۸۰۶۰۹۰۲ ۰۹۱۲

مشاوره واتساپ

٠٧٩٠ ٧٣٠ ٠٩١٢

مشاوره ۲۴ ساعته

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟ افراد زیادی به دلایل متعددی از جمله ترمیمی یا زیبایی کاشت ابرو بدن جراحی را در بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران انتخاب می‌کنند. اغلب اوقات ممکن است شرایط پوستی، آسیب‌های اتفاقی فرد را کاندید مناسبی برای روش کاشت ابرو بدون جراحی کند. دلایلی زیادی برای نازک شدن ابرو‌ها وجود دارد که شامل موارد زیر می‌باشد.

برای کاشت ابرو از کجا ابرو برداشت می‌شود؟

دلایل کاشت ابرو چیست؟

  • افزایش سن : با افزایش سن، هورمون‌ها تغییر می‌کنند و در نتیجه ریزش مو و ابرو ممکن است به عنوان یک عارضه جانبی رخ دهد.
  • کمبود مواد مغذی : عدم دریافت مواد مغذی مناسب و تغذیه نامتعادل.
  • کم کاری تیروئید : غدد تیروئید ممکن است نتوانند هورمون‌های لازم را تولید کنند.
  • شیمی درمانی : داروهای شیمی درمانی برای شکست دادن سلول های سرطانی تولید می‌شوند، اما متأسفانه آنها می‌توانند به سلول‌های مو نیز حمله کنند و باعث ریزش فولیکول‌های مو شوند.

کاشت ابرو بهترین راه برای دستیابی به ابروهای دائمی است. برای کاشت ابرو  معمولا از موهای ناحیه پشت سر برای پیوند  ابروها استفاده می‌کنند، تا ابروی جدید پرتر شود و رشد آن‌ها به طور طبیعی و دائمی باشد. ناحیه کاشت ابرو معمولاً بعد از عمل دردی ندارد. زیرا، موها بسیار سطحی پیوند می‌شوند. البته توجه داشته باشید که کاشت ابرو مانند هر روشه دیگری در زمینه کاشت مو علاوه بر درد، خطر خونریزی، جای زخم و عفونت نیز دارد. اصولا همیشه داروهای ضد درد را برای استفاده بعد از عمل توسط دکتر تجویز می‌شود.

آخرین نکته‌ای که در مورد کاشت ابرو و قبل از پرداخت بخ موضوع ” برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن ” باید به آن توجه کرد این است که از آنجایی که موهای اهدایی معمولاً از پشت سر قرض می‌گیرند، موهای کاشته شده در داخل ابرو باید ۱ یا ۲ بار در هفته کوتاه شود. زیرا، موهای قسمت سر همیشه سریع و آسان بلند می‌شود و بعد از کاشت نیز  همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند که گویی هنوز روی پوست سر هستند.

کاشت ابرو با موی بدن ممکن است؟

رایج‌ترین دلیل  برای کاشت ابرو بدون جراحی، زیبایی است، همچنین گاهی شامل فقدان مادرزادی یا پوشش ناکافی فولیکول مو نیز می‌باشد، که نیاز به بررسی دارد. بسیاری افرادی که به مرکز کاشت ابرو مراجعه می‌کنند این سوال را دارند که آیا کاشت ابرو با موی بدن ممکن است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: بله، شما می‌توانید از موهای بدن به عنوان منبع اهدا کننده استفاده کنید، اما ممکن است نتایج مورد انتظار را به شما ندهد.

اکثر پزشکان از موهای سر به عنوان منبع اهداکننده استفاده می‌کنند. زیرا، رشد و ویژگی‌های آن به خوبی شناخته شده و قابل پیش بینی است. لیکن با مشورت نزد پزشکان مرکز کاشت ابرو در تهران شرایط عمل کاشت مو بدن را بدانید. شما باید برای نظر حرفه‌ای با پزشکان متخصص مشورت کنید. زیرا، آنها عمل کاشت موی بدن را انجام می دهند.

