۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

ترمیم مو به روش HRT چیست؟

ترمیم مو به روش HRT چیست؟ امروزه راه حل‌های بیشتری برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به درمان ترمیم مجدد مو یا HRT اشاره کرد. با مراجعه به بهترین مرکز کاشت مو می‌توانید به راحتی این پرسه را بگذرانید. در حالی که این نظریه ترمیم مو HRT درست است، اما افراد بیشتری به پیوند مو تشویق می‌شوند، لیکن نباید اهمیت مراقبت خوب با درمان‌های خاص و جدید را که علاوه بر مراقبت از رشد سلامت و قوای موهای جدید را منکر بشوید. در مقاله ما قصد داریم به شما بگویم که ” ترمیم مو به روش hrt “ چه چیز را شامل می‌شود‌.

در ترمیم مو به روش HRT لازم است که ساختار فولیکول‌های مو مصنوعی ساخته شوند. در زمان ساخت این گرافت باید جنس مو، رنگ مو اصلی در طی آزمایشات متعددی به دست آید. به طور کلی می‌توان گفت که این روش ترمیم مو HTR مانند یک کلاه گیس کاملا طبیعی عمل می‌کند. این روش مخصوص کاندیدهای ترمیم موی است که نمی‌توانند بنا به دلایلی جراحی و کاشت مو را انجام بدهند، بسیار کاربردی و پرطرفدار است.

همچنین مراقبت باعث جلوگیری از ریزش موهای روش ترمیم مو HRT که یکی از پرتقاضاترین درمان‌ها است، می‌شود. زیرا، هم برای کسانی که تراکم موی کمی دارند و هم برای کسانی که پیوند زده‌اند و می‌خواهند از کاشت مو بدون جراحی خود مراقبت کنند و سلامت خود را بهبود بخشند، مناسب است.

روش HRT چیست؟

برای آشنایی بیشتر با ترمیم مو به روش HRT ابتدا باید با کاشت مو به روش HRT آشنا شوید. پیوند مو در روش HRT درمانی است که نیازی به جراحی ندارد و برای بیمار بسیار راحت است، به نوعی کاشت مو بدون جراحی محسوب می‌شود؛ زیرا، بعد از جلسه نیازی به دوره بعد از عمل نیست و عوارض کاشت مو خاصی ندارد. آشنایی با ریزش موی بانوان و آقایان با حدود ۱۰۰۰۰۰ فولیکول مو روی سر و ریزش حدود ۱۰۰ تار مو در روز کاملا یک روند طبیعی است.

با این حال، اگر متوجه ریزش بیش از حد مو یا نازک شدن مو شدید، ممکن است علائم ریزش مو را تجربه کنید. این روند می‌تواند به تدریج به طاسی با الگوی کچلی تبدیل شود. علائم اولیه طاسی عبارتند از: ریزش موی، نازک شدن مو، کمبود حجم، لکه‌های طاس، همچنین ممکن است متوجه شوید که رشد مجدد موهای سالم بیشتر از حد معمول طول می‌کشد. اگر هر یک از این علائم را مشاهده کردید، تنها نیستید. در واقع، مطالعات نشان می‌دهد که بیش از ۸۰ درصد مردم در طول زندگی خود ریزش مو را تجربه می‌کنند.

به عبارت ساده، مو نوعی ریشه است که از پروتئین طبیعی به نام کراتین ساخته شده است. موی شما که توسط فولیکول‌های ریز در پوست شما گیر می‌کند، در واقع توسط مجموعه‌ای از هورمون ها، رگ های خونی و سلول های زنده نگهداری می‌شود. وقتی صحبت از رشد مو و ریزش مو به میان می‌آید، مهم است که بدانید چرخه رشد مو چگونه کار می‌کند تا بتوانید موهای ضخیم‌تر و سالم‌تری از داخل به بیرون داشته باشید. در اینجا مرحله ترمیم مو به روش HRT آورده شده است.

ترمیم مو به روش HRT چگونه انجام می‌شود؟

از دلایل ارثی گرفته تا رژیم غذایی و سبک زندگی، دلایل زیادی برای ریزش مو در مردان و زنان وجود دارد. در اینجا برخی از شایع‌ترین علل ریزش مو آورده شده است.

