بدترین نتایج تزریق رنگ در ناحیه ابرو ها این است که تار های طبیعی مو دچار ریزش غیر معمولی می‌ شوند. برگرداندن آنها به حالت سابق تقریباً غیر ممکن است.
به همین علت هم بسیاری از متقاضیان عمل کاشت ابرو کسانی هستند که پیشتر تاتو انجام داده‌اند. از نتیجه راضی نبودند و پس از گذشت مدتی به فکر استفاده از روش بهتری برای ترمیم ابرو های خود افتاده اند.

5/5 - (1 امتیاز)
Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)