از آنجایی که ریزش ابرو و عدم وجود آن‌ها به دلایل مختلف بر روحیه افراد تأثیر منفی می‌گذارد، پس  کاشت ابرو به منظور ایجاد ظاهری کامل و کاربرد زیبایی انجام می‌شود. به طور کلی باید گفت می‌توان از موهای بدن استفاده کرد، اما استاندارد موهای سر است. کاشت ابرو با استفاده از گرافت‌های تک مویی که از پوست سر گرفته می‌شود، به مهارت خاصی در شناسایی جهت رویش نیاز دارد، که در هر موی کاشته شده طبیعی است. یعنی ریشه‌هایی که برای ناحیه ابرو مناسب است و در بدن خود فرد پیدا می‌شود و فولیکول از آنها گرفته می‌شود تا روی ابروها قرار گیرد. به لطف این روش، ابروها از دست رفته شما ظاهری زیبا پیدا کرده، همچنین خطر تجربه مجدد ریزش ابرو با قوی شدن فولیکول‌های مو کاهش می‌یابد.

برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟

کلینیک مو و ابرو ماه زر، به عنوان معتبرترین مرکز کاشت ابرو شهرک غرب، برای ارائه مشاوره‌های لازم به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای این منظور می‌توانید فرم مشاوره زیر را تکمیل کنید.

  • فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, gif, png, pdf, Max. file size: 500 MB, Max. files: 3.

    نحوه کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

    کاشت ابرو چگونه است؟ کاشت ابرو بدون جراحی یک فرآیند زیبایی است که در آن گرافت‌های مو به ناحیه‌ای از ابرو منتقل می‌شود.  هدف از این انتقال برای رشد موهای جدید این است که  گرافت‌های جدید در نتیجه ظاهری کامل‌تر ایجاد کنند. ابروها ویژگی بسیار مهم و برجسته‌ای را در صورت نشان می‌دهند. با رشد تحقیقات و فناوری، کاشت ابرو به یک روش محبوب تبدیل شده است. اگرچه ناحیه کوچکی است، اما به دقت و دانش زیادی در مورد آناتومی، طراحی ابرو، کشیدن، و تکنیک کاشت نیاز دارد.

    در ابتدا طرح ابرو بنا به سلیقه بیمار طراحی می‌شود، سپس با مشورت متخصص زیبایی طرح نهایی انتخاب شده و پس از گذر از این مراحل کاشت ابرو آغاز می‌شود که در مرحله اول کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام می شود تا بیمار آرام و استرسی نداشته باشد. قبل از کاشت ابرو، تصمیم گرفته می‌شود که ریشه‌ها را از کجا بردارند تا کاشته شوند. مفیدترین آنها فولیکول‌های مو پشت سر هستند. به جز این ناحیه، بسته به شرایط می‌توان از ریشه‌های ران پا و بازو استفاده کرد. زیرا، ریشه‌های هر دو قسمت پا و دست جز قسمت‌هایی از بدن هستند که به راحتی نمی‌ریزند و قوی‌ترین ساختار مو را در بدن دارند.

    ترجیحاً ریشه‌هایی که  از این نقاط گرفته می‌شود  یاید مورد بررسی قرار گیرد و با ظاهر کلی ابروهای شما مطابقت پیدا کند، که در صورت بلند شدن بیش از حد شما را در شرایط سخت قرار ندهد‌. برای به دست آوردن ابروهایی با ظاهری سالم به طور متوسط ​​۵۰۰ پیوند در یک جلسه لازم است. تعداد گرافت‌‌ها باید متناسب با اندازه و ضخامت ابروی موجود باشد و این تعداد ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت عمل کند. توجه داشته باشید که بسیار مهم است که مطمئن شوید هر ریشه مو به درستی در جهت رشد طبیعی ابرو  قرار دارد.