  • ژنتیک
  • تغییرات هورمونی
  • استرس مفرط
  • رژیم غذایی
  • ضعیف
  • سیگار

در ایم مقاله ابتدا درمان مو و ترمیم مو به روش HRT، علم کاشت مو بدون جراحی و اشکال ریزش موی ارثی مردانه و زنانه را مانند طاسی با الگوی کچلی را توضیح خواهیم داد. سپس، در مورد ارتباط بین عدم تعادل ترمیم مو و عوارض کاشت موی صحبت خواهیم کرد. بیایید شروع کنیم.

در ابتدا لازم است که به شما روش ترمیم گرافت مصنوعی را توضیح دهیم. در این روش شباهت ساختار اصلی مو با جنسی از پلیمر ساختار مصنوعی کاملا مشابه است. در این روش فیبرهایی که به آن‌ها موهای مصنوعی گفته می‌شوند، در ضخامت ۳۵/۰ ساخته می‌شود. اهمیت وجود جریان هوا در بین این فیبرها نشان دهنده غشا نازک تارهای مو بین موهای مصنوعی است.

در مرحله اول در طی آزمایش‌های متعددی متخصص در تلاش‌ است که جهت و رشد تارهای مصنوعی را با تارهای موی فرد تطبیق دهد. برای این شناسایی ریز موی سر وجود دستگاه‌های اسکن دیجیتالی امروزه به شدت کارایی دارد. توجه داشته باشید قبل از انجام این عمل قسمت پیوند باید کاملاً تمیز شده باشد، سپس متخصص تمام گرافت‌های مو را بر سر می‌چسباند. برای مشاوره بیشتر در ارتباط با ترمیم مو روش HRT می‌توانید با مشاورین ما در مرکز کاشت مو ماه زر، معتبرترین مرکز کاشت مو شهرک غرب تماس بگیرید.

مراقبت های بعد از ترمیم مو به روش اچ آر تی

کلیه روند ترمیم مو به روش HRT یک روزه است و پس از پایان آن فرد هیچ گونه محدودیتی در انجام فعالیت‌های بدنی ندارد. ترمیم مو HRT کاملا بدون آسیب می‌باشد و نوعی کاشت مو بدون جراحی محسوب می‌شود. به دلیل سرعت انجام این روش ترمیم مو هیچ یک از معایب و عوارض کاشت مو را نخواهد داشت. در ترمیم مو خونریزی نخواهید بود و بعد از ترمیم مو این روش نیاز به مراقبت‌های عادی مانند موی طبیعی دارد. شما به راحتی بعد از روش ترمیم مو hrt مانند قبل به ورزش و فعالیت‌های کاری خود ادامه دهید.

در زمانه کاشت و ترمیم مو هرگز احتیاجی به بی‌حسی موضعی نخواهید داشت و این مزایا را یک نکته مثبت برای افرادی می‌باشد که نمی‌توانند از بی‌حسی موضعی استفاده کنند. شما بنا به سلیقه خودتان می‌توانید از پزشک بخواهید تراکم گرافت‌های مو را بیشتر از حد معمول انجام دهد. این روش کاملاً موقت است و در زمانی که بنا به دلایلی پشیمان شده‌اید یا که میخواهید آن را بردارید بدون هیچ گونه عوارضی در صورت عدم رضایت متقاضی ترمیم مو به روش HRT برداشته می‌شود.

ادامه مطلب  دلایل ترک و شیار سر پس از کاشت مو

هزینه ترمیم مو به روش HRT چقدر است؟

یکی از سوالات مهم بیماران در مورد این روش مربوط به هزینه کلی درمان ترمیم مو است. در حالی که با توجه به اینکه اکثر طرح‌های بیمه هزینه این نوع درمان را پوشش نمی‌دهند، اما این یک بررسی کلی جهت هزینه ترمیم مو به روش HRT است، اما واقعیت این است که درمان جایگزینی پوسته سر یکی از مقرون به صرفه ترین درمان‌هایی است که می توانید در نظر بگیرید. به طور متوسط، هزینه معمول درمان جایگزینی پوست سر چیزی متغییر است.

هزینه درمان شما به چند عامل بستگی دارد، مانند روش درمانی که استفاده می‌کنید و سطح پوسته مصنوعی و موهای کاملا طبیعی که در هر دوز نیاز دارید.

همانطور که می دانید، امروزه چندین راه حل برای ترمیم مو در بازار وجود دارد. این درمان‌های مرسوم، شامل اتصال شاخه‌های مو، پیوند، درمان‌های موضعی و مکمل‌های مختلف است که ادعا می‌کنند موها را از بیرون ترمیم می‌کنند. با این حال، با موفقیت کمتر از ۵۰٪ اثبات شده، این راه حل‌ها اغلب حداقل نتایج را ارائه می‌دهند. کلینیک‌های ترانسپلنت ما مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند و راه حل‌های سفارشی مو را متناسب با نیازهای فردی بدن شما ایجاد می کنند.

درمان‌های ما نه تنها کاملاً طبیعی و بی‌خطر هستند، بلکه تیم متخصصان پزشکی ما پیشرفت رشد موهای شما را پیگیری کرده و اطمینان حاصل می‌کنند که موهای جدید خود را به درستی حفظ می‌کنید. برای برنامه مشاوره رایگان ترمیم مو امروز با یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران تماس بگیرید.

ادامه مطلب  مزایا کاشت مو به روش fut چیست؟

عوارض ترمیم کردن موی سر به روش HRT چیست؟

در کنار تمامی مزایای ترمیم مو به روش hrt که برای کسانی که بانک موی مناسب ندارند، بسیار مورد پسند است. ولی در خصوص عوارض کاشت مو در مورد عوارض این روش تنها می‌توان گفت که تعداد کمی نارضایت به دلیل عوارض بعد از ترمیم مو به روش HRT می‌توان اشاره کرد، که به شرح زیر می‌باشد.

  • رشد ثابت فولیکول‌های مو
  • امکان حساسیت‌های پوستی و مشکلاتی از قبیل عفونت و یا قارچ
  • احتمال عارضه خارش بر روی پوست سر
  • امکان ریزش گرافت‌های مصنوعی
  • امکان کم پشت شدن موها به دلیل شوک
  • امکان تغییر حالت فولیکول های مصنوعی
  • نیاز به ترمیم به صورت دوره‌ای
  • ظاهری غیرطبیعی و مشابه با کلاه گیس
  • ایجاد بو نامناسب به دلیل چربی‌های سر

ترمیم مو به روش HRT

شما عزیزان می‌توانید برای برطرف کردن سوالات و ابهانات خود و همچنین گرفتن نوبت مشاوره حضوری از طریق تکمیل کردن فرم زیر اقدام کنید. مشاورین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    جمع بندی

    اگر موهای خود را به دلیل ریزش مو از دست می‌دهید و نمی‌خواهید برای تعویض آن تحت عمل جراحی قرار بگیرید، طیف وسیعی از گزینه‌های ترمیم مو در دسترس هستند. ما رایج‌ترین روش ترمیم مو وجایگزین کاشت مو بدون جراحی را همراه با اطلاعات بیشتر در مورد مزایا و معایب ترمیم مو به روش HRT در بالا به شما توضیح داده‌ایم.

    HRT سیستم‌های جایگزین مو در اصل نوعی گرافت مصنوعی یا همان کلاه گیس هستند که برخلاف کلاه گیس‌های مصنوعی و کاملا مصنوعی که اکثر مردم آن‌ها را تشخیص می‌دهند، سیستم‌های جایگزین ترمیم مو به روش HRT می‌توانند از نظر کیفیت بسیار متفاوت باشند، به طوری که تشخیص برخی از موهای واقعی و طبیعی تقریباً غیرممکن است.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    6 پاسخ

    1. سلام
      این تتو ها بعد از اینکه پاک شدن عوارض ندارن؟

    2. سلام و خسته نباشید
      تزریق ژل لب در دوران شیردهی عوارضی برای کودک خواهد داشت؟ من در دوران بارداری خواستم تزریق را انجام بدم اما منصرف شدم و الان میخواستم بعد از بارداری تزریق رو انجام بدم. ممنون میشم راهنمایم کنید.

    3. سلام آیا میشه کلاهگیس با کلاه و چسب رو مدت زیادی نگه داشت بدون اینکه عوارض ذکر شده تو مقاله رو داشته باشه؟

    4. سلام من موهای سرم چربه برای کاشت مو به مشکل نمی خورم ؟ ؟؟؟؟

    5. سلام. من خانومم. موهام کم پشت هست. میشه جلو موهام رو کاشت بزنم؟؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله ترمیم مو به روش HRT چیست؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)
    روش‌های کاشت مو قبل و بعد کاشت ابرو قبل و بعد کاشت مو کاشت ابرو در یک جلسه