    ادامه مطلب  میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ + عکس های مدل

    کدام روش کاشت ابرو بهتر است؟کاشت ابرو از کجا مو بر میدارن؟

    پیوند واحد فولیکولی ( کاشت ابرو به روش FUT )  در حال حاضر برای مدت طولانی با استفاده از تکنیک‌های پیوند مو استفاده می‌شود. این روش مورد استفاده در کاشت ابرو، تکنیک استخراج واحد فولیکولی ( FUE ) است که نیاز به پیوند واحد فولیکولی از محل اهداکننده قبل از پیوند دارد. هر فولیکول مو با دقت در همان زاویه و جهت موهای ابروی موجود قرار دارد. با ظهور رو به رشد استخراج واحد فولیکولی در روش ( FUE )، پیوند ابرو را می‌توان به راحتی بدون هیچ گونه ناراحتی و عوارض کاشت ابرو با کمترین زمان جهت صرف این فرآیند انجام داد.

    گرافت موی ابرو از موهای بالای گوش گرفته می‌شود. یک جراح نه تنها موهای فرد، بلکه فولیکول های مو را انتقال می‌دهد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که موهای جدید پس از ریزش مجددا موها در ابروها دوباره رشد می‌کنند. پس از انجام بی‌حسی موضعی، یک تکنسین یا جراح برش‌های کوچکی را در محل‌های اهداکننده فولیکول، همچنین در محل‌های کاشت ابرو انجام می‌دهد. کل این روش حدود ۲ تا ۳ ساعت طول می‌کشد.

    ابروها جزئیات مهمی دارند …

    ابروها جزییات بسیار مهمی از چهره یک زن یا مرد هستند که ممکن است هر زمان که فکر کنید آنها را جلوی آینه صاف کنند. اما ممکن است ریزش ابرو به دلیل مشکلاتی در ابروها اتفاق بیفتد که باعث اختلال‌های روحی در مردان و زنان می‌شود. ممکن است بخواهید ابروهای پر پشت داشته باشید و روش‌های جدیدی مانند میکروبلیگ و تتو بیزارید، پس تنها راه حل برای این که ابروهای خود را پرپشت تر کنید این است که کاشت ابرو  انجام دهید. این روش برای افرادی که مقابله با چنین مشکلاتی برایشان بسیار مهم است، کاشت ابرو به ویژه توسط خانم‌ها ترجیح داده می شود و انتخاب عاقلانه‌ای نسبت به سایر روش‌ها محسوب می‌شود.

    جستجو مرتبط کاربران:

    5/5 - (1 امتیاز)

    8 پاسخ

      1. هزینه بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بسته به روش و میزان گرافت لازم برای کاشت متفاوت است.

    1. سلام
      میخواستم بدونم چه جوری میتونم هزینه دقیق پی آر پی مو رو بدونم ؟ و اینکه تاثیر روی ریزش موی ارثی داره؟

      1. هزینه پی‌آرپی به میزان درمان مورد نیاز بستگی دارد و هزینه دقیق با معاینه شما مشخص خواهد شد.

    2. سلام و وقتتون بخیر.
      من قصد انجام تزریق چربی رو دارم اما نمیدونم ماندگاری تزریق چربی به صورت چقدر هست. در مورد هزینه هم راهنمایم کنید ممنون میشم.

    3. من 20 سالمه و طاسی دارم. من در اینترنت خواندم که انجام پیوند در سنین پایین خوب نیست زیرا موهای باقی مانده من بعد از آن می ریزند.ایا این مورد درست است؟

      1. بله درست مطالعه کردید اما باید وضع بانک موی شما نیز بررسی شود. برای دریافت راهنمایی با ما تماس بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    مشاوره و دریافت تخفیف؛ ویژه مقاله برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن؟

    تلگرام-کلینیک-مو-ابرو-ماه زر

    مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

    ما را درشبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

    آپارات کاشت مو و ابرو ماه زر

    اینستاگرام کاشت مو و ابرو ماه زر

    یوتیوب مرکز مو و ابرو زیر نظر کلینیک ماه زر

    Call Now Buttonمشاوره رایگان(کلیک کنید)